hoe kom je erbij dat het een 2-holes baan is ?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
wat is inmiddels je handicap of werkt dat niet op 2-holes banen?
3 typoquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat het een 2-holes baan is ?
Mijn handicap is 30
we hebben 9 holesquote:
Scrabble? Risk? Fortnite?quote:
it's all about the gamequote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb ook handicap 30. Op 1 hole. Op een goede dag.
Ik vind het knapquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb ook handicap 30. Op 1 hole. Op een goede dag.
Kan beter JM ... ja maar niet echtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
we hebben 9 holes
hoe is het met je Chufi? Nog steeds druk met Utopia ?
Ik hou het bij een ouderwets potje pesten.quote:
Ik ben momenteel meer voor mens erger je nietquote:
Hopen dat het dan snel beter met je gaat!quote:
ja potje kolonisten pesten?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou het bij een ouderwets potje pesten.
Leuk spelquote:
en zo is hetquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Laten we het zo zeggen: ik heb ooit van het werk een golflesje gehad. Met 9 korte holes waar we dan een wedstrijdje konden golfen na het lesje. Op de meeste holes kwam ik vér boven par. Eén keer heb ik een bal echt heel goed geraakt, volgens mij. Zo goed dat ik 'm niet meer terug heb gezien en een nieuwe moest pakken.
Als het golft, golft het goed, zeg maar.
Zo hadden ze al hun liedjes moeten noemen, beginnend met Pop Song 1.quote:
Ja, dat zou best leuk zijn. En dat peaceman dan zijn top 50 draait van R.E.M.-songs en dat dan nummer 53 op 1 staat.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zo hadden ze al hun liedjes moeten noemen, beginnend met Pop Song 1.
ja leukquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat zou best leuk zijn. En dat peaceman dan zijn top 50 draait van R.E.M.-songs en dat dan nummer 53 op 1 staat.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat zou best leuk zijn. En dat peaceman dan zijn top 50 draait van R.E.M.-songs en dat dan nummer 53 op 1 staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |