anticiperenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:29 schreef livelink het volgende:
peaceman is nooit te beroerd om op de actualiteit in te spelen![]()
Dit is natuurlijk mijn lijflied als ik ga golfenquote:
Voortaan verwacht ik toch iets meer pro-activiteit. Dit was wel een beetje reactief.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Voortaan verwacht ik toch iets meer pro-activiteit. Dit was wel een beetje reactief.
Zie dit als opbouwende kritiek.
Worstjes op d'r borstjes?quote:
dan verwacht ik Bram Vermeulen ook nog wel.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een chipje, een putje, een parretje
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Grappig wel, ik had onlangs een discussie met een Engelsvrouw. Ze vond het belachelijk dat EU-parlementsleden geld krijgen nadat ze met hun baan daar gestopt zijn. Dat was voor haar een van de redenen voor Leave te stemmen. Heb haar maar even fijntjes verteld dat ook Members of Parliament in het VK dat krijgen als ze geen MP meer zijn. Wilde ze niet geloven. Tja. Oogkleppen.
Een chipje op haar bip(s)je, een putje op haar.. euhm.. nevermind.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een chipje, een putje, een parretje
het blijven Brittenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Grappig wel, ik had onlangs een discussie met een Engelsvrouw. Ze vond het belachelijk dat EU-parlementsleden geld krijgen nadat ze met hun baan daar gestopt zijn. Dat was voor haar een van de redenen voor Leave te stemmen. Heb haar maar even fijntjes verteld dat ook Members of Parliament in het VK dat krijgen als ze geen MP meer zijn. Wilde ze niet geloven. Tja. Oogkleppen.
je hebt me laten lachenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een chipje op haar bip(s)je, een putje op haar.. euhm.. nevermind.
Ze had gezworen dat het gras pas was.....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een chipje op haar bip(s)je, een putje op haar.. euhm.. nevermind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |