kan ik me niet voorstellenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:56 schreef pollewop77 het volgende:
Gaat Tim het nu uitmaken??? Please!!
ik ben zo benieuwd naar het eindequote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En dit is dus al meer dan een uur gaande.
Nog een uurtje dan wordt er geneuktquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ben zo benieuwd naar het einde
Linkje van zijn vertrek staat in je DM.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:52 schreef Flowergirl70 het volgende:
Wat een verschrikkelijke streams zeg! Ik mis Mike! Maar gun hem uiteraard z'n vrijheid beter voor hem.. kan ik nog ergens filmpjes van zn vertrek zien en van donderdag van Mike en lotus ? Vanwege werk heb ik helaas een hoop gemist.
blijkbaar dus niet want ze blijft gewoon bij hemquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:58 schreef pollewop77 het volgende:
Aiaiaiai
je slaat het alleen niet op, en ik hoop dat je mijn karaktereigenschappen nu wel kent.
Ze zijn 3 maanden samen mafketel
nee timoteef lofferbooi is aan het opruimenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:59 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Ze zitten al uren te praten. Maak het gewoon uit
Wel mee dreigen hoor. Daar stuurt hij nu op aan, dat Franny dat denkt en ze terug gaat krabbelen en haar liefde verklaardquote:
maar hij zal het nooit doenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wel mee dreigen hoor. Daar stuurt hij nu op aan, dat Franny dat denkt en ze terug gaat krabbelen en haar liefde verklaard
Daar is hij al mee bezig met zijn houding en opmerkingen 'ik kom er niet uit'
En inderdaad Franny vulde het al in met 'wil je uit elkaar gaan dan?'
Dat is precies wat hij wilde
Die grens is hij aan het verkennen.quote:
dat gaat wat verquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:01 schreef pollewop77 het volgende:
Goed zo Frennie, ga door. Je krijgt mijn stem woensdag
Precies hij hoopt hiermee te bereiken dat Franny zo bang is dat hij t uit maakt dat ze nooit meer kritische vragen durft te stellenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wel mee dreigen hoor. Daar stuurt hij nu op aan, dat Franny dat denkt en ze terug gaat krabbelen en haar liefde verklaard
Daar is hij al mee bezig met zijn houding en opmerkingen 'ik kom er niet uit'
En inderdaad Franny vulde het al in met 'wil je uit elkaar gaan dan?'
Dat is precies wat hij wilde
Juistem......quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:01 schreef yvondenise het volgende:
Hoezo is het raar dat Franny niet weet wie hij is,hij kan wel zoveel vertellen,voor hetzelfde geld is hij een kinderlokker,of wat dan ook..die vent is echt gek!.
Dat gaat rap zo,de derde leugen binnen 5 minuten.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:02 schreef yaello het volgende:
Tim is van mening veranderd omdat shownieuws binnenkwam. Franny had toen verteld dat ze wilde trouwen.
Franny: dat was toch voordat je de brief kreeg van mijn vader.
Oeps, weer een leugen. Timtim toch
Hier heb je alvast een begin ....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:52 schreef Flowergirl70 het volgende:
Wat een verschrikkelijke streams zeg! Ik mis Mike! Maar gun hem uiteraard z'n vrijheid beter voor hem..
kan ik nog ergens filmpjes van zn vertrek zien en van donderdag van Mike en lotus ?
Vanwege werk heb ik helaas een hoop gemist.
hij is wel behoorlijk respectloos richting die familie, allemaal onder het mom van 'ik verdedig jou'quote:
Ja en dan ook weglopen en niet op zijn antwoord wachten.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:03 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Nog een laatste dingetje over bezoek gisteren:
Mijn familie denkt dat je huwelijk als alibi wilt gebruiken om in Utopia te blijven.
Dat is hoe mijn familie over jou denkt, lieverd
Zou mooie afsluiter van gesprek zijn
Dat is ook precies waarom ze er warenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij is wel behoorlijk respectloos richting die familie, allemaal onder het mom van 'ik verdedig jou'
Plus dat ook de argwaan is bij bewoners.....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:03 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Nog een laatste dingetje over bezoek gisteren:
Mijn familie denkt dat je huwelijk als alibi wilt gebruiken om in Utopia te blijven.
Dat is hoe mijn familie over jou denkt, lieverd
Zou mooie afsluiter van gesprek zijn
het heeft alleen niet geholpenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:04 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat is ook precies waarom ze er waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |