abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 februari 2019 @ 12:00:29 #201
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_185209856
quote:
11s.gif Op zondag 24 februari 2019 11:59 schreef Dave het volgende:

[..]

Ah, je bedoelde het op dezelfde manier. :@
Het leek of hij uitleg had gekregen om de uitleg verder te geven maar niet de klik had in zijn hoofd om het ook te snappen en daardoor de vervolgvragen niet kon behappen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_185209872
Hehe, nee, inderdaad.
C’est Davie :o)
pi_185210506
quote:
11s.gif Op zondag 24 februari 2019 11:42 schreef Faux. het volgende:
Wat vinden jullie van Sarah's reactie toen ze gevraagd werd of ze de Mol was en gelijk in de verdediging schoot met - mijns inziens - redelijk slecht acteerwerk?
Vond Sarah daar nog met afstand het beste uitkomen. Ik zat totaal niet op Sinan, maar zijn reactie op die vraag...... :')

En Niels heeft al eerder aangegeven niet op Sarah te zitten, sowieso zijn er al wat afvallers die duidelijk hebben gemaakt dat ze Sarah als mede kandidate zagen, dus of hij is als mol gewoon de kandidaat aan het spelen of gewoon voor de zekerheid aan iedereen vragen.

Voor mij zijn er twee scenarios die het meest logisch lijken. Maar alles hangt af van Sarah en de logica van haar beslissingen (daar heb je dus niet veel aan, lol).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 24 februari 2019 @ 13:00:22 #204
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_185210990
Ik vond het opvallend hoe Niels zijn ogen glinsterden.
Hij had echt een bijzondere blik in zn ogen.
pi_185212759
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 12:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Vond Sarah daar nog met afstand het beste uitkomen. Ik zat totaal niet op Sinan, maar zijn reactie op die vraag...... :')

En Niels heeft al eerder aangegeven niet op Sarah te zitten, sowieso zijn er al wat afvallers die duidelijk hebben gemaakt dat ze Sarah als mede kandidate zagen, dus of hij is als mol gewoon de kandidaat aan het spelen of gewoon voor de zekerheid aan iedereen vragen.

Voor mij zijn er twee scenarios die het meest logisch lijken. Maar alles hangt af van Sarah en de logica van haar beslissingen (daar heb je dus niet veel aan, lol).
Ik vond Sarah daar ook niet heel sterk bij die ondervraging van Niels.

Maar met alle 3 de finalisten kun je wel wat zeggen. Merel was zo ingestudeerd en ineens wel oplettend en verstandig.
Niels kaats de ben je de mol vraag, laat anderen wat zweten.

Leuk dat je die 2 scenario's deelt :p
Zelf denk ik dat Sarah of mol of winnaar is.
pi_185212929
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 14:21 schreef bianconeri het volgende:

Leuk dat je die 2 scenario's deelt :p
Zelf denk ik dat Sarah of mol of winnaar is.
Daar ben ik het wel mee eens. Tenzij Niels de mol toch blijkt te zijn en beide dames op hem zitten (dat zou echt briljante editing zijn).

De kandidaten vertrouwen Sarah duidelijk, terwijl Merel toch meer verdacht eruit lijkt te komen als je tussen regels leest in de dagboeken (en interviews).

Dus voor de laatste test gaan ze waarschijnlijk:

Sarah op Merel
Merel op Sarah
Niels op Merel

En dan Niels als verliezer bekend maken aan het einde van de aflevering?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_185223758
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 14:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

Daar ben ik het wel mee eens. Tenzij Niels de mol toch blijkt te zijn en beide dames op hem zitten (dat zou echt briljante editing zijn).

De kandidaten vertrouwen Sarah duidelijk, terwijl Merel toch meer verdacht eruit lijkt te komen als je tussen regels leest in de dagboeken (en interviews).

Dus voor de laatste test gaan ze waarschijnlijk:

Sarah op Merel
Merel op Sarah
Niels op Merel

En dan Niels als verliezer bekend maken aan het einde van de aflevering?
Ik vind het niet eens een kwestie van editing. Ik snap eigenlijk niet waarom Sarah zo weinig verdacht is geweest altijd. Was de mol bij mij vanaf aflevering 1, en ik heb de mol nog nooit goed gehad (dus Sarah is het vast niet en het is dus verbazingwekkend dat ze de finale heeft gehaald).

Wel bijzonder dat ze inderdaad nooit naar voren komt in de biechten. Maar daar luister ik eigenlijk nooit serieus naar, want hoe serieus zijn de kandidaten daar? Is dat uberhaupt ooit duidelijk geworden of dat echt serieus is?
Sarah vertelde de eerste afleveringen ook altijd dat ze op 5 mensen zat ofzo, sloeg nergens op.

Niels zou best de mol kunnen zijn qua gedrag. Maar over geheel gezien, ook telkens met de jokers. Nee, denk het niet.

Merel is gewoon too obvious, toch? Dat super blonde gedrag.
Sarah wordt wel eens neer gezet als die persoon die niet kan rekenen, niet kan lezen en weet ik het, vind ik niet hinderlijk verder. Maar Merel soms, echt zo in de war en vreemd en chaotisch in alles.

Ben benieuwd wat ze volgende week doen. Alles direct bekend? Of weer zo'n live moment.
  zondag 24 februari 2019 @ 21:59:18 #208
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_185224174
Volgende week wordt er uiteraard niet verteld wie de mol is. Dat doen ze gewoon in de live aflevering erna. Afhankelijk van wie de mol is en hoe de verdenkingen in de finale zijn, kunnen ze er wel nog voor kiezen om de verliezer bekend te maken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  roze maandag 25 februari 2019 @ 12:41:44 #209
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_185233467
MOL / WIDM Algemeen - We gaan nog steeds los! Hier verder tot er een nieuwe aflevering en topic is. *O*
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')