En dús van het uitzicht kunt genieten!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:51 schreef Claudia_x het volgende:
Hm, ik twijfel nog tussen rolgordijnen en plisségordijnen. Van plisségordijnen is het inderdaad fijn dat je ze aan de bovenkant open kunt laten.
Even uit nieuwsgierigheid: waarom geen alimineum luxaflex meer?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:37 schreef Claudia_x het volgende:
Vraagje: wat voor raambekleding is nou ideaal voor de badkamer? Ik wil er nooit meer aluminium jaloezieën.
Ik heb ook luxaflex, maar dat zijn wel stofnesten moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:12 schreef Essebes het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid: waarom geen alimineum luxaflex meer?
Volgens mij zijn de ramen bij Claudia al vervangen, maar als ik nu de ramen/kozijnen in de badkamer zou vervangen dan zou ik ramen nemen waar de raambekleding in zit.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:12 schreef Essebes het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid: waarom geen alimineum luxaflex meer?
Wij komen nu voor dezelfde keuze te staan. Geheel kozijn gaat vernieuwd worden. In het oude kozijn hebben we 4 grote ramen met plakplastic (al drie jaar een tijdelijke oplossing) op de onderste 45cm.
We zoeken nu iets moois en praktisch en passend bij onze moderne smaak.
Wij hebbben extreem inkijk als we in de badkamer staan en met licht douchen, dus niks is geen optie hier.
Ja, dat was hier ook wat lastig bij diverse ramen en de deur, maar uiteindelijk ging die 80*210 beter voor de deur dan ik verwacht had, terwijl het ontbreken van een 90 breed me heel lang weerhouden heeft van het kopen van die Hoppvals voor de badkamer.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind die Hoppvals prima, alleen moet de maat dan net uitkomen.
Ik heb bijvoorbeeld een raam met 78 cm als buitenmaat en 65 cm als binnenmaat. Dan zou ik 80 cm moeten kopen en een stuk voor het kozijn moeten hangen, wat niet zo mooi is.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat was hier ook wat lastig bij diverse ramen en de deur, maar uiteindelijk ging die 80*210 beter voor de deur dan ik verwacht had, terwijl het ontbreken van een 90 breed me heel lang weerhouden heeft van het kopen van die Hoppvals voor de badkamer.
Op zolder hangen ze ook, ze pasten gelukkig net voor ieder raam, dus in beide ruimtes hangen er 3 naast elkaar, waardoor de openslaande ramen ook precies open kunnen als het gordijn omhoog is.
Een deel voor het kozijn vind ik, afhankelijk van de locatie, niet zo'n probleem; als de ramen naar binnen openen weer wel.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb bijvoorbeeld een raam met 78 cm als buitenmaat en 65 cm als binnenmaat. Dan zou ik 80 cm moeten kopen en een stuk voor het kozijn moeten hangen, wat niet zo mooi is.
In de badkamer zou het bij ons wel weer kunnen.
Volgens mij zie ik een spot tussen de douche en het raam....quote:Op zondag 24 februari 2019 15:33 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik vraag me af hoeveel je daadwerkelijk gaat zien als je in dat weiland staat. Volgens mij bitter weinig omdat je omhoog moet kijken en in een kamer kijkt die donkerder zal zijn dan buiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De badkamer is wel verlicht als je doucht en dat trekt juist de aandacht. Je hebt grotendeels gelijk, hoor, want de enige die ons kan zien is de buurman van één kant als hij op één specifieke plek in zijn tuin staat. Maar toch vinden we het onprettig om te douchen zonder raambekleding. Er zal maar net een drone voorbij komen.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:33 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik vraag me af hoeveel je daadwerkelijk gaat zien als je in dat weiland staat. Volgens mij bitter weinig omdat je omhoog moet kijken en in een kamer kijkt die donkerder zal zijn dan buiten
Gebeurd dat dan zo vaak? Zo'n drone? Ik zie ze nooit, maar dat kan te maken hebben met bewoond gebied.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De badkamer is wel verlicht als je doucht en dat trekt juist de aandacht. Je hebt grotendeels gelijk, hoor, want de enige die ons kan zien is de buurman van één kant als hij op één specifieke plek in zijn tuin staat. Maar toch vinden we het onprettig om te douchen zonder raambekleding. Er zal maar net een drone voorbij komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |