Ik vind hem niet echt lief.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En toch zou ik hem als bewoner geen stemmen geven,hij heeft ook heel vaak iets liefs.
En dat hij niet meer achter Jessie aanloopt kan ik ook begrijpen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:01 schreef yaello het volgende:
Gadver dat kleffe gedoe van Tim, wordt je toch doodziek van als vriendin?
Het echte manipuleren start nu.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:01 schreef yaello het volgende:
Gadver dat kleffe gedoe van Tim, wordt je toch doodziek van als vriendin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik kreeg vanmiddag de indruk dat de familie hier ook meeleest.
Hoiiiii Jordy!Goe gedaan man!
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik kreeg vanmiddag de indruk dat de familie hier ook meeleest.
Hoiiiii Jordy!Goe gedaan man!
Over dingen die ze lazen op internet over Tim. Volgens mij zijn wij 'de grootste commune' wbt Utopia.quote:
Ahhhh ok. Maar op FB wordt Tim ook niet echt gespaard.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Over dingen die ze lazen op internet over Tim. Volgens mij zijn wij 'de grootste commune' wbt Utopia.
Tim wordt nergens gespaard, ook op de krant kotsen ze hem uit. Maar zou top zijn als ze hier meelezen natuurlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ahhhh ok. Maar op FB wordt Tim ook niet echt gespaard.
en proudquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Over dingen die ze lazen op internet over Tim. Volgens mij zijn wij 'de grootste commune' wbt Utopia.
Loop maar weer weg, laffe hond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Loop maar weer weg, laffe hond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volg het liever hier dan dat ik die kutstemmen nog langer aan hoor
![]()
Het manipuleren is weer begonnen. Hij heeft haar weer voor zichzelf, alleen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:06 schreef yvondenise het volgende:
Tim..je familie word beinvloed door reacties van buiten.
sick.. en dom kind trapt er gewoon weer inquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:06 schreef yvondenise het volgende:
Tim..je familie word beinvloed door reacties van buiten.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:05 schreef Ranah het volgende:
pa ligt kotsend op de bank en niet van de drank
Dat gaat die echt niet doen, maar verwachtte/hoopte dat ze nu al zou zeggen dat ze dat niet wou(maar dat viel mee...oh nee ze begint al)quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:08 schreef tonja het volgende:
Tim gaat franny vanaf morgen meer met rust laten. Meer zijn eigen ding doen![]()
Yep, manipulator eerste klas.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:09 schreef pecla het volgende:
[..]
Dat gaat die echt niet doen, maar verwachtte/hoopte dat ze nu al zou zeggen dat ze dat niet wou(maar dat viel mee...oh nee ze begint al)
Hij gaat 3x staan te rukken op haar foto in de douchecabine?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:08 schreef tonja het volgende:
Tim gaat franny vanaf morgen meer met rust laten. Meer zijn eigen ding doen![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
PaKaak, hou je taai, wij staan achter je !
Ze hebben niet gezegd dat ze niet meer met Tim mocht omgaan of niet meer met hem mocht sexen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:06 schreef Bonken het volgende:
Twee boze brieven en een spoedbezoek later .... waarom zegt ze dan vanmiddag niet tegen haar familie dat ze zich er niks van aan gaat trekken en lekker doet wat zij (ik bedoel Tim) zegt. De moeite van het opvoeden niet meer waard.
Nou!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij gaat 3x staan te rukken op haar foto in de douchecabine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |