potver nee toch.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:32 schreef Moira. het volgende:
Sja ik zit dan ook een beetje zo van zou het dan toch niet gewoon Sarah zijn
heb volgens mij ook iemand anders gelezen die nog extra had gecheckt en toch geen punten gekregen, misschien een glitch geweest ergens?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:32 schreef franklop het volgende:
[..]
yup
Wist eigenlijk 100% Zeker dat ik ze wel had ingezet, want 3 keer gecheckt. Maar zal wel scheel zijn geweest
Zou een heel slechte Milouska-rip off zijn. Milouska was geniaal.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:32 schreef Moira. het volgende:
Sja ik zit dan ook een beetje zo van zou het dan toch niet gewoon Sarah zijn
in geval van merel zou het hele slechte hints van de regie zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:33 schreef superniger het volgende:
Maar Sarah zou een heel slechte mol zijn.
ja ditquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
omfg wat is dit voor heiligschennis
[..]
okok
Wat is de definitie van een slechte Mol?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:33 schreef superniger het volgende:
Maar Sarah zou een heel slechte mol zijn.
zou kunnen.. Maar ja win of verlies er weinig meequote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
heb volgens mij ook iemand anders gelezen die nog extra had gecheckt en toch geen punten gekregen, misschien een glitch geweest ergens?
Heeft Sarah überhaupt wel een opleiding gevolgd?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sarah heeft de molopleiding niet gevolgd, dus die weet niet hoe ze moet mollen.
Ik moet deze week echt ff de afleveringen terug gaan kijkenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
vanaf aflevering 1 al. Geloof ik.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heeft Sarah überhaupt wel een opleiding gevolgd?
Oh nee? Moeten ze toch een eindtest doen?quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik moet deze week echt ff de afleveringen terug gaan kijken
Sinan en Sarah vulden allebei een vraag op Merel in. Merel noemde Sarah als verdachte.quote:
Dat is niet waar, hij noemt haar een verdachte (dit trucje hebben ze al eerder met de testen uitgevoerd).quote:
Hmm, dan blijf ik lekker nog steeds in m'n Nielstunnel zitten.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:36 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Sinan en Sarah vulden allebei een vraag op Merel in. Merel noemde Sarah als verdachte.
Niels weten we momenteel niet
Waar je niks meer kunt inzetten.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Oh nee? Moeten ze toch een eindtest doen?
37 jaar, zou ik hem niet gevenquote:
Is rijkelijk vroeg voor een leesbril...quote:
Gewoon een verafbril maar hij is te ijdel om hem op te houden.quote:
ik zou ook een leesbril moeten als ik geen lenzen in had, dat al sinds mn 25e of eerder.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is rijkelijk vroeg voor een leesbril...
Niels kan de test in de finale beter maken dan Merel, dus je theorie klopt niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:00 schreef Sfeermaker het volgende:
Sarah is de mol.
Merel weet dat Niels het zeker niet is.
Geeft daarom Niels de vrijstelling en is tijdens de test volle bak op Sarah gegaan.
Merel weet dat ze de winnares is.
Toneelschool gevolgd in Maastricht.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:34 schreef essnhills het volgende:
Heeft Sarah überhaupt wel een opleiding gevolgd?
Streep mijn laatste regel door en vervang die voor "wilde perse de finale halen"quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:05 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Niels kan de test in de finale beter maken dan Merel, dus je theorie klopt niet.
Ik denk dat geen enkele kandidaat een potentiële vrijstelling laat lopen om zekerheid te krijgen of je goed zit. Zeker niet omdat je in de finale alsnog kunt verliezen, zoals Piperidine al zegtquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:00 schreef Sfeermaker het volgende:
Sarah is de mol.
Geeft daarom Niels de vrijstelling en is tijdens de test volle bak op Sarah gegaan.
Zou wel een geniale actie zijn van Merel.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:00 schreef Sfeermaker het volgende:
Sarah is de mol.
Ja, we weten ook niet op wie hij nou zit, omdat hij in aflevering 7 zei dat hij vol op Jamie zat en deze aflevering de test niet hoefde te maken.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:08 schreef Sfeermaker het volgende:
Maar niels zat zo te vissen. Volgens mij weet ie t nog steeds niet wie van de dames het is.
Sinan had het in de eerste minuut over 'zand in de machine strooien'. Heb je dus ook niets aanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:10 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Ja, we weten ook niet op wie hij nou zit, omdat hij in aflevering 7 zei dat hij vol op Jamie zat en deze aflevering de test niet hoefde te maken.
Even iets anders, heeft iemand de titel van de aflevering ''Met zand strooien'' ergens kunnen plaatsen? Het is weer zo'n titel waar je echt geen moer mee opschiet.
En Niels is de verliezer mocht blijken dat hij de mol niet is.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:55 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Ik weet 1 ding in ieder geval zeker: Merel is de mol niet.
Dat hoorde ik ook inderdaad. Ik dacht dat de titel iets te maken heeft met het spreekwoord ''zand in de motor strooien'' wat betekent dat je dingen tegenwerkt. Zou prima passen in dit programma en ook bij de tweede opdracht met de motorenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:11 schreef Djeez het volgende:
[..]
Sinan had het in de eerste minuut over 'zand in de machine strooien'. Heb je dus ook niets aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |