Nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:02 schreef xcachet het volgende:
Zouden jullie bijvoorbeeld alleen op vakantie gaan?
Eens.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat ik een vakantie alleen leuk vind als ik het kan delen met iemand
Ga je eigenlijk op vakantie in de zomer?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:10 schreef Kiid het volgende:
Wat voor nut heeft het om mensen te ontmoeten die je nooit meer ziet
waarom zit je hier danquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:10 schreef Kiid het volgende:
Denk het niet. Jijquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk op vakantie in de zomer?
Dat hoeft niet hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:10 schreef Kiid het volgende:
Ik zou ook niet zo gauw ergens all-in gaan zitten waar verder ook niks te zien of te doen is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In je eentje een stedentripje zou ik nog wel doen.
Nee, dat wordt vrij saai idd. Behalve dan dat je kan zuipen tot je gaat kruipen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo gauw ergens all-in gaan zitten waar verder ook niks te zien of te doen is.
Dat kan overal.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, dat wordt vrij saai idd. Behalve dan dat je kan zuipen tot je gaat kruipen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dit gedrag staat je niet. Gedraag je
Zo snel kan ik we niet zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kom over een uur naar station roosendaal en ik zal eens bij jou ingrijpen
je kunt ook een keer serieus met een klacht omgaan..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dit gedrag staat je niet. Gedraag je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |