SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Wat is de betere naam voor deze SC?
• De klaagkroeg
• Café de Klaag
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Zo'n horrorzomer als afgelopen zomer geef ik niks om hoor. Boven de 25 is voor mij al te warm.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Beetje warmer vindt iedereen fijn toch?
Ik hou er wel van, maar zolang t maar zonnig is maakt t me niet veel uit of t 20 of 35 graden isquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo'n horrorzomer als afgelopen zomer geef ik niks om hoor. Boven de 25 is voor mij al te warm.
en poepplaatjes er in gezet?quote:
Eens.. Ik plan dit jaar een zomerslaapquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo'n horrorzomer als afgelopen zomer geef ik niks om hoor. Boven de 25 is voor mij al te warm.
35 heb ik echt gewoon geen energie meer. Dan ben ik aan het overleven ipv genieten van het weerquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik hou er wel van, maar zolang t maar zonnig is maakt t me niet veel uit of t 20 of 35 graden is
Eerst DTS voorbijquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:35 schreef Linkse_krijger het volgende:
Hoe lang voordat we de SC van UTO voorbij zijn?
Met 35 graden op kantoor zitten is wel echt een hel jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
35 heb ik echt gewoon geen energie meer. Dan ben ik aan het overleven ipv genieten van het weer
Ik zal in het gangpad kotsenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:32 schreef Rozevla het volgende:
[..]
We kunnen wel ff drama schoppen hier
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan hier over alles gepraat worden?
Op dit tempo, volgende weekquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:35 schreef Linkse_krijger het volgende:
Hoe lang voordat we de SC van UTO voorbij zijn?
Alles boven de 25 =quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die hebben geen airco?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Met 35 graden op kantoor zitten is wel echt een hel ja
Hihiquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
en poepplaatjes er in gezet?
BIEM!
Ja, die types ken ik. In de auto met airco naar het airco-cooled kantoor, weer terug in de auto met airco naar het huis met airco en dan om 22:00 in de tuin aan de schaduwkant buiten gaan zitten en zeggen:"LEKKER WEER HÈ?!?!?!?!"quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:36 schreef Goudenvis het volgende:
Kan mij niet warm genoegbehalve tijdens het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |