30 tellen werk, maxquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo veel moeite en het levert zo weinig op haha
In dat gevalquote:
Ik ook. Omg zo lekkerquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook, kan me echt ziek eten aan kaasfondue
Ik ben altijd wel fan van de kikastick. Kalkoenvlees met ui.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:20 schreef I. het volgende:
[..]
Frikandel? Of pikanto? Patat vind ik maar mèh.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:20 schreef Vanillekwark het volgende:
ik heb nog nooit kaasfondue gehad
Huh maar je post net nog een fotoquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:20 schreef Vanillekwark het volgende:
ik heb nog nooit kaasfondue gehad
Weet niet over wie dit gaat hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op het moment dat er een bepaald groepje rapalje weer tegen de leiding ageert.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Huh maar je post net nog een foto
Het is rapaillequote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op het moment dat er een bepaald groepje rapalje weer tegen de leiding ageert.
Waar heb ik ooit beweerd dat dat niet het geval is?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jammer weer Zosk. Je laat hier zien dat iemand met het syndroom van down nog meer IQ heeft.
In Amsterdam heb je het fonduehuisje ofzo, klein tentje met alleen maar kaasfondue. Alsof je in de hemel bent belandquote:
Die naam doet mij altijd denken aan ditquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel fan van de kikastick. Kalkoenvlees met ui.
Dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel fan van de kikastick. Kalkoenvlees met ui.
Nee, niet zo en publicquote:
misschien als het niet in amsterdam wasquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je het fonduehuisje ofzo, klein tentje met alleen maar kaasfondue. Alsof je in de hemel bent beland
Misschien heeft hij dat ook wel, dat herken je immers nauwelijks bij een Aziaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jammer weer Zosk. Je laat hier zien dat iemand met het syndroom van down nog meer IQ heeft.
Echt? Volgende keer als ik in Amsterdam ben eens opzoeken.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je het fonduehuisje ofzo, klein tentje met alleen maar kaasfondue. Alsof je in de hemel bent beland
Kinderkanker?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:22 schreef I. het volgende:
[..]
Die naam doet mij altijd denken aan dit
[ afbeelding ]
Nooit gehad overigens.
Maar dat was het wel :squote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien als het niet in amsterdam was
Wowquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien heeft hij dat ook wel, dat herken je immers nauwelijks bij een Aziaat.
Ik had je hoog zitten vrind. Iedereen, zelfs Noel zei dat jij een eckto was. en dan noem je het friet. Zo zonde.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waar heb ik ooit beweerd dat dat niet het geval is?
Jawel, dan heeft ie geen spleetogen, in tegenstelling tot de 'normale' Aziaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien heeft hij dat ook wel, dat herken je immers nauwelijks bij een Aziaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |