Ik vind hem niet echt lief.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En toch zou ik hem als bewoner geen stemmen geven,hij heeft ook heel vaak iets liefs.
En dat hij niet meer achter Jessie aanloopt kan ik ook begrijpen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:01 schreef yaello het volgende:
Gadver dat kleffe gedoe van Tim, wordt je toch doodziek van als vriendin?
Het echte manipuleren start nu.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:01 schreef yaello het volgende:
Gadver dat kleffe gedoe van Tim, wordt je toch doodziek van als vriendin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik kreeg vanmiddag de indruk dat de familie hier ook meeleest.
Hoiiiii Jordy!Goe gedaan man!
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik kreeg vanmiddag de indruk dat de familie hier ook meeleest.
Hoiiiii Jordy!Goe gedaan man!
Over dingen die ze lazen op internet over Tim. Volgens mij zijn wij 'de grootste commune' wbt Utopia.quote:
Ahhhh ok. Maar op FB wordt Tim ook niet echt gespaard.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Over dingen die ze lazen op internet over Tim. Volgens mij zijn wij 'de grootste commune' wbt Utopia.
Tim wordt nergens gespaard, ook op de krant kotsen ze hem uit. Maar zou top zijn als ze hier meelezen natuurlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ahhhh ok. Maar op FB wordt Tim ook niet echt gespaard.
en proudquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Over dingen die ze lazen op internet over Tim. Volgens mij zijn wij 'de grootste commune' wbt Utopia.
Loop maar weer weg, laffe hond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Loop maar weer weg, laffe hond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volg het liever hier dan dat ik die kutstemmen nog langer aan hoor
![]()
Het manipuleren is weer begonnen. Hij heeft haar weer voor zichzelf, alleen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:06 schreef yvondenise het volgende:
Tim..je familie word beinvloed door reacties van buiten.
sick.. en dom kind trapt er gewoon weer inquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:06 schreef yvondenise het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:05 schreef Ranah het volgende:
pa ligt kotsend op de bank en niet van de drank
Dat gaat die echt niet doen, maar verwachtte/hoopte dat ze nu al zou zeggen dat ze dat niet wou(maar dat viel mee...oh nee ze begint al)quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:08 schreef tonja het volgende:
Tim gaat franny vanaf morgen meer met rust laten. Meer zijn eigen ding doen![]()
Yep, manipulator eerste klas.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:09 schreef pecla het volgende:
[..]
Dat gaat die echt niet doen, maar verwachtte/hoopte dat ze nu al zou zeggen dat ze dat niet wou(maar dat viel mee...oh nee ze begint al)
Hij gaat 3x staan te rukken op haar foto in de douchecabine?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:08 schreef tonja het volgende:
Tim gaat franny vanaf morgen meer met rust laten. Meer zijn eigen ding doen![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
PaKaak, hou je taai, wij staan achter je !
Ze hebben niet gezegd dat ze niet meer met Tim mocht omgaan of niet meer met hem mocht sexen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:06 schreef Bonken het volgende:
Twee boze brieven en een spoedbezoek later .... waarom zegt ze dan vanmiddag niet tegen haar familie dat ze zich er niks van aan gaat trekken en lekker doet wat zij (ik bedoel Tim) zegt. De moeite van het opvoeden niet meer waard.
Nou!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij gaat 3x staan te rukken op haar foto in de douchecabine?
In de hoop dat Franny aangeeft wel dingen samen wil blijven doen. En die labiele domme kut trapt er met boter en suiker in...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nou!![]()
Hij geeft Franny de ruimte, zodat ze meer haar eigen ding kan doen.
Op de krant gaat het nu echt los, ik wou dat ik zo geraffineerd was met bedenken van de ergste ziektes in combinatie met bepaalde inwonersquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:04 schreef yaello het volgende:
[..]
Tim wordt nergens gespaard, ook op de krant kotsen ze hem uit. Maar zou top zijn als ze hier meelezen natuurlijk
Ahhh nou verschrikkelijk en t lukt hem nu ook weer(nou is die domme Frutsel ook wel een hele makkelijke prooi vandaar dat die er zo gek op is natuurlijk want zijn vorige vriendin(en) rende gillend wegquote:
Ze zegt net dat ze het zo fijn vindt om dingen samen te doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
In de hoop dat Franny aangeeft wel dingen samen wil blijven doen. En die labiele domme kut trapt er met boter en suiker in...
nog wel duurt niet lang meerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:13 schreef Yaksa het volgende:
Maar vooralsnog houd Franny de boot af en wordt er niks uit elkaar getrokken.
Ik vind dat zij er wel heel makkelijk vanaf komt met haar domme uilenhoofd wazig kijken en ze is het slachtoffer. Ze was het helemaal eens met wat hij over haar familie zei en liep ze zelf ook af te branden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:12 schreef Bonken het volgende:
[..]
Op de krant gaat het nu echt los, ik wou dat ik zo geraffineerd was met bedenken van de ergste ziektes in combinatie met bepaalde inwoners
Degene die die haar de hele tijd claimed en met haar is(iets in die trant)quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Tim: Ik heb geen zin om over te komen als ... (dat verstond ik niet)
Yep dat riep ik al weken geleden. Type's als Tim voelen feilloos aan wat de beste prooi is. Met Franny heeft ie de meest kwetsbare beïnvloedbare meid gevonden die je je als een Tim maar kan wensen...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:13 schreef pecla het volgende:
[..]
Ahhh nou verschrikkelijk en t lukt hem nu ook weer(nou is die domme Frutsel ook wel een hele makkelijke prooi vandaar dat die er zo gek op is natuurlijk want zijn vorige vriendin(en) rende gillend weg
Ja idd, en straks in de buitenwereld heeft hij haar zo los gerukt van haar familie(gebaseerd op hoe makkelijk ze mee ging toen hij die familie afbrandde)quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep dat riep ik al weken geleden. Type's als Tim voelen feilloos aan wat de beste prooi is. Met Franny heeft ie de meest kwetsbare beïnvloedbare meid gevonden die je je als een Tim maar kan wensen...
Alleen wel lastig die familie, maar goed, die zijn weer weg.
Game on!
Het advies was de eerste dagen niet bij hem te slapen, ze had beloofd bij Shelley en nog iemand te gaan liggen vanavondquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze hebben niet gezegd dat ze niet meer met Tim mocht omgaan of niet meer met hem mocht sexen.Alleen niet trouwen en kindjes krijgen voorlopig.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:15 schreef pecla het volgende:
[..]
Degene die die haar de hele tijd claimed en met haar is(iets in die trant)
Idd en daar had ze ook zin in gewoon weer leuke dingen doen waar ze zin in had zoals met de meidenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:18 schreef Bonken het volgende:
[..]
Het advies was de eerste dagen niet bij hem te slapen, ze had beloofd bij Shelley en nog iemand te gaan liggen vanavond
toch bedanktquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Helaas het eerste half uur gemist ......![]()
[ afbeelding ]
Het bezoek van Franny deel 1 - 22 februari 2019.
x72vpmi
Die egoïst denkt ook alleen maar aan haar verdriet, dat Mike zijn zus kanker heeft dat is maar bijzaakquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:20 schreef zodeju het volgende:
Lotus vraagt zich af of Mike wel door heeft gehad hoeveel pijn hij haar doet??
neee vraagt ze dat? wat bezielt die mensen (m.n. Tim en Lotus) daar?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:20 schreef zodeju het volgende:
vresselijke ventquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Buiten dat, gewoon het feit dat hij wel ongelukkig mag zijn daar enkel om haar te plezieren......quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:21 schreef pecla het volgende:
[..]
Die egoïst denkt ook alleen maar aan haar verdriet, dat Mike zijn zus kanker heeft dat is maar bijzaak
Ok, zo had ik het niet meegekregen, had alleen gehoord dat ze meer met de meiden moest gaan doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:18 schreef Bonken het volgende:
[..]
Het advies was de eerste dagen niet bij hem te slapen, ze had beloofd bij Shelley en nog iemand te gaan liggen vanavond
Was dat dan de grootste reden van zijn vertrek? Want dat heb ik er niet uit op kunnen maken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:21 schreef pecla het volgende:
[..]
Die egoïst denkt ook alleen maar aan haar verdriet, dat Mike zijn zus kanker heeft dat is maar bijzaak
Nou Mike was nog de meest normale daar(kun je nagaan) dus zou me niks verbazen als het nu helemaal een verrot huisje is waar de meest smerige dingen bedacht/gedaan worden want Mike remde ze soms nog afquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:21 schreef yaello het volgende:
[..]
neee vraagt ze dat? wat bezielt die mensen (m.n. Tim en Lotus) daar?
man man hij will haar besitzen,gevaarlijk mensquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:06 schreef yvondenise het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep dat riep ik al weken geleden. Type's als Tim voelen feilloos aan wat de beste prooi is. Met Franny heeft ie de meest kwetsbare beïnvloedbare meid gevonden die je je als een Tim maar kan wensen...
Alleen wel lastig die familie, maar goed, die zijn weer weg.
Game on!
En dan gaat hij haar isoleren van haar familie en vrienden. Stap 2.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:18 schreef pecla het volgende:
[..]
Ja idd, en straks in de buitenwereld heeft hij haar zo los gerukt van haar familie(gebaseerd op hoe makkelijk ze mee ging toen hij die familie afbrandde)
man man hij will haar besitzen,gevaarlijk mensquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:06 schreef yvondenise het volgende:
vind je hem nog altijd zo mooi en tof? hij is gevaarlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
PaKaak, hou je taai, wij staan achter je !
Dat dus.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Buiten dat, gewoon het feit dat hij wel ongelukkig mag zijn daar enkel om haar te plezieren......
nee, af en toe niet samen te slapenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:18 schreef Bonken het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man hij will haar besitzen,gevaarlijk mens![]()
[..]
vind je hem nog altijd zo mooi en tof? hij is gevaarlijk
Hij zei dat hij zijn verdriet/gevoel niet kwijt kon daar en t beu was de hele tijd alleen brieven te kunnen schrijven, maar zei ook weleens dat hij uit geleerd was daar en dat de reden was(maar dat geloof ik niet want dan zou hij die boomhut nog wel even afgemaakt hebben)quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:23 schreef Bonken het volgende:
[..]
Was dat dan de grootste reden van zijn vertrek? Want dat heb ik er niet uit op kunnen maken.
Ik vind hem vreselijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man hij will haar besitzen,gevaarlijk mens![]()
[..]
vind je hem nog altijd zo mooi en tof? hij is gevaarlijk
En dan ook nog afvragen.. wat als?...Wat als?...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:20 schreef zodeju het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind hem vreselijk.En nog eens
![]()
Vergeef mij mijn zonde.
Idd hij had nu toch al gezegd dat ze niet alleen met vriendinnen op stap mocht straks buitenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan gaat hij haar isoleren van haar familie en vrienden. Stap 2.
En om te kijken of hij haar dan nog zo leuk vindt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:26 schreef schizolientje het volgende:
[..]
nee, af en toe niet samen te slapen
Dat had ik letterlijk zo gelezen,quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:26 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Zit je nu te stoken?quote:
Ja, daar begint het meestal mee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:29 schreef pecla het volgende:
[..]
Idd hij had nu toch al gezegd dat ze niet alleen met vriendinnen op stap mocht straks buiten
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:26 schreef mazaru het volgende:
Dronken droppie is boos op Mylene. Mylene vroeg of ze wist wat een alcoholist was.
Serieus! Ga je mij nou.... Je komt net kijken
Neem er nog 1 meid
het is haar huisje meer dann van de 2 ransmakakenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:16 schreef Bonken het volgende:
En Lotus is ook naar het dieptepunt gezakt, moeten aankloppen bij die twee randsapen, en er een paar meter vanaf liggen
[ afbeelding ]
Mike zei dat hij zich weer aan het verliezen was ...en dat deed hij ook ..alleen nog maar bouwen voor Lotus..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:27 schreef pecla het volgende:
[..]
Hij zei dat hij zijn verdriet/gevoel niet kwijt kon daar en t beu was de hele tijd alleen brieven te kunnen schrijven, maar zei ook weleens dat hij uit geleerd was daar en dat de reden was(maar dat geloof ik niet want dan zou hij die boomhut nog wel even afgemaakt hebben)
Ik hoorde ze over een paar dgn achter elkaar niet bij elkaar slapenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:26 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Vermoedelijk Mylènequote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:31 schreef zodeju het volgende:
Enkele bewoners (wie weet ik niet) probeerde Lotus uit te leggen wat alcohol met je doet......manoman proberen zij die net komen kijken en nog niks hebben meegemaakt mij uitleggen....moppert Lotus.....
Wie vraag Franny
Dacht nog net te horen Brandon en sl....
Dat kwam gewoon omdat hij samen met een te lieve Joaquin zich nog kon verschuilen ...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
![]()
Vergeef mij mijn zonde.
Dus zij denkt te kunnen bepalen dat anderen niks hebben meegemaakt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:31 schreef zodeju het volgende:
Enkele bewoners (wie weet ik niet) probeerde Lotus uit te leggen wat alcohol met je doet......manoman proberen zij die net komen kijken en nog niks hebben meegemaakt mij uitleggen....moppert Lotus.....
Wie vraag Franny
Dacht nog net te horen Brandon en sl....
zonde?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
![]()
Vergeef mij mijn zonde.
Ja, want ik was al bijna met hem getrouwd, natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, ik lach je keihard uit met je verkeerde keuzes van mannen.
Het pompen was grappig.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, want ik was al bijna met hem getrouwd, natuurlijk.
Ik begrijp dan wel dat Lotus boos is, ze waren de laatste tijd bijna alleen maar samen ... en ongeveer 2 dagen voor zijn vertrek was hij ineens definitief klaar met Utopia,quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:27 schreef pecla het volgende:
[..]
Hij zei dat hij zijn verdriet/gevoel niet kwijt kon daar en t beu was de hele tijd alleen brieven te kunnen schrijven, maar zei ook weleens dat hij uit geleerd was daar en dat de reden was(maar dat geloof ik niet want dan zou hij die boomhut nog wel even afgemaakt hebben)
We hebben je gelukkig kunnen tegenhouden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, want ik was al bijna met hem getrouwd, natuurlijk.
Vergib mir meine Sünde ? ( weet niet of het klopt) Vergebungquote:
Volgens mij was mijn inkeer een geheel zelfstandige beslissing.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
We hebben je gelukkig kunnen tegenhouden.![]()
Nou dat was niet ineens hoor. Lotus heeft ook gezegd dat hij de laatste weken al zo vaak weg wou maar dan toch maar bleef eigenlijk voor Lotusquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:34 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik begrijp dan wel dat Lotus boos is, ze waren de laatste tijd bijna alleen maar samen ... en ongeveer 2 dagen voor zijn vertrek was hij ineens definitief klaar met Utopia,
ging de hele dag in zijn nest liggen en wilde het er niet eens met Lotus het er over hebben.
Speelde al langer en deze keer al 2 weken lang ..Lotus wist ervan..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:34 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik begrijp dan wel dat Lotus boos is, ze waren de laatste tijd bijna alleen maar samen ... en ongeveer 2 dagen voor zijn vertrek was hij ineens definitief klaar met Utopia,
ging de hele dag in zijn nest liggen en wilde het er niet eens met Lotus het er over hebben.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus zij denkt te kunnen bepalen dat anderen niks hebben meegemaakt.
En inderdaad hard op weg is om alcoholiste te worden...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:40 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
Maar aan haar gedrag te zien is zij diegene die overdreven reageert op het weg gaan van iemand.
Achteraf had hij het al weken erover zei hij tegen Lotus, maar die dacht hem tegen te kunnen houden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:34 schreef Bonken het volgende:
[..]
ohzo ,nee geen problemquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vergib mir meine Sünde ? ( weet niet of het klopt) Vergebung
Terwijl ze verdomd goed weet hoe verslavingsgevoelig ze is........quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:41 schreef snetje het volgende:
[..]
En inderdaad hard op weg is om alcoholiste te worden...
Daarom...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl ze verdomd goed weet hoe verslavingsgevoelig ze is........
Dan reken je buiten de waard. Jessie.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lotus speelt het mooi,niemand gaat haar de komende tijd een strobreed in de weg leggen.Dan heeft ze een reden om te flippen.
Als iemand dat goed uit kan leggen is dat idd Lotus wel ja. Die terwijl Mike de hele tijd zei dat ze van hem af moest blijven hem af ging trekken en er de hele tijd op wou kruipenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:45 schreef goldback het volgende:
[..]
lotus mag die migraine uitleggen wat een hoertje is ! Naar en vies kind die Mylène
Daar is ze imo dus op uit.Als Jessie slim is laat hij haar links liggen.Niet reageren op haar gedrag.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan reken je buiten de waard. Jessie.
Daar is ze idd op uit want nu kan ze de zieligheidskaart spelen en zit het er dik in dat ze nu dan eindelijk wel de steun heeft van de meerderheid van de groep en zo Jessie kan dwarsbomen....maar ja denk niet dat Jessie zich kan beheersen want vanavond liep ze hem ook al lachend uit te dagen over het gestolen bierquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar is ze imo dus op uit.Als Jessie slim is laat hij haar links liggen.Niet reageren op haar gedrag.
Mijn mening hoor.
Ja waren Mylene en Brandon iddquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:50 schreef zodeju het volgende:
Oh, denk toch dat het ook Brandon en Mylene was die probeerde met Lotus te praten en waar ze niet van gediend was.....zie ze nu nog samen lopen en het erover hebben dat drank van eigen zakgeld moeten betalen......morgen in de groep gooien.....
Dat bedoel ik.In haar ogen moet Jessie kapot.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:52 schreef pecla het volgende:
[..]
Daar is ze idd op uit want nu kan ze de zieligheidskaart spelen en zit het er dik in dat ze nu dan eindelijk wel de steun heeft van de meerderheid van de groep en zo Jessie kan dwarsbomen....maar ja denk niet dat Jessie zich kan beheersen want vanavond liep ze hem ook al lachend uit te dagen over het gestolen bier
Hoertje zonder te neuken in Utopia, puur genieten......quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:45 schreef goldback het volgende:
[..]
lotus mag die migraine uitleggen wat een hoertje is ! Naar en vies kind die Mylène
Dat maakt Lotus niks uit die heeft naast het zakgeld genoeg geld wat ze achterover drukt,en dan de koerier geregeld laat komen voor sigaretten en make-up en dan savonds pizza als ze zin hebben en dat betalen ze allemaal buiten het zakgeld omquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:50 schreef zodeju het volgende:
Oh, denk toch dat het ook Brandon en Mylene was die probeerde met Lotus te praten en waar ze niet van gediend was.....zie ze nu nog samen lopen en het erover hebben dat drank van eigen zakgeld moeten betalen......morgen in de groep gooien.....
Vindt het echt een nare griet, alles moet gaan zoals zij wil en denk alles te kunnen zeggen.....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.In haar ogen moet Jessie kapot.
En ze zal het ook zo weten te draaien dat het uiteindelijk Jessie zijn schuld is dat Mike is vertrokken ...spiegelen kent ze niet... het ligt altijd aan anderen...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.In haar ogen moet Jessie kapot.
Bij Jens en Shelley..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:55 schreef zodeju het volgende:
Slaapt Mylene bij Merel of slaapt ze bij Brandon??
Bij Shelly en Jens zoals de vorige nachten(als sliep Gerrit er toen ook 1 keer bij want de Yurt was geregeld voor date Jessie)quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:55 schreef zodeju het volgende:
Slaapt Mylene bij Merel of slaapt ze bij Brandon??
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:58 schreef Verida het volgende:
Eigenlijk lijkt het erop dat Lotus gewoon iemand die vandaag is weggegaan mist. Ze is er nog verdrietig over, boos over en heeft zich een stuk in de graag gezopen omdat haar maatje weg is.
Of ze gelijk heeft of niet, ze uit het tenminste.
Dat vind ik een een stuk normaler dan alle andere reacties na het weggaan van een bewoner. Alle andere keren was degene die wegging al vergeten voor de poort eigenlijk dicht was, alsof diegene er nooit in had gezeten.
maar dat is mijn mening..
Volgens mij is haar geld nu op ..Tim heeft laatst de pizza's voor dat hutje betaald van zijn LAB geld...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:57 schreef pecla het volgende:
[..]
Dat maakt Lotus niks uit die heeft naast het zakgeld genoeg geld wat ze achterover drukt,en dan de koerier geregeld laat komen voor sigaretten en make-up en dan savonds pizza als ze zin hebben en dat betalen ze allemaal buiten het zakgeld om
Als je iemand mist die weg is gegaan hoef je niet andere belachelijk te maken of uit je plaat te gaan tegen iemand.....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:58 schreef Verida het volgende:
Eigenlijk lijkt het erop dat Lotus gewoon iemand die vandaag is weggegaan mist. Ze is er nog verdrietig over, boos over en heeft zich een stuk in de graag gezopen omdat haar maatje weg is.
Of ze gelijk heeft of niet, ze uit het tenminste.
Dat vind ik een een stuk normaler dan alle andere reacties na het weggaan van een bewoner. Alle andere keren was degene die wegging al vergeten voor de poort eigenlijk dicht was, alsof diegene er nooit in had gezeten.
maar dat is mijn mening..
Ah ok.....dus Brandon heeft zijn hutje alleen..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:59 schreef pecla het volgende:
[..]
Bij Shelly en Jens zoals de vorige nachten(als sliep Gerrit er toen ook 1 keer bij want de Yurt was geregeld voor date Jessie)
En hele dagen zuipen lost ook niets op...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je iemand mist die weg is gegaan hoef je niet andere belachelijk te maken of uit je plaat te gaan tegen iemand.....
Is volgens mij totaal geen volwassen gedrag.....
Merel slaapt met \brandonquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ah ok.....dus Brandon heeft zijn hutje alleen..
Merel slaap daar toch bijquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jawel hoor, kortere lijdensweg.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:01 schreef snetje het volgende:
[..]
En hele dagen zuipen lost ook niets op...
Ik dacht Gerrit ....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Bij wie flikte Lotus het ook alweer om het slachtoffer uit te hangen omdat die gene wel durfde tegen haar 'omdat ik hartproblemen heb'.? Is al maanden geleden.
Het gaat mij ook niet over volwassen gedrag of niet. Ik heb me gewoon altijd verbaasd over hoe men iemand gelijk vergeten is zodra deze de poort uitloopt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je iemand mist die weg is gegaan hoef je niet andere belachelijk te maken of uit je plaat te gaan tegen iemand.....
Is volgens mij totaal geen volwassen gedrag.....
Ligt er een beetje aan hoe het valt.......je kan ook nog dieper in je verdriet vallen......quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jawel hoor, kortere lijdensweg.
Euh..Brenda...Merel..Jessie...Christel...met wie heeft Lotus eigenlijk geen aanvaring gehad?...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Bij wie flikte Lotus het ook alweer om het slachtoffer uit te hangen omdat die gene wel durfde tegen haar 'omdat ik hartproblemen heb'.? Is al maanden geleden.
Was Lotus ook zo aangedaan bij het vertrek van Joaquin of Brenda?..quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet over volwassen gedrag of niet. Ik heb me gewoon altijd verbaasd over hoe men iemand gelijk vergeten is zodra deze de poort uitloopt.
Het is dan net alsof die persoon er nooit ingezeten heeft, er wordt niet meer over gepraat of zo.
Lotus is een van de eerste die emoties over het vertrek van iemand uit.
dat is toch heel wat anders ?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:06 schreef snetje het volgende:
[..]
Was Lotus ook zo aangedaan bij het vertrek van Joaquin of Brenda?..
Maar er is toch ook nog niet iemands maatje eerder weg gegaan....weet wel dat Brenda best wel last heeft gehad dat Manon weg ging......quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:07 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch heel wat anders ?
Mike was haar maatje,
Ik heb Gerrit ook een traantje zien laten ...bij het vertrek van Sanne en ook bij Joaquin..terwijl Sanne op dat moment helemaal geen maatje van hem was..quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Mike was haar maatje,
ook nog uren erna ? of alleen voor het tv momentje bij de poort...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:09 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb Gerrit ook een traantje zien laten ...bij het vertrek van Sanne en ook bij Joaquin..terwijl Sanne op dat moment helemaal geen maatje van hem was..
Wel meer als maatjesquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Mike was haar maatje,
wet jou nog dat ik je gewacht heb?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jawel hoor, kortere lijdensweg.
Niet alleen bij de poort ...bij Joaquin in de Yurt toen het echt doordrong bij hem dat Joaquin zou gaan...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:10 schreef Verida het volgende:
[..]
ook nog uren erna ? of alleen voor het tv momentje bij de poort...
Ja ja. Hoe vaak heb ik jou wel niet gewaarschuwd?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
wet jou nog dat ik je gewacht heb?
En creditcards afgepakt...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja ja. Hoe vaak heb ik jou wel niet gewaarschuwd?
jaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja ja. Hoe vaak heb ik jou wel niet gewaarschuwd?
Gerrit was een paar dagen van slag toen Joa weg gegaan is.Trok zich terug in de yurtquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:12 schreef snetje het volgende:
[..]
Niet alleen bij de poort ...bij Joaquin in de Yurt toen het echt doordrong bij hem dat Joaquin zou gaan...
UTO / Indeling Slaapkamersquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mike was binnen Utopia helemaal niet meer zo geliefd. Ze hebben hem de laatste maanden amper gezien. En als ze hem zagen was hij aan het zeiken.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:06 schreef snetje het volgende:
[..]
Was Lotus ook zo aangedaan bij het vertrek van Joaquin of Brenda?..
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit ging ze toen uitlokken door steeds aan hem te zitten.Na 3 waarschuwingen gaf hij haar een duw.En er was ook nog een gevalletje bij de laptop waarbij ze beweerde dat hij haar in een nekklem nam.
Ze weet dingen heel goed te spelen.
Mike dacht onmisbaar te zijn,toen bleek dat het niet het geval was begon de neergang.En Lotus versnelde het proces.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Mike was binnen Utopia helemaal niet meer zo geliefd. Ze hebben hem de laatste maanden amper gezien. En als ze hem zagen was hij aan het zeiken.
Dus kan me voorstellen dat ze er niet zo'n moeite mee hebben.
Zo werd het ook door diversen verwoord vandaag. Ze hadden niks meer met hem.
Dat heeft hij zelf verknald door zijn eigen gedrag
Door je vragen bedacht ik: O ja. Ik moet het nog aanpassenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Thanx......snap de plaatsen nu ook beter
Daarom vind ik het raar dat het nu alleen van Lotus wel wordt gezien en dat er ook nog eens een excuus wordt gegeven waarom ze mag drinken en tegen alles aan mag schoppen waar mevrouw maar zin in heeft..Lotus heeft altijd een excuus zodat ze kan vluchten in verdovende middelen ...het ligt ook altijd aan anderen...ik weet nog dat ze beklag deed bij iemand dat haar moeder er helemaal niet op zat te wachten om daar op bezoek te komen ...haar woorden toen waren dat het nu een keer om haar ging en niet haar moeder en dat moeder gewoon maar moest komen ... toen dacht ik al van ho ho dame..quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Gerrit was een paar dagen van slag toen Joa weg gegaan is.Trok zich terug in de yurt
Euh dat was Sanne toch..maar ja zelfde types ja...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit ging ze toen uitlokken door steeds aan hem te zitten.Na 3 waarschuwingen gaf hij haar een duw.En er was ook nog een gevalletje bij de laptop waarbij ze beweerde dat hij haar in een nekklem nam.
Ai,je hebt gelijk.Maar de eerste situatie klopt wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:47 schreef snetje het volgende:
[..]
Euh dat was Sanne toch..maar ja zelfde types ja...
Ik twijfel. Maar ook Lotus volgens mij. Dat duwen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:47 schreef snetje het volgende:
[..]
Euh dat was Sanne toch..maar ja zelfde types ja...
Eerst uitlokken en dan auw roepen was echt een Lotus dingetje.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik twijfel. Maar ook Lotus volgens mij. Dat duwen.
Maar die nekklem was inderdaad Sanne denk ik
Die 'nekklem' was toch bij Sanne?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
Duwen bij Gerrit was inderdaad Lotus ...puur uitlokken was het ...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik twijfel. Maar ook Lotus volgens mij. Dat duwen.
Maar die nekklem was inderdaad Sanne denk ik
Ja. Ik snap dat ook niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:46 schreef snetje het volgende:
[..]
Daarom vind ik het raar dat het nu alleen van Lotus wel wordt gezien en dat er ook nog eens een excuus wordt gegeven waarom ze mag drinken en tegen alles aan mag schoppen waar mevrouw maar zin in heeft..Lotus heeft altijd een excuus zodat ze kan vluchten in verdovende middelen ...het ligt ook altijd aan anderen...ik weet nog dat ze beklag deed bij iemand dat haar moeder er helemaal niet op zat te wachten om daar op bezoek te komen ...haar woorden toen waren dat het nu een keer om haar ging en niet haar moeder en dat moeder gewoon maar moest komen ... toen dacht ik al van ho ho dame..
Ja,mijn excuses.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die 'nekklem' was toch bij Sanne?
En dan daarna het zielige vrouwtje uit gaan hangen wat voor een kerel iemand is om vrouwen zo te behandelenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:50 schreef snetje het volgende:
[..]
Duwen bij Gerrit was inderdaad Lotus ...puur uitlokken was het ...
Ik kan het filmpje nog even zoeken ....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:50 schreef snetje het volgende:
Duwen bij Gerrit was inderdaad Lotus ...puur uitlokken was het ...
En dit is zoiets dat ik haar verhaal over 13 jaar ..aangerand ...dader was dronken ..zag haar voor een ander aan ..daarom geen aangifte.. ik twijfel trek ...ja ik ben hard ...maar heb inmiddels genoeg van dat soort verhalen meegekregen wat verslaafden maar als excuus geven ...niet wetende dat ze onwetende mensen daar compleet kapot mee kunnen maken..quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Eerst uitlokken en dan auw roepen was echt een Lotus dingetje.
Krijg bijna het idee dat Mike haar in het gareel heeft gehouden......was heleboel al vergeten.....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En dan daarna het zielige vrouwtje uit gaan hangen wat een kerel iemand is om vrouwen zo te behandelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft ook nooit hulp aangenomen...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Ik snap dat ook niet.
Als je verdrietig bent of een rugzak hebt lijkt alles ineens geoorloofd bij sommigen
Heeft ze die ooit gehad? Lotus lost toch alles zelluf op...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar ja, ze zat toen nog in haar afkick hè?
Hoorde haar vanmiddag ineens in de silo gillen: En nou koppen dicht en ga gewoon koken.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Krijg bijna het idee dat Mike haar in het gareel heeft gehouden......was heleboel al vergeten.....
Ze is een tikkende tijdbom nu ....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hoorde haar vanmiddag ineens in de silo gillen: En nou koppen dicht en ga gewoon koken.
Ik weet niet wat de aanleiding was, lette daarvoor niet op, maar dat klonk me daar gemeend en iedereen er maar om lachen. Zo leuk zo'n scheldende Lotus (tegen vriendin Shelley nota bene)
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:58 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze is een tikkende tijdbom nu ....
Mylene liep de trap af in de silo en ook uit het niets zei Lotus "zo jij kan er ook uit" met zo'n vals lachje erachter aan.....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hoorde haar vanmiddag ineens in de silo gillen: En nou koppen dicht en ga gewoon koken.
Ik weet niet wat de aanleiding was, lette daarvoor niet op, maar dat klonk me daar gemeend en iedereen er maar om lachen. Zo leuk zo'n scheldende Lotus (tegen vriendin Shelley nota bene)
Laat haar maar lekker afgaan, dan is dat huisje snel opgerot.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:58 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze is een tikkende tijdbom nu ....
O ja. Wat was dat ook weer met die foto. Ook zo gevoelvol toch. Foto van Shelley of zoiets?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit is de code, was op 26 november 2018 ....![]()
x6xvq7o
Ja. Dat heb ik hier nog getypt. Walgelijkquote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mylene liep de trap af in de silo en ook uit het niets zei Lotus "zo jij kan er ook uit" met zo'n vals lachje erachter aan.....
Ja die opmerking kwam eruit toen ze haar eerste blikje achterover getikt had...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Gaan mensen op Lotus stemmen dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:00 schreef snetje het volgende:
Ze kan alleen nog wijzen naar een Jessie en de flauwe opmerkingen tegen een sterke Mylene zijn ook al begonnen ..Lotus zal de volgende zijn die er uit gestemd zal worden met 3 traytjes bier op haar kistje...jammer helaas ..zitten we nog steeds met Tim opgescheept..
En dat zijn de valse sneren die ze ook steeds richting Jessie uit...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mylene liep de trap af in de silo en ook uit het niets zei Lotus "zo jij kan er ook uit" met zo'n vals lachje erachter aan.....
Volgens mij vallen die sneren van Mylène naar Jessie wel mee.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:03 schreef snetje het volgende:
[..]
En dat zijn de valse sneren die ze ook steeds richting Jessie uit...
Ja, Shelley had er nog wat naars op geschreven.....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
O ja. Wat was dat ook weer met die foto. Ook zo gevoelvol toch. Foto van Shelley of zoiets?
Om Gerrit mee te etteren.
Zouden ze nu eens bij haar moeten doen met een foto van Mike
Ben er ook bang voor. Maar er zijn nog 10 dagen of zo te gaanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gaan mensen op Lotus stemmen dan?
Ik heb niet het idee dat mensen het haar ook gunnen.
Mensen zijn klaar met Tim en hopen dan dat Lotus en Franny bijdraaien.
Nou Jessie had heel liefdevol een foto van haar gered uit de vuilnis (gedropt door Shelley) ..heeft hem netjes bewaard in zijn boot ..maar oei oei oei ....werd ook neergezet als een vieze maniak door mevrouw...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
O ja. Wat was dat ook weer met die foto. Ook zo gevoelvol toch. Foto van Shelley of zoiets?
Om Gerrit mee te etteren.
Zouden ze nu eens bij haar moeten doen met een foto van Mike
Even beter lezen. Het gaat dan ook niet over Mylènequote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:05 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Volgens mij vallen die sneren van Mylène naar Jessie wel mee.
Ze probeert eerder met hem aan te pappen.
Ze geeft meer sneren naar Timoteef.
Exact wat haar aangeraden is door diverse personen op Insta.
Tja. Weer een aanrandings verhaal erbijquote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:06 schreef snetje het volgende:
[..]
Nou Jessie had heel liefdevol een foto van haar gered uit de vuilnis (gedropt door Shelley) ..heeft hem netjes bewaard in zijn boot ..maar oei oei oei ....werd ook neergezet als een vieze maniak door mevrouw...![]()
![]()
![]()
Zelfs zon drama gemaakt dat achter al dacht van oke...dit gaan we maar niet uitzenden..
Het gaat over de sneren die Lotus geeft aan mensen als het haar niet zint......quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:05 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik heb het over de valse sneren van Lotus naar anderen..quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:05 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Op aanraden van Lotus..quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, Shelley had er nog wat naars op geschreven.....
Maar echt hé ..dan denk je toch hoe verzint ze het? Geen wonder dat anderen niet geloofd worden...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tja. Weer een aanrandings verhaal erbij
Behalve José uit Uto 1 jarig, heb ik niks staan in de Uto agenda voor morgenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand een agenda voor morgen, ik wil eigenlijk uitslapen ....![]()
En waarom zijn er geen Centraals meer, of heb ik iets gemist ?
Dank je, jij bent de enige COSser die dit echt goed bijhoudt .....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:13 schreef Zeyina het volgende:
Behalve José uit Uto 1 jarig heb ik niks staan in de Uto agenda voor morgen
Zondag krijgt Gerrit bezoek van 9.00-12.00 u.
Zou het niet weten.....maar Hiske zou morgen wat van de drank zeggen en Brandon ook......maar hoelaatquote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En zondag toch ook de markt......waar ze eigenlijk geen zin in hebbenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Behalve José uit Uto 1 jarig, heb ik niks staan in de Uto agenda voor morgen
Zondag krijgt Gerrit bezoek van 9.00-12.00 u.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, jij bent de enige COSser die dit echt goed bijhoudt .....
Ja. Klopt. Maar ging er beetje van uit dat dat wel bekend was bij DGKquote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
En zondag toch ook de markt......waar ze eigenlijk geen zin in hebben
Bij die 2 namen kun je er van uit gaan dat dat niet zal gebeurenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou het niet weten.....maar Hiske zou morgen wat van de drank zeggen en Brandon ook......maar hoelaat![]()
Zal niet vroeg zijn want een groot gedeelte heeft een beste slok op......
Agenda?...Geen idee ..maar ik mag hopen dat al die spontane workshops nu een keer klaar zijn...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hiske???? ...Ik hoorde dat Brandon en Mylene erover wilde beginnen ...of heeft Hiske dat weer zo weten te regelen...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou het niet weten.....maar Hiske zou morgen wat van de drank zeggen en Brandon ook......maar hoelaat![]()
Zal niet vroeg zijn want een groot gedeelte heeft een beste slok op......
Ga er van tussen ook al heb ik geen agenda voor morgen.......quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Agenda?...Geen idee ..maar ik mag hopen dat al die spontane workshops nu een keer klaar zijn...
Goed idee. Ik ga je voorbeeld volgen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ga er van tussen ook al heb ik geen agenda voor morgen.......![]()
Volgens mij komt er ook nog iemand voor de boomhut morgen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee, maar dat was vroeg in de avond toen Jessie ontdekte dat er flink van de bestelling gedronken werd en zijn beklag in hutje van His en Cris deed die het ook niet normaal vonden.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:19 schreef snetje het volgende:
[..]
Hiske???? ...Ik hoorde dat Brandon en Mylene erover wilde beginnen ...of heeft Hiske dat weer zo weten te regelen...
Ja, de markten zijn bekend, maar ben meer benieuwd naar de familie bezoeken,quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:17 schreef Zeyina het volgende:
Ja. Klopt. Maar ging er beetje van uit dat dat wel bekend was bij DGK
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:21 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Volgens mij komt er ook nog iemand voor de boomhut morgen.
Daar had Mike het gisteren over tegen Lotus.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, de markten zijn bekend, maar ben meer benieuwd naar de familie bezoeken,
Gerrit had ik al staan aanstaande zondag en Timothy op 17 maart ?
Ja. Is beetje zooitje inderdaad.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedankt voor de antwoorden, maar hoe zit met de Centraals ?
Ja, heb bijna niets live gezien de afgelopen week, maar vergaderingen waren er nauwelijks ...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:25 schreef Zeyina het volgende:
Ja. Is beetje zooitje inderdaad.
Heel af en toe nog wel BV vergadering, maar van de week ook maar 1x geweest volgens mij.
Verder wordt er niks meer gepland. En als het gebeurt wordt het afgelast
Maakt eigenlijk ook niet uit.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Is beetje zooitje inderdaad.
Heel af en toe nog wel BV vergadering, maar van de week ook maar 1x geweest volgens mij.
Verder wordt er niks meer gepland. En als het gebeurt wordt het afgelast
Ik las ergens dat Jessie en Merel heel snel een date willen gaan regelen voor Hiske en iemand buiten de poort, maar weet niet of dat serieus was... Zou wel hilarisch zijn trouwens ...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, dat is ene Johan, die hebben ze een mailtje gestuurd vanmiddag. Nog geen antwoord terug voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:35 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Jessie en Merel heel snel een date willen gaan regelen voor Hiske en iemand buiten de poort, maar weet niet of dat serieus was... Zou wel hilarisch zijn trouwens ...
Huh? Wat heeft dat met een agenda te maken?..Of je maakt al aan namens heel erg voorruit..quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:33 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk ook niet uit.
Over een jaar moeten ze daar toch weg.
Meen je dat echt dat dat hilarisch is?Keer stoppen met die zogenaamde dates.Slaat nergens op!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:35 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Jessie en Merel heel snel een date willen gaan regelen voor Hiske en iemand buiten de poort, maar weet niet of dat serieus was... Zou wel hilarisch zijn trouwens ...
Jij ziet wat ik ook zie.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:50 schreef snetje het volgende:
Btw..(geen beeteewee) Onderschat Jens niet ...Masterbrein !!...in alles wat hij doet zit een plan ... ik mag hem ... een Huubje ..maar dan zonder drugs...
Het gaat er om dat het Hiske is. Die nooit iets wil, nooit iets durft, altijd anderen dingen laat oplossen en die altijd bang is hoe ze "erop staat" tot zoiets wordt gedwongen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:48 schreef mcspicy het volgende:
Meen je dat echt dat dat hilarisch is?Keer stoppen met die zogenaamde dates.Slaat nergens op!
Is niet wat en het wordt niet wat!
Yep ..slim ventje .... lekker mee drinken en zo maar ondertussen...quote:
Hij is ook niet te beroerd om mensen te helpen.En heeft lekker zijn eigen mening.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Yep ..slim ventje .... lekker mee drinken en zo maar ondertussen...
Lotus vroeg een beetje geïrriteerd vanavond nog aan hem waarom hij in het begin zoveel met Jessie optrok. Dat leek hem strategisch gezien verstandig. Hij zal het wel te horen krijgen van Jessie dat hij niet met dat tuig moet omgaan ...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:50 schreef snetje het volgende:
Btw..(geen beeteewee) Onderschat Jens niet ...Masterbrein !!...in alles wat hij doet zit een plan ... ik mag hem ... een Huubje ..maar dan zonder drugs...
Alcohol is geen drug?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:50 schreef snetje het volgende:
Hij is zelfs slimmer dan Jessie ..en dat steekt ...absoluut geen pupil..quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij is ook niet te beroerd om mensen te helpen.En heeft lekker zijn eigen mening.
Ik mag hem wel.
Dit is het huurcontract:quote:Op zaterdag 23 februari 2019 01:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft dat met een agenda te maken?..Of je maakt al aan namens heel erg voorruit..
De allerergste zelfs ...geaccepteerd hier terwijl zon groen plantje niet mag....quote:
Vooralsnog heeft ie nog geen kwartje verdiend in Utopia, geen concept van het een of ander neergezet en alleen maar meegelift op het succes van anderen. En een hele hoop slap geluld en zielig gedaan om een stoffen beertje. Kweenie of je het daarmee gaat redden in Utopia.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:07 schreef snetje het volgende:
Onderschat Jens daar niet in hé ...lekker mee keuvelen met de borrel gasten..biertje hier ...biertje daar ..ondertussen trapt ego Tim er dik in... ik zeg het ...Jens is een masterbrein!!....
Happie happie hamburger?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 02:15 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft ie nog geen kwartje verdiend in Utopia, geen concept van het een of ander neergezet en alleen maar meegelift op het succes van anderen. En een hele hoop slap geluld en zielig gedaan om een stoffen beertje. Kweenie of je het daarmee gaat redden in Utopia.
De inwoners willen een bouwer.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 03:01 schreef Yaksa het volgende:
Huidige samenstelling van de inwoners is 7 mannen en 7 vrouwen.
Ik ben benieuwd naar de voorkeur van de redactie. Een vrouw of een man erin.
De voederbak zit weer tot de rand toe gevuld. Er kan geen druif meer bij.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 05:31 schreef ZieHane het volgende:
Adriaan maakt maar weer een fruitontbijt van ¤3,50 .
Wat een troep in de silo.
14 mensen,14 meningen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 05:46 schreef Jemoederniet het volgende:
Koning Jessie is ook wakker. Zal zo wel weer beginnen met zeiken over hoeveel slechte mensen daar rondlopen. Hoe lang houdt hij zijn onderdanen nog onder de duim?
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 07:08 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Goede morgen en toen was er
Ik denk toch eerder de Utopia krant enFBquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja zo denk ik ook, geef mij m'n eigen koffie maar brrrrrrquote:Op zaterdag 23 februari 2019 07:15 schreef Jemoederniet het volgende:
Niezen, snotteren, neus ophalen.
En maar blazen boven de koffiebonen.
Fris is anders.
Mooi is dat altijd zegquote:Op zaterdag 23 februari 2019 07:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lekker schoon op je werkplek Jessie, en maar zeiken over de andere![]()
[ afbeelding ]
Goedemorgen Cos
Dank voor je verslagquote:Op zaterdag 23 februari 2019 07:15 schreef Jemoederniet het volgende:
Niezen, snotteren, neus ophalen.
En maar blazen boven de koffiebonen.
Fris is anders.
Gisteravond stak Jens nog zijn middelvingers omhoog richting Jessie, maar nu is het weer hielen likken geblazen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 07:26 schreef Dotteke het volgende:
Weer een heel verhaal van Jessie hoe goed hij wel niet is en wat dat hij de hele dag dingen voor de groep doet
Jens praat Jessie nu een beetje naar de mond, ook een lafbek zeg
O echt, ik heb een klein stukje gezien gisteren Tim had het toen over de sneeuwquote:Op zaterdag 23 februari 2019 07:27 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gisteravond stak Jens nog zijn middelvingers omhoog richting Jessie, maar nu is het weer hielen likken geblazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |