abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186175696
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 14:52 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tja dat idd. Deze week weer uren schrijven en ik moet 'billable' zijn (wat dus nooit gaat voor 100% van de tijd). Ik kan zelfs met smokkelen (5 minuten werk -> 30 minuten schrijven) niet eens 50% van mijn tijd verantwoorden.
Het gaat snel vervelen idd en hoe minder werk ik heb des te minder gemotiveerd ben ik om nog wat anders te gaan doen. a.s woensdag gesprek met m'n leidinggevende hierover en dan zien we wel weer verder.
Dit ook idd ik kan mer er tegenwoordig ook niet meer toe bewegen om ook maar iets te gaan doen. Attentiespanne van niks en dat lijkt steeds erger te worden.

Dan heb ik iets te doen maar kan ik mij er niet toe zetten en ik merk dat ik in mijn priveleven ook lamlendiger wordt. Vroeger deed ik nog wel wat taken voor de sportclub maar daar kan ik ook geen energie meer voor opbrengen. Niets motiveert momenteel.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 12 april 2019 @ 17:21:56 #102
485092 BijzonderSuf
Eet graag wortels
pi_186176638
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 11:04 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

En de rest van de tijd kun je lekker boeken lezen.
Je bedoelt FOK! vol baggeren?
pi_186178235
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 16:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dit ook idd ik kan mer er tegenwoordig ook niet meer toe bewegen om ook maar iets te gaan doen. Attentiespanne van niks en dat lijkt steeds erger te worden.

Dan heb ik iets te doen maar kan ik mij er niet toe zetten en ik merk dat ik in mijn priveleven ook lamlendiger wordt. Vroeger deed ik nog wel wat taken voor de sportclub maar daar kan ik ook geen energie meer voor opbrengen. Niets motiveert momenteel.
Schop onder je gat moet je hebben.
pi_186180571
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 18:39 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Schop onder je gat moet je hebben.
Dat werkt niet. Heb al een paar keer op het werk aangegeven dat ik mij verveel. Heb daarom een dure studie gehad maar voor de rest weinig verbetering.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  vrijdag 12 april 2019 @ 23:40:21 #105
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_186183927
Vakantie schrijven in email, urenschrijven en in planningsprogramma

Fckn 3x, waarom ingodsnaam ;(
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_186184026
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 23:40 schreef PrisTheShiz het volgende:

I’ll raise you declaraties...

Inscannen-> secretaresse boekt ze in -> manager accordeert -> administrateur checkt -> directeur accordeert -> secretaresse checkt en geeft boeking vrij -> administrateur zorgt voor betaling.

En daarom moet ik minimaal 3 weken wachten op mijn geld ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186186309
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 23:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

I’ll raise you declaraties...

Inscannen-> secretaresse boekt ze in -> manager accordeert -> administrateur checkt -> directeur accordeert -> secretaresse checkt en geeft boeking vrij -> administrateur zorgt voor betaling.

En daarom moet ik minimaal 3 weken wachten op mijn geld ;(
Whahaha, appje op telefoon. Foto van elke bon, server doet tekst conversie en ik moet zelf even kostenplaats toevoegen. Eind van de maand krijg ik een melding om de declaratie goed te keuren (Final call om alle bonnen te fotograferen). Dan draai ik een pdf export, mail die naar fa en de volgende werkdag wordt de overboeking geregeld. Top
pi_186188622
quote:

[..]

Lijkt op een bore out
pi_186188658
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 23:40 schreef PrisTheShiz het volgende:

Omdat gekoppelde systemen net zo kut werken.
.
pi_186232005
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 10:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Lijkt op een bore out
Is het ook maar weet nog niet hoe ik het ga aanpassen.
pi_186232384
- Mensen die hun koffie of thee moeten slurpen. Zeker in een kantoortuin haalt dat mijn bloed onder mijn nagels vandaan.
- Lunch eten achter je bureau. Hartstikke effectief natuurlijk, maar niet als ik van mijlenver je eetgeluiden meekrijg in onze kantoortuin. Dat gaat ten koste van mijn effectiviteit.
- Jouw opgewarmde bloemkoolprutje. Dat je het persé op moet warmen moet jij weten, maar eet dat stinkspul alsjeblieft in een ruimte met extreem werkende airco. Die lucht is echt niet te harden.
pi_186232407
quote:

[..]

Heb ook een tijd zo'n bullshit job gehad. In het begin nog wel volop software ontwikkeld intern voor een financiële dienstverlener.

Maar na verloop van tijd werd er steeds minder nieuwe software gemaakt en bestond het werk vooral uit wat simpel onderhoud of aanpassingen. Totaal geen 40 uur per week waard, kon het makkelijk in 1 of 2 dagen.

Voor een tijdje wel prima, beetje aanklooien en internetten, maar op een gegeven moment toch maar opgestapt. Ook een beetje voor eigen bestwil, als je als software ontwikkelaar jarenlang niks meer doet, gaan je skills ook wel hard achteruit en loop je achter qua technieken.
٩๏̯͡๏)۶
pi_186232460
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 07:06 schreef eRKa het volgende:

[..]

Whahaha, appje op telefoon. Foto van elke bon, server doet tekst conversie en ik moet zelf even kostenplaats toevoegen. Eind van de maand krijg ik een melding om de declaratie goed te keuren (Final call om alle bonnen te fotograferen). Dan draai ik een pdf export, mail die naar fa en de volgende werkdag wordt de overboeking geregeld. Top
:(
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186232493
En ook :( omdat mijn overgebleven verlofrecht van 2018 nog steeds niet is bijgeschreven.
Blijkbaar vraagt het meer werk dan alleen copy paste of zo :')
pi_186233777
Flexplekken, ik haat ze. Je pist altijd naast de pot als je later begint. :r
Collega's die elke dag weer dezelfde grap maken. :r
Teamleiders/Managers die 5 minuten voor ze naar huis gaan nog even snel een rits probleemmails naar je toe sturen. :r
pi_186235933
Weet niet of deze al eens voorbij is gekomen maar ik kan me ergeren aan woorden die mensen op kantoor gebruiken, maar dat prive nooit zullen doen.

Een collega mailde pas dat ze het zo fijn vond om af en toe te 'sparren' met mij. Ik heb niet gereageerd.
pi_186236180
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 18:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Weet niet of deze al eens voorbij is gekomen maar ik kan me ergeren aan woorden die mensen op kantoor gebruiken, maar dat prive nooit zullen doen.

Een collega mailde pas dat ze het zo fijn vond om af en toe te 'sparren' met mij. Ik heb niet gereageerd.
haha moet je haar paar klappen verkopen, lekker sparren :+
pi_186236261
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 19:07 schreef wuuht het volgende:

[..]

haha moet je haar paar klappen verkopen, lekker sparren :+
Neuh das niet aardig. Zat te denken om terug te mailen dat ze maar moet gaan sparren met de dennenbomen maar ik heb het er maar bij gelaten.
pi_186238007
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 19:10 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

.....sparren met de dennenbomen maar ik heb het er maar bij gelaten.
:D
pi_186239138
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 19:10 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Neuh das niet aardig. Zat te denken om terug te mailen dat ze maar moet gaan sparren met de dennenbomen maar ik heb het er maar bij gelaten.
Ja, stel je voor dat je een complimentje gewoon in dank zou aanvaarden. Gewoon negeren die troela.
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
pi_186239242
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 20:54 schreef DonVincenzo het volgende:

[..]

Ja, stel je voor dat je een complimentje gewoon in dank zou aanvaarden. Gewoon negeren die troela.
Ik vond het geen compliment omdat zij vaak hele persoonlijke dingen deelt. Als je dat dan 'sparren' gaat noemen kan ik dat niet als compliment beschouwen
pi_186239302
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 20:57 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik vond het geen compliment omdat zij vaak hele persoonlijke dingen deelt. Als je dat dan 'sparren' gaat noemen kan ik dat niet als compliment beschouwen
Dat jij iemand bent met wie ze fijn kan praten, zelfs over persoonlijke dingen, is geen compliment?
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
pi_186239451
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 21:00 schreef DonVincenzo het volgende:

[..]

Dat jij iemand bent met wie ze fijn kan praten, zelfs over persoonlijke dingen, is geen compliment?
Tuurlijk wel..maar niet als ik het gevoel krijg dat ik (onbewust) word gebruikt voor de nodige aandacht. Heb dus maar wat afstand genomen.
pi_186246858
Klant heeft 'flexplekken' en 10 van de 15 plekken zijn heilig voor degene die er elke dag zit.
Je wil daar trouwens ook niet zitten want de 'Clean Desk Policy' wordt daar ook niet echt nageleefd zeg maar.
pi_186247068
quote:
18s.gif Op dinsdag 16 april 2019 09:48 schreef bagpiper001 het volgende:
Klant heeft 'flexplekken' en 10 van de 15 plekken zijn heilig voor degene die er elke dag zit.
Je wil daar trouwens ook niet zitten want de 'Clean Desk Policy' wordt daar ook niet echt nageleefd zeg maar.
Gewoon alle meuk de afvalbak in vegen en gaan zitten.
Echt: oh, klant: dan maar even niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')