Ja sowieso.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb je alle stappen door lopen? Zoeken, advertenties checken, dierenambulance etc?
Hoop het ook. Maar ik ga zelf maar een beetje uit van het ergste.. Teveel hoop houden dat ik haar nog terugkrijg is ook niet goed. En als ik haar wel nog terugkrijg is dat alleen maar mooi.quote:
Denk dat Ama zelf ook wel na kan denken ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb je alle stappen door lopen? Zoeken, advertenties checken, dierenambulance etc?
Afzonderen van de buitenwereldquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:52 schreef Myrr het volgende:
Ja ik ook.
Als we woning krijgen ga ik direct een net voor het balkon spannen.
De nieuwe kat komt tot volgend jaar in ieder geval niet buiten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:52 schreef Myrr het volgende:
Ja ik ook.
Als we woning krijgen ga ik direct een net voor het balkon spannen.
Dus omdat kuroi het verpest heeft moet de nieuwe kat boeten?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De nieuwe kat komt tot volgend jaar in ieder geval niet buiten.
Soms weten mensen het niet, maar jij moet net als die andere gaylord altijd het slechte zien.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat Ama zelf ook wel na kan denken ja.
Ik wil sowieso niet dat de kat buiten loopt als ze nog heel jong is en in de winter vind ik het niet nodig.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dus omdat kuroi het verpest heeft moet de nieuwe kat boeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |