Heb je hier gisteren verteldquote:
Ook lekkerquote:
moet je avtv voor hebbenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik slinger het even aan, hopelijk helpt het.
quote:
We kunnen jou ook niet missenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou geen Volendam grapje maken, wil bij jullie blijven
Doe ik niet nooitquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je ook goed flippen met een pannenkoek of gooi je m dan de keuken door?
Ja je vertelde ook dat je veilig thuis was gekomenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, was ik hier alweer gisteren jesus
Hm oke, heftigquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja je vertelde ook dat je veilig thuis was gekomen
Daarom laat ik die kaasrand onder mijn eikel altijd voor je zittenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:12 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet hoe je iets dat gesmolten kaas bevat niet lekker kunt vinden.
Geen idee, maar ik weet zeker dat je wel wat verzonnen zou hebbenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoe zou ik dat nog moeten vervolgen?
Ah je bent meer een spatelmanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe ik niet nooit
Ik bak heerlijke pannenkoeken zonder dat nodig te hebben
alleen betaald via avtvquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is er geen enkele stream te vinden? ;s
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daarom laat ik die kaasrand onder mijn eikel altijd voor je zitten
Ja en dan nog alle shit die je via andere kanalen deeltquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hm oke, heftig
Ik deel hier te veel merk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |