SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Wat is de betere naam voor deze SC?
• De klaagkroeg
• Café de Klaag
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Nieuwe bakken danquote:
Oeioeioeiquote:
Dat is wel nicequote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oeioeioeizonde
Vroegah nog een tijdje bij een recycling bedrijf gewerkt. Stond je ooit hele dagen pils weg te gieten omdat er een productiefout was gemaakt
Ja toch wel. Vanalles, blikken, flessen. Maar ook veel frisdrank enzo. Dat werd dan gemengd met afgekeurde friet enzo en dan varkensvoer van gemaakt. Alhoewel ik niet weet wat er gemengd werd... Ik was alleen van het weggieten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:10 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat is wel nice![]()
Maar dat komt niet vaak voor denk ik?
Zonde eigenlijk wat ze allemaal wel niet weg flikkerenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja toch wel. Vanalles, blikken, flessen. Maar ook veel frisdrank enzo. Dat werd dan gemengd met afgekeurde friet enzo en dan varkensvoer van gemaakt. Alhoewel ik niet weet wat er gemengd werd... Ik was alleen van het weggieten.
Koelkast stond altijd vol met vanalles, soms was het alleen een typfout op het blikjemocht alleen nooit iets mee naar huis nemen.
Eensquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:15 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Zonde eigenlijk wat ze allemaal wel niet weg flikkeren![]()
Wat een wereld
Heb ooit een krantenwijk gehad, maar dat is allemaal niet zo heel spannend verderquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eens
Jij nog leuke baantjes gehad?
Fixedquote:
Iedereen is nog aan het indrinken heb ik vernomen in de wandelgangenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |