Vroegah kon je op FOK! zelfs teruglezen wie er een ban had en waarom...was zeer handig en amusant. Geen idee eigenlijk meer waarom ze daarmee zijn gestopt.quote:
Beetje lastig als in je notes alleen 'quote:
Ik snap het enerzijds wel. Als het uit de klauwen loopt is vegen wat sneller dan elke post aan te passen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is vooral erg onhandig omdat je geen idee hebt of je iets ‘fout’ hebt gedaan.
Ik ben er wel blij mee sinds een jaarquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vroegah kon je op FOK! zelfs teruglezen wie er een ban had en waarom...was zeer handig en amusant. Geen idee eigenlijk meer waarom ze daarmee zijn gestopt.
Als ik mijn notes lees heb ik vooral zoiets van ‘hoe kan ik daar in godsnaam een note voor hebben gekregen’.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Beetje lastig als in je notes alleen '' dit staat. Als je naar de post wilt gaan om te kijken waarom dan?
Tja dat kan niet, want dat is geveegd
Ik snap het vegen ook wel enigszins, maar het partijdige vegen is wat mij enorm kwaad kan makenquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap het enerzijds wel. Als het uit de klauwen loopt is vegen wat sneller dan elke post aan te passen.
Ok je gaat je gang maar.quote:
Ook datquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik mijn notes lees heb ik vooral zoiets van ‘hoe kan ik daar in godsnaam een note voor hebben gekregen’.
Nou in de sc mag allesquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier zou ik dus onherroepelijk een note voor krijgen
Waar zie je je notes?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier zou ik dus onherroepelijk een note voor krijgen
Meid doe noou nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik mijn notes lees heb ik vooral zoiets van ‘hoe kan ik daar in godsnaam een note voor hebben gekregen’.
Tussen je benenquote:
Neequote:
Niksquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:56 schreef murp het volgende:
[..]
Dat merk ik
Wat is er aan de hand?
Redelijk onduidelijk beleid.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:56 schreef murp het volgende:
[..]
Dat merk ik
Wat is er aan de hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |