quote:
Op zondag 24 februari 2019 14:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:Daar ben ik het wel mee eens. Tenzij Niels de mol toch blijkt te zijn en beide dames op hem zitten (dat zou echt briljante editing zijn).
De kandidaten vertrouwen Sarah duidelijk, terwijl Merel toch meer verdacht eruit lijkt te komen als je tussen regels leest in de dagboeken (en interviews).
Dus voor de laatste test gaan ze waarschijnlijk:
Sarah op Merel
Merel op Sarah
Niels op Merel
En dan Niels als verliezer bekend maken aan het einde van de aflevering?
Ik vind het niet eens een kwestie van editing. Ik snap eigenlijk niet waarom Sarah zo weinig verdacht is geweest altijd. Was de mol bij mij vanaf aflevering 1, en ik heb de mol nog nooit goed gehad (dus Sarah is het vast niet en het is dus verbazingwekkend dat ze de finale heeft gehaald).
Wel bijzonder dat ze inderdaad nooit naar voren komt in de biechten. Maar daar luister ik eigenlijk nooit serieus naar, want hoe serieus zijn de kandidaten daar? Is dat uberhaupt ooit duidelijk geworden of dat echt serieus is?
Sarah vertelde de eerste afleveringen ook altijd dat ze op 5 mensen zat ofzo, sloeg nergens op.
Niels zou best de mol kunnen zijn qua gedrag. Maar over geheel gezien, ook telkens met de jokers. Nee, denk het niet.
Merel is gewoon too obvious, toch? Dat super blonde gedrag.
Sarah wordt wel eens neer gezet als die persoon die niet kan rekenen, niet kan lezen en weet ik het, vind ik niet hinderlijk verder. Maar Merel soms, echt zo in de war en vreemd en chaotisch in alles.
Ben benieuwd wat ze volgende week doen. Alles direct bekend? Of weer zo'n live moment.