klopt, Christel wil zelf daten, heeft ze meerdere malen aangegeven, ze staat er meer dan open voorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Christel lijkt me nu jaloers,dat is op zich ook wel grappig.
Ja nieuwe spellingquote:
Eric wil wel hoor. Zeker als er bier is.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
klopt, Christel wil zelf daten, heeft ze meerdere malen aangegeven, ze staat er meer dan open voor
Braam tochquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:29 schreef Bramenstruik het volgende:
Maar nu eerst ff kneiterhard ff neuken voor Hske
Maar Christel wil Erik niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eric wil wel hoor. Zeker als er bier is.
makkelijk int onderhoud een erikjequote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eric wil wel hoor. Zeker als er bier is.
gffr zit net te kijkenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:33 schreef snuffelutopia het volgende:
-knip-
Youtubejes hier niet plaatsen. Is talpa niet blij mee.
Moet helaas. Anders komt er weer gedoe met Talpa.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gffr zit net te kijken
weg
Leuk,lekker zuipen voor de markt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:37 schreef Soury het volgende:
Oh meiden avond. Franny vraagt of het goed is.
Oh jéé met zijn drieen slapen. Tim zag dat gat al voor zichquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:37 schreef snetje het volgende:
Shelley: Je kan het wel..
Franny: Nee...
Shelley; Jawel..
Franny: Oh jawel...
dieren voelen ook echt wel of je ze wel of niet moetquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
Die grote geit moet Lotus echt niet.
Dat is niet voor eigen belangquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Ja hoor, Jessie weer zeiken over wat er allemaal nog op het terrein ligt, terwijl hij uren met zijn kont zit te draaien in een pan.
Bonen aan het branden voor morgen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Ja hoor, Jessie weer zeiken over wat er allemaal nog op het terrein ligt, terwijl hij uren met zijn kont zit te draaien in een pan.
hij doet niks op het terrein dus dan valt dat onder niets doen...logisch tochquote:
Adriaan bakt brood en Jessie bakt bonen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij doet niks op het terrein dus dan valt dat onder niets doen...logisch toch
adriaan is ook een nietsnutquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Adriaan bakt brood en Jessie bakt bonen.
Jaquote:
Echtquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jens gaat een biertje doen met Tim.
Tsja, pfff.... druk druk druk... snap niet dat hij het niet per boontje doet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Bonen aan het branden voor morgen.
Onzin, jij bent toch boer, dan zou je moeten weten waarom het beest juist op haar zo reageertquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
Die grote geit moet Lotus echt niet.
Katie loopt los toch? En gaat 's avonds weer binnen het hekquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:44 schreef Charmian het volgende:
maar waarom mag katie niet bij de geiten...terrorzwijn ofwah?
Tuurlijk wel. Hij is met zijn ding bezig, waar niemand over gestemd heeft.quote:
Dat hoor ik net.quote:
ja maar ze hebben nu een schot tussen katie en de geiten gezetquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Katie loopt los toch? En gaat 's avonds weer binnen het hek
Ja ik ben het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Hij is met zijn ding bezig, waar niemand over gestemd heeft.
Volgens mij is hij eerder bang dat hij zich niet kan inhouden.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Jessie wil niet dat er gedronken wordt, omdat hij bang is dat de boel ontspoort.
Betrapt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Onzin, jij bent toch boer, dan zou je moeten weten waarom het beest juist op haar zo reageert
Donnyquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Volgens mij is hij eerder bang dat hij zich niet kan inhouden.
Ja, geef er maar een draai aan.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, pfff.... druk druk druk... snap niet dat hij het niet per boontje doet.
Dit is toch niet efficiënt. Had een ander moeten proberen.
Een narcist blijft een narcist. Hij moet ook gezien worden, want de onnozele schuimpjes moeten denken, omg hij is ermee bezig, we gaan goud kopen van het narcisje.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben het helemaal met je eens
En gisteren werd er voortdurend gezegd dat hij wel eens bonen mocht gaan brandenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, geef er maar een draai aan.
Patatbakken is ook al zo onefficient.
wat onzinnig. Als mensen weg willen moet dat toch kunnen? Alleen omdat er een afterparty is...ik hoop dat er standhouders nog ff afzeggenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:46 schreef Zeyina het volgende:
OMG Hoor Hiske net zeggen dat de kraamhouders pas om 20.00 u het terrein af mogen met de auto.
Zijn dus verplicht om te blijven terwijl de markt om 18.00 u afgelopen is![]()
Ja. Te gek voor woorden. Ze mogen alleen weg als ze zonder auto zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat onzinnig. Als mensen weg willen moet dat toch kunnen? Alleen omdat er een afterparty is...ik hoop dat er standhouders nog ff afzeggen
dus dat, en nu doet hij dat is het nog niet goedquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En gisteren werd er voortdurend gezegd dat hij wel eens bonen mocht gaan branden![]()
Bijna helemaal, Lotus voert haar, m.a.w. staat haar voedsel aan haar af, dat plaats Lotus onder haar in de rangorde, althans volgens die geit.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Betrapt.![]()
Omdat Lotus hun voert wil de geit aandacht.
Het is te hopen dat hij nu weet hoe het gas aan moetquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En gisteren werd er voortdurend gezegd dat hij wel eens bonen mocht gaan branden![]()
Heb je dat gezien? Brandon en Erik patat hakken,daar hadden ze in UTO1 wat van kunnen leren.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, geef er maar een draai aan.
Patatbakken is ook al zo onefficient.
Errwwrrgg he?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:50 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjellie, borwwddjeje, nog een boowwrdeje
Ik heb ooit een bok van een ram in mijn rug gehad die ik elke dag voerde.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Bijna helemaal, Lotus voert haar, m.a.w. staat haar voedsel aan haar af, dat plaats Lotus onder haar in de rangorde, althans volgens die geit.
Dat kan hij al, op het 'weer zonder overleg aangeschafte gaspitje'quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:50 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Het is te hopen dat hij nu weet hoe het gas aan moet
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb je dat gezien? Brandon en Erik patat hakken,daar hadden ze in UTO1 wat van kunnen leren.
Ik lig in een deuk af en toequote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat kan hij al, op het 'weer zonder overleg aangeschafte gaspitje'![]()
Het gaspitje komt gewoon van de buitenkeuken en is dus niet aangeschaft zonder overleg.
Maar ja. Als ze maar wat kunnen vinden
Domme beesten, je kan beter met een gorilla te doen hebben, die snappen je wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een bok van een ram in mijn rug gehad die ik elke dag voerde.
we hadden oot eens een geil bokje, mijn moeder ging ze eten geven, en mn vader deed het hekje dicht, mn moeder al gillend doe open doe open! Wij als knderen hebben zo gelachen, was toen 9 ofzoquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een bok van een ram in mijn rug gehad die ik elke dag voerde.
Shelley heeft volgens mij nog echt totaal niks gedaan vandaag behalve overal zitten of staan te kletsenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:54 schreef Soury het volgende:
Hiske en Cris zitten sieraatjes te maken. Heeft Shelly al haar lipsticks klaar voor 7,50 p.s.
Vast hij drinkt daar alle dagen nog geen druppel. Lijkt me dat je je dan wel kan inhouden.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Volgens mij is hij eerder bang dat hij zich niet kan inhouden.
omdat hij bang is dat hij ontspoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Jessie wil niet dat er gedronken wordt, omdat hij bang is dat de boel ontspoort.
precies!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
omdat hij bang is dat hij ontspoor
Dan moet ze wel opschieten met haar knutsel werkjesquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Shelley heeft volgens mij nog echt totaal niks gedaan vandaag behalve overal zitten of staan te kletsen
Ja lachen he. Het is nooit goed wat hij wel of niet doet. Nee dan een toppertje als Tim ;-)quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij bewijst juist dat hij er geen problemen mee heeft om niet te drinken. Een alcoholist zou dit niet volgehouden hebben.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vast hij drinkt daar alle dagen nog geen druppel. Lijkt me dat je je dan wel kan inhouden.
Vies smerig mannetje is het toch.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:52 schreef Bramenstruik het volgende:
hadden we geen geraspte kaas, vraagt Frutsel, kopkaas zegt Tim
ja en zn broek ookquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:57 schreef Mylene het volgende:
Draagt Tim nou de laarzen van Mike?Af en toe denk ik Mike te zien zo van achteren
.
Ja met de zelfde kromme poten en breed lijken. Ik mis nog wat haken en gereedschapquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:57 schreef Mylene het volgende:
Draagt Tim nou de laarzen van Mike?Af en toe denk ik Mike te zien zo van achteren
.
Er zijn genoeg alcoholisten die zich kunnen inhouden, je moet ze alleen niet op zaterdagavond aan de bar zetten en een Chivas onder hun neus duwen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vast hij drinkt daar alle dagen nog geen druppel. Lijkt me dat je je dan wel kan inhouden.
Dat bedoel ik.quote:
of de gasten vd aaa of die gestopt zijn met roken grootste zeikertsquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:58 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Er zijn genoeg alcoholisten die zich kunnen inhouden, je moet ze alleen niet op zaterdagavond aan de bar zetten en een Chivas onder hun neus duwen.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
we hadden oot eens een geil bokje, mijn moeder ging ze eten geven, en mn vader deed het hekje dicht, mn moeder al gillend doe open doe open! Wij als knderen hebben zo gelachen, was toen 9 ofzo
Okquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
En over de streams lullen is je niet duidelijk
Oh je reageert weer op je liefjequote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of de gasten vd aaa of die gestopt zijn met roken grootste zeikerts
Er zijn alcoholisten die meer dan 20 jaar niets drinken.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij bewijst juist dat hij er geen problemen mee heeft om niet te drinken. Een alcoholist zou dit niet volgehouden hebben.
uitdager is hetquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:59 schreef mazaru het volgende:
Makaak maakt een grapje.
Loopt naar tim toe en zegt 'ja ik wil!'
Meid! Wat zal je vader nu lachen joh!!
[ afbeelding ]
ze is kapot drukkies met medieeten steedsquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Shelley heeft volgens mij nog echt totaal niks gedaan vandaag behalve overal zitten of staan te kletsen
En ze wilt dat straks iedereen gaat helpen om boven op te ruimen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
laarzen voor in de gleuf hequote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:57 schreef Mylene het volgende:
.
die doen wel eerst mee aan een programma om te stoppen. Jessie heeft gewoon besloten daar niet te drinken. Voor hij binnen kwam had hij wel gewoon gedronken en als hij straks buiten is dan drinkt hij ook weer gewoon zijn biertje.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:00 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Er zijn alcoholisten die meer dan 20 jaar niets drinken.
Plotteren als een malle.Ze is wel het overzicht kwijt,maar wel bezig.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wat heeft Merel vandaag prec gedaan
een stapel bestellingen afgewerkt waar je U tegen zegt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wat heeft Merel vandaag prec gedaan
dat is op zich een goed iets, besef je wel waar je bent, je bent niet thuis!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
die doen wel eerst mee aan een programma om te stoppen. Jessie heeft gewoon besloten daar niet te drinken. Voor hij binnen kwam had hij wel gewoon gedronken en als hij straks buiten is dan drinkt hij ook weer gewoon zijn biertje.
Chivas Regal.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:58 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Er zijn genoeg alcoholisten die zich kunnen inhouden, je moet ze alleen niet op zaterdagavond aan de bar zetten en een Chivas onder hun neus duwen.
Dat is een les die hij mee heeft genomen van de vorige keer. Hij wil geen Donnie op tv zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat is op zich een goed iets, besef je wel waar je bent, je bent niet thuis!
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:01 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik reageer slechts op iets dat hier gezegd wordt. Ik heb maar een TR gezet voor de persoonlijke aanval (ik leer snel)
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:59 schreef Bramenstruik het volgende:
ja toch, nee toch, toch toch toch, omg, die Frutsel!
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:59 schreef mazaru het volgende:
Makaak maakt een grapje.
Loopt naar tim toe en zegt 'ja ik wil!'
Meid! Wat zal je vader nu lachen joh!!
[ afbeelding ]
Nee dat vind ik ook. Ze zijn allebei walgelijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]Gevaarlijk meisje......hoe druk ze nu ook weer is. En Tim als enige schuldige aanwijzen in deze relatie klopt van geen meter......
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is een les die hij mee heeft genomen van de vorige keer. Hij wil geen Donnie op tv zijn.
Dat dus.Die is geen haar beter!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]Gevaarlijk meisje......hoe druk ze nu ook weer is. En Tim als enige schuldige aanwijzen in deze relatie klopt van geen meter......
Want omdat ze allebei roken waren ze zoveel samen. Als je niet kan draaien is het helemaal logisch dat je altijd samen bentquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:04 schreef Mylene het volgende:
Franny is tegen haar moeder vergeten te zeggen dat ze niet kan draaien met roken![]()
.
Jessie lijkt me geen bierdrinker.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
die doen wel eerst mee aan een programma om te stoppen. Jessie heeft gewoon besloten daar niet te drinken. Voor hij binnen kwam had hij wel gewoon gedronken en als hij straks buiten is dan drinkt hij ook weer gewoon zijn biertje.
Ik vond hem ook niet vervelend. Donnie heeft voor heel wat entertainment gezorgdquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
was zo leuk
gedoei met Bats en Donny
vroegah
Al die kloons maken het ook verwarrendquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
soms mot je als Lurker ff terug lezen
wie nou met wie vrindjes is in de Cos
soort raadsel,..
BBQ gaat zo aan
we hebben een Slock
Heb ik net gedaanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
soort raadsel,..
BBQ gaat zo aan
we hebben een Slock
Ja maar daar ging het wel fout. Jessie weet dat van zichzelfquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond hem ook niet vervelend. Donnie heeft voor heel wat entertainment gezorgd
Maak ik je in de war?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
soort raadsel,..
BBQ gaat zo aan
we hebben een Slock
Ik denk dat hij zijn bier snuiftquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jessie lijkt me geen bierdrinker.
Donnie vond alles lekkerquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jessie lijkt me geen bierdrinker.
Aan jouw gedachtes kan ik niks veranderen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:08 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn bier snuift
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aan jouw gedachtes kan ik niks veranderen.
Je kijkt voor het eerst vandaag?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:09 schreef pollewop77 het volgende:
OMG die Frennie is echt niet goed, zeker niet van binnen. Wat een rottigheid
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Trek eens aan mijn vinger zegt Frennie
Ik kan me hem maar één keer licht aangeschotenquote:
Echtquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Trek eens aan mijn vinger zegt Frennie
tis een megalomaan, en kan daar ook wel in mee gaan, respect hoe hij dat zelf binnen de perken houdt, voor de rest vind ik het een kwalquote:
nou...... heb hem zwaar bezopen gezien in Uto1 hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kan me hem maar één keer licht aangeschotenherinneren; toen 'ie met die flamingo liep die een inwoner moest voorstellen.
Wat een goor, smerig, walgelijk, afstotend, vies, misselijkmakend wezen is datquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:09 schreef pollewop77 het volgende:
OMG die Frennie is echt niet goed, zeker niet van binnen. Wat een rottigheid
Hij heeft een grens en dat respecteer ikquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tis een magalomaan, en kan daar ook wel in mee gaan, respect hoe hij dat zelf binnen de perken houdt, voor de rest vind ik het een kwal
Hiquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:12 schreef Sofia2019 het volgende:
Franny tegen Jessie ; trek eens aan mijn vinger ? Ze tilt haar trui op, gooit haar kont naar achter en laat 2x een scheet.
Leuke meidquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:12 schreef Sofia2019 het volgende:
Franny tegen Jessie ; trek eens aan mijn vinger ? Ze tilt haar trui op, gooit haar kont naar achter en laat 2x een scheet.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:12 schreef Sofia2019 het volgende:
goed he? heeft ze geleerdquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:12 schreef Sofia2019 het volgende:
Vergeet het gezellig samen plassen niet,waar je toch alleen haar ongeschoren spleet kon zien.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een goor, smerig, walgelijk, afstotend, vies, misselijkmakend wezen is dat![]()
Stront en scheten laten is het enige dat zij snapt
[ afbeelding ]
Ja dat mag nietquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:13 schreef Koos1958 het volgende:
Dat Franny leuk staat te doen met Jessie gaat ook broeien bij Tim.
Godverdomme, ik zit aan de witte bonen met tomatensaus. Ze was zeker ook nog ongesteld?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vergeet het gezellig samen plassen niet,waar je toch alleen haar ongeschoren spleet kon zien.
Dat zei haar moeder ook al.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:14 schreef freaky40 het volgende:
Franny nog steeds die vieze gore smoezelige jas aan. Gooit dat vod eens in de wasmachine!
wij ons maar zorgen over haar, Tim krijgt zo de kous op zn kopquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vergeet het gezellig samen plassen niet,waar je toch alleen haar ongeschoren spleet kon zien.
Regel 1;niet eten en COSsen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Godverdomme, ik zit aan de witte bonen met tomatensaus. Ze was zeker ook nog ongesteld?
Friet in een vuilniszakquote:
Die kon urenlang in haar neus wroeten.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:14 schreef Ranah het volgende:
als ik dit van franny lees mis ik Romy
en vooral geen witte bonen in tomatensaus !!!!!!!!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Regel 1;niet eten en COSsen.
En ook bij Brandon wilde kruipen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:15 schreef Bramenstruik het volgende:
ook dat ze ook wel een nachtje met Joa wilde slapen, die bedankte voor de eer
ze hield van knufflelen, en begreep niet dat er dan mensen ongewenst binnen kunnen tredenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ook bij Brandon wilde kruipen.
Tim wil neuken dat had ze beloofdquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:18 schreef pollewop77 het volgende:
Tim wil geen meidenavond, dat hebben ze toch al elke dag
tim wil niet? wat heeft die met een meidenavond te makenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:18 schreef pollewop77 het volgende:
Die wil Franny weer op eisen , de sukkel .quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:18 schreef pollewop77 het volgende:
Waar bemoeit hij zich mee. Als ik zou zeggen dat mijn vrouw iets niet mag denk dat ik dan keihard in mijn gezicht uitgelachen wordt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:18 schreef pollewop77 het volgende:
Daaromquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:18 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Vanmiddag mocht ie ook al niet
Dat zeg je weer geweldigquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze hield van knufflelen, en begreep niet dat er dan mensen ongewenst binnen kunnen treden
'seksie seksie time'quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:18 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Vanmiddag mocht ie ook al niet
Gelukkig houdt ze vol die Frenniequote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waar bemoeit hij zich mee. Als ik zou zeggen dat mijn vrouw iets niet mag denk dat ik dan keihard in mijn gezicht uitgelachen wordt.
Ja oké, maar het gaat nu om Timquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waar bemoeit hij zich mee. Als ik zou zeggen dat mijn vrouw iets niet mag denk dat ik dan keihard in mijn gezicht uitgelachen wordt.
De middagbeurt ging ook al niet door.quote:
Zal ze zelf ook niet liever bij haar baas zijn?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:20 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Gelukkig houdt ze vol die Frennie
Gemist dusquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik niet, zo noemde ze het zelf
Die is vast ook voor de markt?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
welk merk ? Biereh
die sjutteh is net binnen vanmorgen
Logischquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:18 schreef Sofia2019 het volgende:
Tim gepikeerd omdat Franny avond met de meiden wil tsssss
nou best fors voor haar lengtequote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:21 schreef Sofia2019 het volgende:
Waarom zegt Lotus elke keer dat ze dik is? 64 kg valt toch best mee
wie is er een kloon dan wat mis ikquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Al die kloons maken het ook verwarrend
Is wat marktbezoekers tegen haar zeggen die zelf 3 keer zo dik zijn.Zit haar nogal hoog.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:21 schreef Sofia2019 het volgende:
Die ring helpt niet echtquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Logisch
lastig mokkel luisterd steeds niet
ze lag naast iemand dronken, of gedrogeerd, ergens opgepikt ofzo, en toen werd ze ongewenst binnengetredenquote:
Ze heeft toch een lelijke dikke harses gekregen, of niet dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is wat marktbezoekers tegen haar zeggen die zelf 3 keer zo dik zijn.Zit haar nogal hoog.
Ze is 15 kilo bijgekomen in heel korte tijd. Dat gaat natuurlijk op de verkeerde plekken zitten al die bammetjes met pindakaas.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:21 schreef Sofia2019 het volgende:
Met Teddy.quote:
Wel plofkop maar vind haar niet lelijkquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze heeft toch een lelijke dikke harses gekregen, of niet dan?
Die gaat nu nog lipsticks maken? Hahaquote:
Ik had haar allang een pomperd voor haar kanis gegeven.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Logisch
lastig mokkel luisterd steeds niet
Owja dat verhaal had ik mee gekregen , toen vond ze het niet lekker , maar nu kan ze er niet genoeg van krijgenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze lag naast iemand dronken, of gedrogeerd, ergens opgepikt ofzo, en toen werd ze ongewenst binnengetreden
Haar ogen zijn pleetjes geworden......quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze heeft toch een lelijke dikke harses gekregen, of niet dan?
Hier zei Jessie ook tegen lotus die je wil naar huis? Waarop lotus zei als het zo is is het zo. Dus ze zal het niet erg vinden om naar huis te gaanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een goor, smerig, walgelijk, afstotend, vies, misselijkmakend wezen is dat![]()
Stront en scheten laten is het enige dat zij snapt
[ afbeelding ]
Haar lichaam is gewoon slank vind ik. Alleen haar gezicht is dikquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:24 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze is 15 kilo bijgekomen in heel korte tijd. Dat gaat natuurlijk op de verkeerde plekken zitten al die bammetjes met pindakaas.
Maar goed, Lotus blijft 3 x per week pizza eten en drinkt behoorlijk wat dus een killerbody kan ze vergeten denk ik
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Fark regelquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom loopt die clown zonder baret met Teddy in haar klauwen?
ze scheert helemaal niets, d'r oksels ook al 1,5 weken niet vertelde ze trots aan mamaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Fark?quote:
Paar beste armen en rug heeft ze ook en de rest is normaal....gaat alleen op bepaalde plekken zitten denk ik of het is haar bouw.....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:25 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Haar lichaam is gewoon slank vind ik. Alleen haar gezicht is dik
Gisteren zei ze dat zij niet weg mocht omdat mike weg is gegaan. Er zit dus een limiet op hoeveel er weg mogen gaan in een bepaalde periode.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:25 schreef Toweler het volgende:
[..]
Hier zei Jessie ook tegen lotus die je wil naar huis? Waarop lotus zei als het zo is is het zo. Dus ze zal het niet erg vinden om naar huis te gaan
Struik probeert de shine te pakken met andermans gimmick.quote:
Het is niet zo boeiend verderquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Paar beste armen en rug heeft ze ook en de rest is normaal....gaat alleen op bepaalde plekken zitten denk ik of het is haar bouw.....
En als ze die scheert doet ze dat gewoon in bedquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze scheert helemaal niets, d'r oksels ook al 1,5 weken niet vertelde ze trots aan mama
Ken haar nog niet zo goedquote:
Nicequote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:28 schreef PTLe het volgende:
[..]
En als ze die scheert doet ze dat gewoon in bed
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vreemde snuiters eten een petatje
Hops komt ff handje geven ..
keuren of dr wat tussen zit
Maneertjes ,.. nom nom
lkkr graties friet
snap niet hoe ze aan die naam struik komt ookquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Struik probeert de shine te pakken met andermans gimmick.
Ze kan best lekker uit de hoek komenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ken haar nog niet zo goed
Oke ik ga er meer op letten nu iets meer tijdquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kan best lekker uit de hoek komen
Die krijgt ze ook niet. Het moet nu en toedeledokiequote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Shelley denkt echt dat mensen haar gaan helpen.Van mij kon ze een dikke vinger krijgen.
ja mooi is dat he, steekt zelf nooit een poot uitquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Shelley denkt echt dat mensen haar gaan helpen.Van mij kon ze een dikke vinger krijgen.
Ze gaat er altijd vanuit dat anderen het wel voor haar doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Daar was nogal wat verwarring over.Iets met een figurant daar,een soort struik.Haar eigen woorden.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
snap niet hoe ze aan die naam struik komt ook
Lotus heeft de hoofdrol daar, zij is maar een struik (figurant) peeuwde ze een tijdje geleden. Was vast ook haar rol in de groep 8 musical.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
snap niet hoe ze aan die naam struik komt ook
Ik weet niet wie dat isquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar was nogal wat verwarring over.Iets met een figurant daar,een soort struik.Haar eigen woorden.
Ok Lotusquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lotus heeft de hoofdrol daar, zij is maar een struik (figurant) peeuwde ze een tijdje geleden. Was vast ook haar rol in de groep 8 musical.
PD legt het beter uit.Shelley dus.quote:
Is ook zo, haar BMI was ook precies goed.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:25 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Haar lichaam is gewoon slank vind ik. Alleen haar gezicht is dik
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:33 schreef Bramenstruik het volgende:
Mylene denkt dat ze Jessie in de pocket heeft
nee bij Jessiequote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Is mylene steeds bij Gerrit?
Dat kan natuurlijk ooknogquote:
En ook tegen de irritante personen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kan best lekker uit de hoek komen
alle wijven zuur nu, maar ze maakt het er zelf ook een beetje naarquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ooknog
Tegen Jessie dus ook?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En ook tegen de irritante personen.
Dat was een mooi intermezzo struisquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
streamlock maar weer
het zal je business zijn
. en dan vertellen op een kring verjaardag
ik gooi em op de bomen
omdat we een verhaal maken
hell of a job
.. oh we zijn dr weer
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tegen Jessie dus ook?
Neen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tegen Jessie dus ook?
quote:
Er wordt wat gedaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Dagen lang niets gedaan,en nu sieraadjes maken.
Of Braam het nu snapt is nog een raadsel.quote:
Heel vies mokkel, vroeger flikkerden ze die types in de gracht met een molensteen om hun nek, als ze bleven drijven waren het heksen, Cruella (Mylene) zou zeker zijn blijven drijven.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ken haar nog niet zo goed
Ik iig nietquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of Braam het nu snapt is nog een raadsel.
Wat Greet ook draagt; niks staat hem.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een mooie print.
Dit zou je al genoeg moeten zeggenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Oke ik ga er meer op letten nu iets meer tijd
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of Braam het nu snapt is nog een raadsel.
Best leuk de nagels van Shellyquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat Greet ook draagt; niks staat hem.
Ik heb het ook niet over Greet.Die print vind ik leuk bedacht.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat Greet ook draagt; niks staat hem.
Nu weten we het wel Jianquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dit zou je al genoeg moeten zeggen
Dat denk ik ook maar wil het zelf ook horen en zien want als zeook al in jessie zijn hol kruipt. dan weet ik inderdaad genoegquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dit zou je al genoeg moeten zeggen
Ik weet dat jij het niet over Greet hebt maar over de print, maar ik zie die lul wel op je cap.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over Greet.Die print vind ik leuk bedacht.
succesquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:40 schreef schizolientje het volgende:
serieus op weg naar een verlate 4 uurs wip om vanavond vrij te zijn?????
Ja de regie is net langsgeweest met mes op hun keelquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:40 schreef Koos1958 het volgende:
Zender af en kleding uit bij tim en franny. Moet ze nu verplicht gaan wippen
Timmie is geilquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:40 schreef schizolientje het volgende:
Het moet het moet het moet want anders is dag niet compleet....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:40 schreef schizolientje het volgende:
Tsja,die dikke kop van Lotus staat er ook op.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik weet dat jij het niet over Greet hebt maar over de print, maar ik zie die lul wel op je cap.
Als Tim zijn zak niet kan legen is het een nare vent. Ja nog ergerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |