quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:41 schreef rowan634 het volgende:
jessie: ze ziet er verstrengeld uit, niet vrij
tim: DAN KIJK JIJ NIET GOED!
jessie: jawel jawel
en als hij daar eenmaal zit komt hiske naast hem zittenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:41 schreef rowan634 het volgende:
tim loopt elke keer weg
nu moet ie weer een ander plekje zoeken om te mokken
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:37 schreef Zeyina het volgende:
Utopia kijken met Jacco & Gina! - UTOPIA (NL) 2019zelfde als Cees met Jessie, als dit een voorbode is van wat er komt............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als jens haar nu weer een kutwijf noemt zijn de rapen gaarquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:42 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dit is ook wel een beetje veel he, eerst Frennie nu Jessie
![]()
![]()
ik moet ook nog wat in huis doenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:42 schreef yaello het volgende:
Shelley gaat even Franny overhoren: wat weet je van Tim.
Wooptiedooo..... in al zijn wijsheid. Bijna iedereen zit op hetzelfde spoor en hij doet heel interessant. Net als bij Mike.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:41 schreef Ranah het volgende:
nou tim: geen woorden maar daden
hoor je hoe je het zei? dan ga jij... !!
ze ziet er niet vrij uit zegt jessie, je bent niet objectief, ze is verstrengeld
gina was ondernemend, die vond ik wel leukquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:42 schreef danaqui het volgende:
[..]
zelfde als Cees met Jessie, als dit een voorbode is van wat er komt............
Romy en Cemal zijn ook al geweest,en Billy.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:42 schreef danaqui het volgende:
[..]
Kut vriendin he kijk uit!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:42 schreef rowan634 het volgende:
[..]
als jens haar nu weer een kutwijf noemt zijn de rapen gaar
oh jaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:43 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Kut vriendin he kijk uit!
Dat kreeg ze gisteren ook nog ff te horen hoe dat precies zat. Jens had wel gelijk, wat hard, maar wel gelijk
Als die kontekruiper van een Jacco er maar niet in komt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:42 schreef danaqui het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:43 schreef rowan634 het volgende:
[..]
gina was ondernemend, die vond ik wel leuk
jacco was ook zo'n alcoholsteler, die mag wegblijven
Gina zeker wel leuk, liet zich ook niks vertellen.....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:43 schreef rowan634 het volgende:
[..]
gina was ondernemend, die vond ik wel leuk
jacco was ook zo'n alcoholsteler, die mag wegblijven
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als die kontekruiper van een Jacco er maar niet in komt.
oh echt? Niet gezienquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Romy en Cemal zijn ook al geweest,en Billy.
youtube.com/channel/UCuyoUmn_KH-J_Y6IKhE9XEgquote:
twee heldere lichten bij elkaar.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:46 schreef Ranah het volgende:
denk je dat het nog goed komt?
weet ik niet, denk van wel, opeens zijn er allemaal vraagtekens bij mij
je familie wil je beschermen en ik ben blij dat je dat series neemt
blijkbaar is het nodig dat ze over me waken
Lijkt me eerder dat Jacco geen reet te doen heeft en Jessie ziet hij wel zitten, al denk ik aan de andere kant dat hij inderdaad als alco een moeilijke periode zou krijgen. Maar, misschien is hij nu van de blauwe knoop, net als Jessie.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gina zeker wel leuk, liet zich ook niks vertellen.....
super dank je welquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
youtube.com/channel/UCuyoUmn_KH-J_Y6IKhE9XEg
Staat hier wel tussen
Wel leuk om te zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |