Gaan mensen op Lotus stemmen dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:00 schreef snetje het volgende:
Ze kan alleen nog wijzen naar een Jessie en de flauwe opmerkingen tegen een sterke Mylene zijn ook al begonnen ..Lotus zal de volgende zijn die er uit gestemd zal worden met 3 traytjes bier op haar kistje...jammer helaas ..zitten we nog steeds met Tim opgescheept..
En dat zijn de valse sneren die ze ook steeds richting Jessie uit...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mylene liep de trap af in de silo en ook uit het niets zei Lotus "zo jij kan er ook uit" met zo'n vals lachje erachter aan.....
Volgens mij vallen die sneren van Mylène naar Jessie wel mee.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:03 schreef snetje het volgende:
[..]
En dat zijn de valse sneren die ze ook steeds richting Jessie uit...
Ja, Shelley had er nog wat naars op geschreven.....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
O ja. Wat was dat ook weer met die foto. Ook zo gevoelvol toch. Foto van Shelley of zoiets?
Om Gerrit mee te etteren.
Zouden ze nu eens bij haar moeten doen met een foto van Mike
Ben er ook bang voor. Maar er zijn nog 10 dagen of zo te gaanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gaan mensen op Lotus stemmen dan?
Ik heb niet het idee dat mensen het haar ook gunnen.
Mensen zijn klaar met Tim en hopen dan dat Lotus en Franny bijdraaien.
Nou Jessie had heel liefdevol een foto van haar gered uit de vuilnis (gedropt door Shelley) ..heeft hem netjes bewaard in zijn boot ..maar oei oei oei ....werd ook neergezet als een vieze maniak door mevrouw...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
O ja. Wat was dat ook weer met die foto. Ook zo gevoelvol toch. Foto van Shelley of zoiets?
Om Gerrit mee te etteren.
Zouden ze nu eens bij haar moeten doen met een foto van Mike
Even beter lezen. Het gaat dan ook niet over Mylènequote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:05 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Volgens mij vallen die sneren van Mylène naar Jessie wel mee.
Ze probeert eerder met hem aan te pappen.
Ze geeft meer sneren naar Timoteef.
Exact wat haar aangeraden is door diverse personen op Insta.
Tja. Weer een aanrandings verhaal erbijquote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:06 schreef snetje het volgende:
[..]
Nou Jessie had heel liefdevol een foto van haar gered uit de vuilnis (gedropt door Shelley) ..heeft hem netjes bewaard in zijn boot ..maar oei oei oei ....werd ook neergezet als een vieze maniak door mevrouw...![]()
![]()
![]()
Zelfs zon drama gemaakt dat achter al dacht van oke...dit gaan we maar niet uitzenden..
Het gaat over de sneren die Lotus geeft aan mensen als het haar niet zint......quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:05 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik heb het over de valse sneren van Lotus naar anderen..quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:05 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Op aanraden van Lotus..quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, Shelley had er nog wat naars op geschreven.....
Maar echt hé ..dan denk je toch hoe verzint ze het? Geen wonder dat anderen niet geloofd worden...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tja. Weer een aanrandings verhaal erbij
Behalve José uit Uto 1 jarig, heb ik niks staan in de Uto agenda voor morgenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand een agenda voor morgen, ik wil eigenlijk uitslapen ....![]()
En waarom zijn er geen Centraals meer, of heb ik iets gemist ?
Dank je, jij bent de enige COSser die dit echt goed bijhoudt .....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:13 schreef Zeyina het volgende:
Behalve José uit Uto 1 jarig heb ik niks staan in de Uto agenda voor morgen
Zondag krijgt Gerrit bezoek van 9.00-12.00 u.
Zou het niet weten.....maar Hiske zou morgen wat van de drank zeggen en Brandon ook......maar hoelaatquote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En zondag toch ook de markt......waar ze eigenlijk geen zin in hebbenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Behalve José uit Uto 1 jarig, heb ik niks staan in de Uto agenda voor morgen
Zondag krijgt Gerrit bezoek van 9.00-12.00 u.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, jij bent de enige COSser die dit echt goed bijhoudt .....
Ja. Klopt. Maar ging er beetje van uit dat dat wel bekend was bij DGKquote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
En zondag toch ook de markt......waar ze eigenlijk geen zin in hebben
Bij die 2 namen kun je er van uit gaan dat dat niet zal gebeurenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou het niet weten.....maar Hiske zou morgen wat van de drank zeggen en Brandon ook......maar hoelaat![]()
Zal niet vroeg zijn want een groot gedeelte heeft een beste slok op......
Agenda?...Geen idee ..maar ik mag hopen dat al die spontane workshops nu een keer klaar zijn...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hiske???? ...Ik hoorde dat Brandon en Mylene erover wilde beginnen ...of heeft Hiske dat weer zo weten te regelen...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou het niet weten.....maar Hiske zou morgen wat van de drank zeggen en Brandon ook......maar hoelaat![]()
Zal niet vroeg zijn want een groot gedeelte heeft een beste slok op......
Ga er van tussen ook al heb ik geen agenda voor morgen.......quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Agenda?...Geen idee ..maar ik mag hopen dat al die spontane workshops nu een keer klaar zijn...
Goed idee. Ik ga je voorbeeld volgen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ga er van tussen ook al heb ik geen agenda voor morgen.......![]()
Volgens mij komt er ook nog iemand voor de boomhut morgen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee, maar dat was vroeg in de avond toen Jessie ontdekte dat er flink van de bestelling gedronken werd en zijn beklag in hutje van His en Cris deed die het ook niet normaal vonden.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:19 schreef snetje het volgende:
[..]
Hiske???? ...Ik hoorde dat Brandon en Mylene erover wilde beginnen ...of heeft Hiske dat weer zo weten te regelen...
Ja, de markten zijn bekend, maar ben meer benieuwd naar de familie bezoeken,quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:17 schreef Zeyina het volgende:
Ja. Klopt. Maar ging er beetje van uit dat dat wel bekend was bij DGK
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:21 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Volgens mij komt er ook nog iemand voor de boomhut morgen.
Daar had Mike het gisteren over tegen Lotus.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, de markten zijn bekend, maar ben meer benieuwd naar de familie bezoeken,
Gerrit had ik al staan aanstaande zondag en Timothy op 17 maart ?
Ja. Is beetje zooitje inderdaad.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedankt voor de antwoorden, maar hoe zit met de Centraals ?
Ja, heb bijna niets live gezien de afgelopen week, maar vergaderingen waren er nauwelijks ...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:25 schreef Zeyina het volgende:
Ja. Is beetje zooitje inderdaad.
Heel af en toe nog wel BV vergadering, maar van de week ook maar 1x geweest volgens mij.
Verder wordt er niks meer gepland. En als het gebeurt wordt het afgelast
Maakt eigenlijk ook niet uit.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Is beetje zooitje inderdaad.
Heel af en toe nog wel BV vergadering, maar van de week ook maar 1x geweest volgens mij.
Verder wordt er niks meer gepland. En als het gebeurt wordt het afgelast
Ik las ergens dat Jessie en Merel heel snel een date willen gaan regelen voor Hiske en iemand buiten de poort, maar weet niet of dat serieus was... Zou wel hilarisch zijn trouwens ...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, dat is ene Johan, die hebben ze een mailtje gestuurd vanmiddag. Nog geen antwoord terug voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:35 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Jessie en Merel heel snel een date willen gaan regelen voor Hiske en iemand buiten de poort, maar weet niet of dat serieus was... Zou wel hilarisch zijn trouwens ...
Huh? Wat heeft dat met een agenda te maken?..Of je maakt al aan namens heel erg voorruit..quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:33 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk ook niet uit.
Over een jaar moeten ze daar toch weg.
Meen je dat echt dat dat hilarisch is?Keer stoppen met die zogenaamde dates.Slaat nergens op!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:35 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Jessie en Merel heel snel een date willen gaan regelen voor Hiske en iemand buiten de poort, maar weet niet of dat serieus was... Zou wel hilarisch zijn trouwens ...
Jij ziet wat ik ook zie.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:50 schreef snetje het volgende:
Btw..(geen beeteewee) Onderschat Jens niet ...Masterbrein !!...in alles wat hij doet zit een plan ... ik mag hem ... een Huubje ..maar dan zonder drugs...
Het gaat er om dat het Hiske is. Die nooit iets wil, nooit iets durft, altijd anderen dingen laat oplossen en die altijd bang is hoe ze "erop staat" tot zoiets wordt gedwongen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:48 schreef mcspicy het volgende:
Meen je dat echt dat dat hilarisch is?Keer stoppen met die zogenaamde dates.Slaat nergens op!
Is niet wat en het wordt niet wat!
Yep ..slim ventje .... lekker mee drinken en zo maar ondertussen...quote:
Hij is ook niet te beroerd om mensen te helpen.En heeft lekker zijn eigen mening.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Yep ..slim ventje .... lekker mee drinken en zo maar ondertussen...
Lotus vroeg een beetje geïrriteerd vanavond nog aan hem waarom hij in het begin zoveel met Jessie optrok. Dat leek hem strategisch gezien verstandig. Hij zal het wel te horen krijgen van Jessie dat hij niet met dat tuig moet omgaan ...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:50 schreef snetje het volgende:
Btw..(geen beeteewee) Onderschat Jens niet ...Masterbrein !!...in alles wat hij doet zit een plan ... ik mag hem ... een Huubje ..maar dan zonder drugs...
Alcohol is geen drug?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:50 schreef snetje het volgende:
Hij is zelfs slimmer dan Jessie ..en dat steekt ...absoluut geen pupil..quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij is ook niet te beroerd om mensen te helpen.En heeft lekker zijn eigen mening.
Ik mag hem wel.
Dit is het huurcontract:quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft dat met een agenda te maken?..Of je maakt al aan namens heel erg voorruit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |