is dit onstream?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat dikke vrienden wat overtrokken is. Jens is niet dom.
Jens is de Molquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:21 schreef mazaru het volgende:
Jens ineens dikke vrienden met klotus, tim en makaak. Belachelijk. Vorige week kon hij hen bloed nog drinken en maakte hij ze voor alles wat mooi en lelijk is uit.
Je bent zo grappigquote:
Uhh jaquote:
Als je vraag naar bekende weg welquote:
Tim zegt dat over zichzelf?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:24 schreef Ranah het volgende:
mylene is hier voor een spel, zal gerrit weer bespelen en dan over gerrit heenlopen, ze is een soort versie van tim zegt tim
Tim is zoooo doorzichtig.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:24 schreef Ranah het volgende:
mylene is hier voor een spel, zal gerrit weer bespelen en dan over gerrit heenlopen, ze is een soort versie van tim zegt tim
Dat zou mooi zijn. Ik ben die gozer ook wel zat. Genoeg entertainment gehad. Tijd voor een nieuwequote:
Nee joh even zo laten dat is leuk.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Ik ben die gozer ook wel zat. Genoeg entertainment gehad. Tijd voor een nieuwe
Gisteren waren ze ook al zo close. Klotus zei zelfs dat Jens haar beste vriendje ging worden. Ik ben het er niet mee eens. Stay away from the dark side!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat dikke vrienden wat overtrokken is. Jens is niet dom.
Lolquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:27 schreef Ranah het volgende:
tim: ze windt gelijk jessie en adje om haar vinger, ze weet hoe het spel werkt
jens: jessie speelt ook het spel, een nieuw iemand dus jessie bij nieuw iemand
tim: adje moet gewoon gepijpt worden, als je zijn pik een paar x per dag in je mond neemt, vindt adriaan je leuk
Nog twee maanden naar dat hoofd kijken en dat ranzige lachje aanhoren is een aanslag op mijn gestelquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh even zo laten dat is leuk.
Is gewoon een verwaand en verwend rotjochie. Zogenaamd grappig en slimquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Hij is rete irritant bezig
Dan kijk je maar nietquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog twee maanden naar dat hoofd kijken en dat ranzige lachje aanhoren is een aanslag op mijn gestel
Precies wegwezen!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Ik ben die gozer ook wel zat. Genoeg entertainment gehad. Tijd voor een nieuwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |