Nee, die man waar Jessie mee stond te pratenquote:
Moet toch zeggen dat ze niet de enige is....Hiske en Cris kunnen het niet Erik kon het niet en ook Tim kan het niet.....quote:Op zondag 24 februari 2019 18:32 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk spreekt Jessie dat domme wicht aan
Heb er meerdere gehoord met dubbele tongquote:Op zondag 24 februari 2019 18:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, die man waar Jessie mee stond te praten
Maar die pollies zijn toch ronde bedragen? Dat is dan toch niet zo lastig. Of staat ze inmiddels ergens andersquote:Op zondag 24 februari 2019 18:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet toch zeggen dat ze niet de enige is....Hiske en Cris kunnen het niet Erik kon het niet en ook Tim kan het niet.....
Ze is van haar plek gegaanquote:Op zondag 24 februari 2019 18:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet toch zeggen dat ze niet de enige is....Hiske en Cris kunnen het niet Erik kon het niet en ook Tim kan het niet.....
Geen behoefte aan, moet je bij de ander zijn. Ik heb geen probleem met mijn post.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand zegt dat jij welFB een een optie
quote:
Vraag mij af of het geen grapje van haar is?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:37 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Maar die pollies zijn toch ronde bedragen? Dat is dan toch niet zo lastig. Of staat ze inmiddels ergens anders
Oh ik zag wat andersquote:Op zondag 24 februari 2019 18:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, moet je bij de ander zijn. Ik heb geen probleem met mijn post.
Of ze had er genoeg vanquote:Op zondag 24 februari 2019 18:38 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vraag mij af of het geen grapje van haar is?
Misschien goed lezen dan.quote:
Wasmiddel en wasverzachterquote:Op zondag 24 februari 2019 18:39 schreef Bestweldonker het volgende:
Super zakenman Jessie heeft weer een dealtje kunnen ritselen.
De man wil er plezier voor terug dus dan geven we een B&Btje, gratis stand op de markt en dan houden wij de winst....
Weet niet om welk product het gaat.
nobel dat je dat denktquote:Op zondag 24 februari 2019 18:38 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vraag mij af of het geen grapje van haar is?
Oh maar Jessie gaat ze wel aanpakken hoor! Die ontlopen hun straf niet!quote:Op zondag 24 februari 2019 18:25 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel: hehehehe Ger, we hebben het weer verdiend vandaag.
En wat extra geld in de pocket. Topdag.
Rare keuze voor plezierquote:Op zondag 24 februari 2019 18:39 schreef Bestweldonker het volgende:
De man wil er plezier voor terug dus dan geven we een B&Btje, gratis stand op de markt en dan houden wij de winst....
Dit is de cosquote:
Toen Cristel achter de munten stond kregen bezoekers echt waar voor hun geld, Cris gaf die munten bijna cadeau af en toe!quote:Op zondag 24 februari 2019 18:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
En was stukken goedkoper als de ....quote:
Die beschonken witte trui meneer?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:39 schreef Bestweldonker het volgende:
Het is Jens die dat zegt, ik heb het Franny niet zelf horen zeggen, dus misschien is het een grap van Jensquote:
Toen Franny er net was stond ze samen met Christel eens bij de munten, maar niet lang want ze kon niet rekenen. Dit heeft Chris toen ook bekend gemaaktquote:
Echt?quote:
Dat was Tim toch? 10 munten voor veel te weinig?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:40 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Toen Cristel achter de munten stond kregen bezoekers echt waar voor hun geld, Cris gaf die munten bijna cadeau af en toe!
Oh, dacht bij de muntjes verkoop......dan zit ik er naast.......quote:Op zondag 24 februari 2019 18:37 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Maar die pollies zijn toch ronde bedragen? Dat is dan toch niet zo lastig. Of staat ze inmiddels ergens anders
Dat denk ik dus ook!quote:Op zondag 24 februari 2019 18:41 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Die beschonken witte trui meneer?
Hahahahaha die komt er vast beter mee weg dan dat Jessie eraan gaat/kan verdienen.
Fatsoenlijk wasmiddel kost ook wel wat.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:41 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Echt?
Jessie had het over iets dat 100 euro kost buiten......
oh haha, nja lijkt me wel echt wat voor haar eigenlijkquote:Op zondag 24 februari 2019 18:41 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het is Jens die dat zegt, ik heb het Franny niet zelf horen zeggen, dus misschien is het een grap van Jens
Ja die maakte een foutjequote:Op zondag 24 februari 2019 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was Tim toch? 10 munten voor veel te weinig?
Dat dus.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:40 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Toen Cristel achter de munten stond kregen bezoekers echt waar voor hun geld, Cris gaf die munten bijna cadeau af en toe!
Ohhh en die witte trui was zijn reclamemateriaal. Schoon en ruikt u maarrrrrquote:
Nee hoor, dat was toch echt Cristel!quote:Op zondag 24 februari 2019 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Of ik hoorquote:Op zondag 24 februari 2019 18:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, dacht bij de muntjes verkoop......dan zit ik er naast.......
Ja die ook maar ook Frannyquote:Op zondag 24 februari 2019 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Officieel stond Franny op de pollies. Maar laatste uren zag ik haar er niet meer mee bezigquote:Op zondag 24 februari 2019 18:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, dacht bij de muntjes verkoop......dan zit ik er naast.......
tim ook op het papier die hij op kraam had geplaktquote:Op zondag 24 februari 2019 18:42 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was toch echt Cristel!
Onbemand geld achterlaten omdat ze niet kan rekenenquote:Op zondag 24 februari 2019 18:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat kan niet.......dacht om het hoofdrekenen en dat ze bij de muntjes moest staan......
Jessie heeft alles opgekocht wat die man mee had dus kan kloppen. Is een bekend merk maar komt uit Turkie en daar is het schijnbaar heel goedkoopquote:Op zondag 24 februari 2019 18:41 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Echt?
Het zijn eigenlijk allemaal kneuzen die in de buitenwereld niets waar kunnen maken, dan maar Utopia in.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
tim ook op het papier die hij op kraam had geplakt
Is vast code voor ander wit poeder.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:41 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Echt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |