quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:02 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Schoonouders Tim verslikken zich in de sate
Dat is wel heel duidelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:01 schreef MacDeMarco het volgende:
Lotus en Tim hebben een kut dag gehad en reageren het dus op deze manier af.
Zonder kan ook. Jessie houdt het goed vol.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:02 schreef Jemoederniet het volgende:
Veel gezelliger met een paar biertjes
Zouden ze vaker moeten doen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny moet Tim nog even vertellen dat ze vannacht alleen wil slapen.
Hahaha wat denk je zelfquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny moet Tim nog even vertellen dat ze vannacht alleen wil slapen.
Heeft hij niet in de gaten dat ze een heel traytje bier hebben gepakt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:04 schreef MacDeMarco het volgende:
Weer een fles sinas weg volgens Jessie.
Hatseklats!!! Gáán! Allemáálquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:04 schreef MacDeMarco het volgende:
Weer een fles sinas weg volgens Jessie.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:04 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Zonder kan ook. Jessie houdt het goed vol.
omg die rooie ziet er beter uit dan dit hierquote:
Die is doodquote:
toen was hij al in het huisjequote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft hij niet in de gaten dat ze een heel traytje bier hebben gepakt.
Hij was nog verder aan het kijken, maar ik hoorde hem verder niets zeggen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft hij niet in de gaten dat ze een heel traytje bier hebben gepakt.
Schorriemorrie is utquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:06 schreef Bonken het volgende:
Het is nu net alsof ik naar de Flodders zit te kijken... Jessie is Sjakie de sociaal medewerker, die ze tevergeefs in toom probeert te houden ... en Chris en Hiske spelen het deftige stel dat er schande van spreekt
Miep miepquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:08 schreef Ranah het volgende:
franny lag al op de bank en wil haar eten weer terug, ze heeft toch wel honger
Die gaat van de ene verslaving naar de andere......wat is het ook een verschil met hoe ze binnen kwam.....lekker smoeltje en nu.....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:07 schreef QuarterBack het volgende:
Lotus verdrink haar verdriet zo te zien, haar steun is vanmorgen vertrokken dus mag ze de slachtoffer rol in
[ afbeelding ]
En Eric de SRV-manquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:06 schreef Bonken het volgende:
Het is nu net alsof ik naar de Flodders zit te kijken... Jessie is Sjakie de sociaal medewerker, die ze tevergeefs in toom probeert te houden ... en Chris en Hiske spelen het deftige stel dat er schande van spreekt
Van veel te verdrietig naar veel te vrolijk, die gaat vanavond nog flinke ruzie krijgen als ze er nog een paar neemtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:07 schreef QuarterBack het volgende:
Lotus verdrink haar verdriet zo te zien, haar steun is vanmorgen vertrokken dus mag ze de slachtoffer rol in
[ afbeelding ]
Er is bijna niks vrouwelijks meer aan......quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:08 schreef Elounda2019 het volgende:
Grote handen heeft Lotus. Groot genoeg voor 1 tray bier. Hoppa!
En z'n exquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:07 schreef -sabine- het volgende:
Wat zal Mike genieten nu, vlees en bier.
en sjonquote:
Het wordt steeds minder iddquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er is bijna niks vrouwelijks meer aan......
Graag gedaanquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:09 schreef Bramenstruik het volgende:
ik heb net 5 cossen doorgelezen, want kon er niet bij zijn, soms moet ik iets doen om de streams te betalen, en kan niet anders zeggen, goede verslagen!
liever die handen, dan die vieze vette worstenvingertjes van Merelquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoietsquote:
yepquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:10 schreef Ranah het volgende:
wanneer iedereen weer is opgehoepeld vraagt tim en men heeft daarna geen zin op te ruimen,
gaat dat over de komende markt?
Merel is leuk tof wijf welquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
liever die handen, dan die vieze vette worstenvingertjes van Merel
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Slanke handen heeft Lotus ook niet hoor, worstenvingers xl.....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Pearlequote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:10 schreef Ranah het volgende:
wanneer iedereen weer is opgehoepeld vraagt tim en men heeft daarna geen zin op te ruimen,
gaat dat over de komende markt?
Ja ik ook welquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:12 schreef Elounda2019 het volgende:
Ik moet altijd erg om Merel lachen.
Ik zie geen fobo van jou dus ben je ook een lillekerdquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:13 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Als ze praat weet je iig wat de voorkant is
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:13 schreef Sofia2019 het volgende:
Lotus heeft ook een Liga koek gestolen. Ik ga stuk wat een heerlijk mens
ik snap helemaal wat je bedoelt, ze heeft een een soort humor dat mij soms ook aanspreekt, maar soms ook helemaal niet, voor de rest vind ik het een verwend kutkind, ze is pas in de 20 he? En doet met haar grote waffel of ze al thee heeft gedronken met Trump, de ik overigens oo haat, en vind haar heel nepquote:
Wat is daar eigenlijk heerlijk aan......quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:13 schreef Sofia2019 het volgende:
Lotus heeft ook een Liga koek gestolen. Ik ga stuk wat een heerlijk mens
Het zal lastig voor hem zijn, Joa ging hier relaxter mee om dacht ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Jessie: Ik heb geen zin om met alcoholisten te wonen.
Anton aus Tirolllllquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:15 schreef BloesBloes het volgende:
Hoor m huilen onze hypocriete Jassie. Koop nog een paar sneeuwbergen joh.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik snap helemaal wat je bedoelt, ze heeft een een soort humor dat mij soms ook aanspreekt, maar soms ook helemaal niet, voor de rest vind ik het een verwend kutkind, ze is pas in de 20 he? En doet met haar grote waffel of ze al thee heeft gedronken met Trump, de ik overigens oo haat, en vind haar heel nep
Tim en Lotus.quote:
Ach jeetje wat sneu pfffquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:16 schreef Ranah het volgende:
mylene verklikt dat lotus die tray heeft gejat
Nou, eigenlijk moeten we de politie bellen, het is een regelrechte schande. Een aanslag op normen en waarden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat is daar eigenlijk heerlijk aan......
en begon net aan tafel dat jessie sneeuw had gekocht, lekker meedoen daarnetquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:16 schreef MacDeMarco het volgende:
Meylene zegt tegen Jessie dat Lotus de tray heeft gepakt
Sneaky. Niet oké.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat gaat niet goed hoor, die Mylene, doet ook net alsof ze al tachtig is
Nou nee hij drinkt niet meerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:17 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Jessie is echt obsessief als het over alcohol gaat. Hij zou ook dolgraag een biertje willen drinken, maar dat kan die sukkel niet![]()
[ afbeelding ]
ik zou ook niet verrast zijn als het nog uit de klauwen looptquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:16 schreef schizolientje het volgende:
Tim gaat het ook laten escaleren, die zoekt nu al stennis met een grote mond
kan wel doet nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:17 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Jessie is echt obsessief als het over alcohol gaat. Hij zou ook dolgraag een biertje willen drinken, maar dat kan die sukkel niet![]()
[ afbeelding ]
En daar gaat het nu toch om? Dat er drank word gestolenquote:
Omdat hij dat niet kan schreef ik. Als hij een biertje neemt kan hij niet meer stoppen. Jessie is een excessieve alcoholist die droog staat.quote:
met der rode baretquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:18 schreef MacDeMarco het volgende:
driedubbelspion shelley staat er ook weer bij hoor.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:17 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk moeten we de politie bellen, het is een regelrechte schande. Een aanslag op normen en waarden.
Dat zeg ik toch niet, vraag alleen maar wat er heerlijk aan is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:17 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk moeten we de politie bellen, het is een regelrechte schande. Een aanslag op normen en waarden.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:18 schreef MacDeMarco het volgende:
driedubbelspion shelley staat er ook weer bij hoor.
Welnee hij doet dingen die hij niet wil met een bakkie op, dat is wat andersquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Omdat hij dat niet kan schreef ik. Als hij een biertje neemt kan hij niet meer stoppen. Jessie is een excessieve alcoholist die droog staat.
En 'n bakkerij inrichtingquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:15 schreef BloesBloes het volgende:
Hoor m huilen onze hypocriete Jassie. Koop nog een paar sneeuwbergen joh.
Dat deed ze al. Die is nog geen dag zonder alcohol geweestquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:20 schreef snetje het volgende:
Ik zou dat andere bier maar goed opbergen...die Lotus gaat nu elke avond aan de zuip....
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Keesje heeft er scheit an
die gaat gewoon kakkeh waar ze wil
..
kattenstront .. plekt zo fijn an je flipflops
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee hij doet dingen die hij niet wil met een bakkie op, dat is wat anders
Cross addictionquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat deed ze al. Die is nog geen dag zonder alcohol geweest
Ik ook. Jammer dat we hem niet meer zien, onze Donnyquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]hij kent geen maat op korte termijn , gaat helemaal los, best grappig, ik hou van Donny
Lotusjunkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat deed ze al. Die is nog geen dag zonder alcohol geweest
Maar de rapen waren gaar toen Ger een gereedschap van haar en Mike gebruikt had terwijl het van iedereen is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:21 schreef MacDeMarco het volgende:
Jessie: Lotus lacht er gewoon om, die steelt en lacht.
Klopt, de controle kwijtraken over alcohol drinken en daarom liever geen drank meer aanraken omdat het anders fout gaat. Verstandig, maar hij valt anderen lastig met zijn probleem.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee hij doet dingen die hij niet wil met een bakkie op, dat is wat anders
Gerrit zat aan Mike zn accutol. Schijnt. Ik heb beeld.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar de rapen waren gaar toen Ger een gereedschap van haar en Mike gebruikt had terwijl het van iedereen is.
sterkte aan de familie van franny.quote:
Tuulijk!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik toch niet, vraag alleen maar wat er heerlijk aan is.
Geef hem een biertje en hij doet alles voor je.quote:
Dat siert haar. Deze reactie vind ik ook meesterlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:14 schreef Sofia2019 het volgende:
Lotus is totaal niet onzeker over haar gewicht dat maakt haar zo leuk vind ik. Ze heeft een aardig vol gezicht maar wil zelfs nog aankomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt Timmie.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Tim tegen Jessie: Seksueel gefrustreerd mannetje ben jij.
Zou ik me ook niks van aantrekken als ik eerlijk ben. Zijm volwassen mensen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:24 schreef Koos1958 het volgende:
Nou Tim vertel even over je ring wat het gekost heeft. Zo bingo jesie tegen Tim je kan niet eens respekteren dat je schoonouders niet willen dat je haar ten huwelijk vraagt.
Nepzooiquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:21 schreef QuarterBack het volgende:
Dat nieuwste meisje Mileentje verbaast me wel , mocht ze meedoen omdat ze ooit iets met Gerrit heeft gehad, en dan dagenlang zogenaamd niets met Gerrit doen omdat die Sjellie heeft dat spelletje doorzien ze daar toch ook van kilometers af aankomen
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:24 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
alcohol maakt meer kapot dan je lief is
vooral dat laatste is iets om trots op te zijn hahahhaahhaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:25 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Mooie groep mensen, lekker lol samen
Alles voor de TV
Roeien met de riemen
Back to basic
Uit vijvert gedronken
Survivors
Van niks iets maken
Ideale samenleving
En een bh lijn
alles voor pils!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
OPa,....
waarom wil je dit
Jessie moet eens niet zo zeiken. Laat die mensen een biertje drinken. Tim heeft gelijk 361 euro voor dat kleine beetje sneeuw. En koffie bonen hij doet ook wat hij zelf wil.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:01 schreef MacDeMarco het volgende:
Lotus en Tim hebben een kut dag gehad en reageren het dus op deze manier af.
Dit heeft toch niet zo zeer met alcohol te maken?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Klopt, de controle kwijtraken over alcohol drinken en daarom liever geen drank meer aanraken omdat het anders fout gaat. Verstandig, maar hij valt anderen lastig met zijn probleem.
Nu kan Lotus haar bloed helemaal drinkenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:16 schreef MacDeMarco het volgende:
Meylene zegt tegen Jessie dat Lotus de tray heeft gepakt
Jens heeft schijt aan King Jessiequote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:27 schreef krabje het volgende:
ow ow ow wat valt me die jens me tegen![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:27 schreef rowan634 het volgende:
als ik daar zat ging ik al het bier en alle sigaretten verbranden!
dus als je het ff niet trekt dan pak je alcohol? hahahaha ja dat doe je dan goed.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jessie moet eens niet zo zeiken. Laat die mensen een biertje drinken. Tim heeft gelijk 361 euro voor dat kleine beetje sneeuw. En koffie bonen hij doet ook wat hij zelf wil.
Snap niet wat Teddy in hem zietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:27 schreef krabje het volgende:
boeit me nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:28 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]dan blijven er maar een paar bewoners over die zullen blijven.
Hij dacht het te krijgen de leiding. Maar het glipt hem meer en meer tussen de vingers weg.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:27 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Jessie krijgt geen poot aan de grond als zelfbenoemde leider van Utopia.
Franny is weer Yeahhaaaaeeequote:
ze is een imbeciel, en ze doet alsof dus dat is een dubbele imbecielquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:27 schreef rowan634 het volgende:
en die KUTfrenny doet alsof ze een imbeciel is en lult mee
ooit eens zei adriaan dat hij dat soort dingen zou doen, mja weer alleen maar woorden en geen dadenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:27 schreef rowan634 het volgende:
als ik daar zat ging ik al het bier en alle sigaretten verbranden!
de laatste dagen denk ik dat jij gehackt bentquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jessie moet eens niet zo zeiken. Laat die mensen een biertje drinken. Tim heeft gelijk 361 euro voor dat kleine beetje sneeuw. En koffie bonen hij doet ook wat hij zelf wil.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:28 schreef rowan634 het volgende:
[..]
boeit me niet
ik wil ze zien janken
daar gaat het me niet om,jens is een vieze alcoholist,niets minderquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:28 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Jens heeft schijt aan King Jessie![]()
Dat is bij alcoholisten vaak alleen de 50 milliseconde voordat ze de eerste slok nemen.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:28 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Snap niet wat Teddy in hem ziet
Ik jank wel zonderquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:28 schreef mazaru het volgende:
Iemand nog een nieuwe UI nodig?![]()
[ afbeelding ]
ERROR ERRORquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Tim zn Haat
tis niet uit te tikken
een bierval van haat
naar Jessie
ja maar de lust naar alcohol is groterquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze is een imbeciel, en ze doet alsof dus dat is een dubbele imbeciel
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij dacht het te krijgen de leiding. Maar het glipt hem meer en meer tussen de vingers weg.
lekker he dot dat hem dat niet lukt...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij dacht het te krijgen de leiding. Maar het glipt hem meer en meer tussen de vingers weg.
toch bijna 4uurtjes geledenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:29 schreef DKUp het volgende:
Tranny is het lieve meisje en ze houdt van Tim![]()
![]()
SLock, bezoek is voor niks geweest
spoedbezoek vader franny aub.quote:
Ja. Mij ook. Tot nu toe nog beetje voordeel van de twijfel. maar hij begint aardig te zakken voor mijquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:27 schreef krabje het volgende:
Dit is zo triest dat het lachwekkend isquote:
Het is vrijdag avond. En waarom zouden ze geen biertje mogen pakken. Helaaml als je je kut voelt. Of als je blij bent. Wil ze kost niet geven aan die die nu al aan de drank zitten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:28 schreef krabje het volgende:
[..]
dus als je het ff niet trekt dan pak je alcohol? hahahaha ja dat doe je dan goed.
Nou dat heeft Jens toch leuk gedaan met skiën...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:24 schreef Jemoederniet het volgende:
361 euro aan sneeuw.
Is om het evenement te promoten
waarom een tray gaan stelen van de BV?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is vrijdag avond. En waarom zouden ze geen biertje mogen pakken. Helaaml als je je kut voelt. Of als je blij bent. Wil ze kost niet geven aan die die nu al aan de drank zitten.
Hoezo. Post amper de laatste dagen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:29 schreef Ranah het volgende:
[..]
de laatste dagen denk ik dat jij gehackt bent
Alleen Brandon?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:28 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]dan blijven er maar een paar bewoners over die zullen blijven.
Dus dat.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:29 schreef Soulraven het volgende:
Ach joh morgen bellen ze de koerier en klaar. Waar maakt jessie zich druk om? Hij mag ook alles zonder overleg doen.
Dat waren mooie beelden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Nou dat heeft Jens toch leuk gedaan met skiën...
Precies.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is vrijdag avond. En waarom zouden ze geen biertje mogen pakken. Helaaml als je je kut voelt. Of als je blij bent. Wil ze kost niet geven aan die die nu al aan de drank zitten.
Heerlijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
lekker he dot dat hem dat niet lukt...
Ja dat mokkel is niet te reddenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is zo triest dat het lachwekkend is
dus datquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:29 schreef rowan634 het volgende:
[..]
geen medelijden mee
die man is nooit te zien
alleen savonds met zn pils
Niks met leiding te maken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar zitten mensen op te wachten. De meeste zijn blij dat het mooier weer wordt. En dan halen ze daar sneeuw naar toequote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:24 schreef Jemoederniet het volgende:
361 euro aan sneeuw.
Is om het evenement te promoten
Laatste dagen? Zeg maar gerust wekenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:29 schreef Ranah het volgende:
[..]
Ach kom, Jessie kan het nooit goed bij sommigen doen, op het ziekelijke afquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:29 schreef Ranah het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:33 schreef ericahysterica het volgende:
Dot ik heb je weken gelezen en je hebt zo gelijk
Tuurlijk mag dat.....maar gaat om het idee van afspraken maken en dan toch jatten.....en dan als kleuters rebels over willen komen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Echt. Velen vinden het hier nog normaal ook. Alleen omdat Jessie er wat van zegtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
waarom een tray gaan stelen van de BV?
waarom dat goedpraten??
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:33 schreef ericahysterica het volgende:
Dot ik heb je weken gelezen en je hebt zo gelijk
bepalen???quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:34 schreef ericahysterica het volgende:
wie is jessie dat hij kan bepalen voor wat anderen doen?
Leefde zn eigen lever.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dus dat
wachten is op het moment
goh erik zit al heel lng daar he
ja..
tis best koud ook
ja
zou die slapen
ja.. denk ut
oke la maar dan
ja la maar
..
wel goed voor de kijcyfers
het was een prima bouwer
Ze zijn zelf de bv.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
waarom een tray gaan stelen van de BV?
waarom dat goedpraten??
Ja viel mij ook op. Omdat jessie het benoemt wordt stelen gewoon geworden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:35 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Echt. Velen vinden het hier nog normaal ook. Alleen omdat Jessie er wat van zegt![]()
dit.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:35 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Echt. Velen vinden het hier nog normaal ook. Alleen omdat Jessie er wat van zegt![]()
Nergens. Dáárom juist. Ik ga stuk van het lachen hierom.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:35 schreef rowan634 het volgende:
[..]
bepalen???
in welk universum is een tray bier stelen van de BV terwijl je 19.000 in de min staat normaal?
Zijn ze inderdaad druk mee bezigquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:36 schreef Ranah het volgende:
nog even en de bewoners helpen zelf het programma om zeep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |