Heeft FOK! advertenties dan? Hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
nooit last van met adblock. Op FOK! ook niet
Oooooooooohjaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja dan moet je dus eerder in het vliegtuig zitten hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga vanavond pas sushi eten, tuthola
Van mij mag je wel werken hoor, wil niet dat je problemen krijgt.quote:
Waarom hebben wij als SC daar nooit tegen opgetreden?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heeft al langer geen baan dan braddie
Jij bent sowieso een echte vriend, maatquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van mij mag je wel werken hoor, wil niet dat je problemen krijgt.
Zo zie je maar weer wie je echte vrienden zijn.
ik kreeg hier laatst een note voor dus @haags_kwartiertje @Vanillekwarkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kreeg hier laatst een note voor dus @:haags_kwartiertje @:vanillekwark
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dan moet je dus eerder in het vliegtuig zitten he
Moeten zij wetenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als hij verder niet zo veel heeft in het leven moeten we dit lichtpuntje niet ook nog eens kapot makenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom hebben wij als SC daar nooit tegen opgetreden?
Hij doet wel alsof hij sport, maar misschien is het wel net zo'n vetklep.
Heb je ook last van wiebelogen zoals braddie?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, draag hem voornamelijk voor beeldscherm. Maar kan zonder prima zien, alleen is het dan iets onrustiger beeld.
Niet eens toen je mij illegale downloadsites gaf?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Oke.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als hij verder niet zo veel heeft in het leven moeten we dit lichtpuntje niet ook nog eens kapot maken
haha kwariertjequote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet eens toen je mij illegale downloadsites gaf?
@:haags_kwariertje @:VanilleKwark
welke? heb je voorbeeldenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet eens toen je mij illegale downloadsites gaf?
@:haags_kwariertje @:VanilleKwark
Zo is dat. Het gaat niet altijd even smooth maar reken maar dat ik altijd je back heb.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een echte vriend, maat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |