Alleen naar Jessie luisteren mag nog.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:38 schreef QuarterBack het volgende:
Geen drank, geen vlees, geen sex, geen trouwen
verbaast zich dat het zo anders is de tweede versiequote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:38 schreef ericahysterica het volgende:
de jessie die zo goed alles weet stelt zichzelf bloot aan utopia voor de 2e keer en verbaast zich nog?
Tim had eerste blikjes opgehaald en toen die op waren heeft Lotus de hele tray opgehaaldquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Tim vroeg aan Gerrit of hij pils wou. Hij liep met een hele tree weg.
Huh dat was Lotus toch.
Jessie; Chris was net ook boos erover en nu staat ze gezellig te doen met Lotus dan zeg je toch: Wat doe jij dan.
En wat doe je dan zelf nu Jessie?
Ow in 1 ging het er niet zo raar aan toe, er waren maar enkele gekken zegt Jessie.
Zegt Jessie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe dom kan je zijn de 1e versie was niet minder dan deze qua dommigheid en geen moraal.............quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:39 schreef Ranah het volgende:
[..]
verbaast zich dat het zo anders is de tweede versie
Ja dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:39 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tim had eerste blikjes opgehaald en toen die op waren heeft Lotus de hele tray opgehaald
Andere sukkels noemen en zelf nog niets bereikt hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:38 schreef ericahysterica het volgende:
de jessie die zo goed alles weet stelt zichzelf bloot aan utopia voor de 2e keer en verbaast zich nog?
welneequote:
Dus wel dat is een fiasco eerste klasquote:
ik zie wel degelijk een verschilquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hoe dom kan je zijn de 1e versie was niet minder dan deze qua dommigheid en geen moraal.............
Ik denk dat Gerrit nog niet in de silo was bij die eerste biertjes. Die heeft alleen Lotus binnen zien komen denk ikquote:
ik zie ook wel degelijk verschil, toen was er nog enigszins een groepsgevoel en sympathie voor elkaarquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hoe dom kan je zijn de 1e versie was niet minder dan deze qua dommigheid en geen moraal.............
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:40 schreef Bblurker2 het volgende:
De nieuwe OP, nu Mike weg is
[ afbeelding ]
Drank op tampons deden die vrouwen daarquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
welnee
slot op de koeling en de kasten
daar wrd veel meer gezopen .. stiekum
overdag gewoon vodka in de koffie mokken
..
ik ook, pestgedrag, baby's verwekken, allemaal ex verslaafdenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:41 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik zie wel degelijk een verschil
truisquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:42 schreef mazaru het volgende:
Shelley: Dan kun je passen... dan kun je truis passen ... bh's passen...
En mursjandise.quote:
hihihihihihi!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:42 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
ik ook, pestgedrag, baby's verwekken, allemaal ex verslaafdenetc
welnee men zoop stal en neukte en loog erover niks nieuwsquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:41 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik zie ook wel degelijk verschil, toen was er nog enigszins een groepsgevoel en sympathie voor elkaar
tis een verademing geen hoog hentaistemmetje te horen, maar wat komt er een poep uit!quote:
En dat is stelen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:41 schreef Verida het volgende:
Stelen is niet goed.
Maar gisteravond gaf Jessie "toestemming" voor het bestellen van pizza voor de hele groep, Toen stonden ze ook al 19.000 in de min
Ook heeft Jessie zichzelf toestemming gegeven om een flink bedrag te investeren in koffie, is verder ook met niemand overlegd en concrete bestellingen voor de markt voor koffie waren nog niet binnen. Met veel bravoure heeft Jessie aangekondigd dat hij 8 uur per dag gaat koffie branden, om tegemoet te komen aan de vraag om koffie...Heeft hij vandaag ook niet gedaan.
Stelen is niet goed, maar hij had misschien meer leiderschap getoond als hij vanavond uit zichzelf had gezegd dat de groep maar even wat pilsjes moesten drinken, vrijdagavond, moeilijke dagen gehad enz.
En mylene is een sneak, Gerrit een meeluller, die heeft de afgelopen week elke avond met Jens zitten pilsen en Adje leeft volgens mij in een soort droomwereld, die staat echt naast de werkelijkheid.
Je UIquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:42 schreef mazaru het volgende:
Shelley: Dan kun je passen... dan kun je truis passen ... bh's passen...
2.. vrouwen 4 kan ookquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drank op tampons deden die vrouwen daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |