Waarom wachten.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik wacht al jaren op een trio met Moira en Amarantha.
Omdat ik verwacht dat mensen die van mij houden dit mij ook gunnen en dit organiseren voor mij. Dat is liefde.quote:
Oh.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Omdat ik verwacht dat mensen die van mij houden dit mij ook gunnen en dit organiseren voor mij. Dat is liefde.
@Flamarande heyquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ongelooflijk geile stoot die zorgt dat er altijd voldoende smering is
Ahwquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ongelooflijk geile stoot die zorgt dat er altijd voldoende smering is
Ik moet bij die naam aan een aapje denken.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Zo'n slappe artiestennaam he Nielson, oh ik heet Niels ik plak er on achter. Debieltje.
Dat is mr Nilssonquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet bij die naam aan een aapje denken.
Het is hier geen Palestina.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:07 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Haha echt he laat de oorlog maar beginnen
hey ouwe pikke ouwe pijp, hoe is het?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:07 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een Boef groupie was. Of waar heb je anders die bengbeng kreet vandaan?
Past wel bij wat hij aan songteksten produceertquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Zo'n slappe artiestennaam he Nielson, oh ik heet Niels ik plak er on achter. Debieltje.
Wij zeggen dat al jarenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:07 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een Boef groupie was. Of waar heb je anders die bengbeng kreet vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |