Jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:38 schreef Solotov het volgende:
Maaarre ama is kuroi vermist ja?
Kut man, sterkte. Hopelijk komt ie nog terug
Dit is mijn scquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:38 schreef Rozevla het volgende:
[..]
En lekker naar je eigen SC
Pinda plukker
Echt handig bij je moeder wonen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:21 schreef HPLC het volgende:
Hahaatjes, binnenkomen, eten staat klaar
:squote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, ben er toch al niet zo van eerlijk gezegd dus ik mis het ook niet
Twee maanden is lang hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb haar denk ik toch iets te vroeg naar buiten gelaten.
Weet je niet. Ik werd ook pas na tien dagen een keer gebeld dat ie gezien was. En daarna nog 4 dagen kwijt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:46 schreef Amarantha het volgende:
Anders had iemand allang die kat ergens moeten hebben gezien, vooral als het regent enz.
Ja het kan wel maar als ik mijn eigen kat een beetje ken enz dan denk ik dat ze dood is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weet je niet. Ik werd ook pas na tien dagen een keer gebeld dat ie gezien was. En daarna nog 4 dagen kwijt.
Katers doen dat nog wel eens maar poezen niet zo snel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik geloof niet dat ze al 9 dagen buiten ergens een beetje rondloopt eerlijk gezegd.
Maar ook dood wordt ze wel gevonden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja het kan wel maar als ik mijn eigen kat een beetje ken enz dan denk ik dat ze dood is.
Hoeft niet altijd.. Katten zijn ook goed in wegkruipen naar een plekje waar niemand ze gaat vinden als ze zijn aangereden en doodgaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar ook dood wordt ze wel gevonden.
Helemaal als ze gewond zijn doen ze dat en vind je ze niet zo snel weer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd.. Katten zijn ook goed in wegkruipen naar een plekje waar niemand ze gaat vinden als ze worden aangereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |