oh het was niet de bedoeling da je mee zou lezen etcquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Zeker wel, zij is echt 100 keer leuker dan 70 IC of 90 US bij elkaar jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:57 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Not at all, maar fora draaien vaak om bepaalde personen. Miauw is er daar 1 van.
We zijn allemaal anders. Ik ben te fel, jij bent te grof. Miauw is lief.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker wel, zij is echt 100 keer leuker dan 70 IC of 90 US bij elkaar ja
Ik ben niet heel lief hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:00 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
We zijn allemaal anders. Ik ben te fel, jij bent te grof. Miauw is lief.
Mooi gezegd wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:00 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
We zijn allemaal anders. Ik ben te fel, jij bent te grof. Miauw is lief.
Ik zie dat, maar je bent vrij geduldig. Ik ga er vol in vaak. Ik ben verder best lief.quote:
Topnummerquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:03 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik zie dat, maar je bent vrij geduldig. Ik ga er vol in vaak. Ik ben verder best lief.
Online lezen mensen iets.
Je snapt wel wat ik bedoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |