We zitten allemaal te klagen over de KNVB, dus KLBquote:
gras is groen uitspraak klopte ook niet meer helemaal.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:49 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik vond die verbijsterde gezichten ook wel mooi.
weer 50 stallen uitgemest?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een heel pak koekjes opgegeten.
Gelukkig heb ik vandaag best actief gedaan.
Misschien kunnen we een nieuwe sc openenquote:
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een heel pak koekjes opgegeten.
Gelukkig heb ik vandaag best actief gedaan.
Wat vind je van ‘Klaagbar’quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een nieuwe sc openen
Goed idee, doen wequote:
qua activiteit, man man man moet ik ook alles uitleggen hierquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
een heel pak koekjes opgegeten. Dat zegt ze net.
Goed dat je objectief blijft, vriend. Het is ook een merkwaardige beslissing.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vond het ook een merkwaardige beslissing.
Mag ik vragen als jij een intellectueel bent?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:52 schreef Flamarande het volgende:
Ik heb een hele stapel nieuwe boeken wat een feestje jongens
Wat Hans zei vond ik wel aannemelijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:54 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
qua activiteit, man man man moet ik ook alles uitleggen hier
En wat zei Hans?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat Hans zei vond ik wel aannemelijk.
Hagenezen zijn wat trager van begrip. Neem het hem aub niet kwalijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:54 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
qua activiteit, man man man moet ik ook alles uitleggen hier
Als schilder kom ik niet zo goed uit de verf nee.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:56 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Hagenezen zijn wat trager van begrip. Neem het hem aub niet kwalijk.
Nee heb gewoon niks beters te doenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:55 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij een intellectueel bent?
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als schilder kom ik niet zo goed uit de verf nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |