quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Volgens mij heb ik iets naar de kloten geholpen....Genoeg mods aanwezig om het te fiksen...
Ziet er allemaal normaal uit. Alleen een ander Op-plaatje moet nog.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Volgens mij heb ik iets naar de kloten geholpen....Genoeg mods aanwezig om het te fiksen...
Ik zie een pic met 3 aapjes.....quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ziet er allemaal normaal uit. Alleen een ander Op-plaatje moet nog.
Juist, een zwaktebod en een manier om te kwetsen, uit te dagen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Uitschelden is een tekortkoming van........Dus is het dus niet....
Iets met glitters.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, van de vorige, meestal heeft een nieuwe SC een nieuwe pic die bij het onderwerp of de TT aansluit.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie een pic met 3 aapjes.....
Het is een grijs gebied. Zeg je 1. 'ik vind haar een vieze hoer' of 2. 'die vieze hoer'quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is het dus wel. En richting een inwoner tot in zekere mate mag je die uitten.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee het schijnt beledigen te zijn.....quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Juist, een zwaktebod en een manier om te kwetsen, uit te dagen.
Die staat ergens in de COS,zoek even rond 2 uur vanmiddag.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:44 schreef Toweler het volgende:
Iemand hier de brief die lotus naar haar ex aan het schrijven is?
Kom maar op schijterd, ga je gang....quote:
ook. Maar er zijn vele andere manieren om je mening te uiten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee het schijnt beledigen te zijn.....
Leg dat maar eens uit......quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
ook. Maar er zijn vele andere manieren om je mening te uiten.
Neee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kom maar op schijterd, ga je gang....
Dreigen is vrij effectief.quote:
Is dat zo........Merk er weinig van.......Jij?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dreigen is vrij effectief.
Ik ben toch gelijk braaf.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is dat zo........Merk er weinig van.......Jij?
Waarom?.....Geef je mening....Angst is je grootste vijand zei mijn trainer altijd in welke situatie dan ook...............quote:
Ik zie alleen een N teveel verder alles goed hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |