je hebt gelijk, heb jou ook nog niet geaccepteerdquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat eerste deel meen je niets van.
Boeiequote:Op donderdag 21 februari 2019 17:25 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ja van die programma's waar ze handhavers volgen
Vergeleken met Noel zijn dit topusers natuurlijk.quote:
wil jij nooit, maar dan ook NOOIT meer mensen betichten van kliekjesvorming na deze post plsquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:25 schreef xcachet het volgende:
Maar waarom krijgen die kneusjes niet gewoon hun eigen SC? Als het dan niet meer loopt verwijdert men het toch gewoon weer?
Waarom zo'n semi auditie.
Dat zekerquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vergeleken met Noel zijn dit topusers natuurlijk.
Echt hequote:Op donderdag 21 februari 2019 17:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wil jij nooit, maar dan ook NOOIT meer mensen betichten van kliekjesvorming na deze post pls
juist wel, je bent op de goede weg.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt gelijk, heb jou ook nog niet geaccepteerd
Andere mensen komen in mijn groepjequote:Op donderdag 21 februari 2019 17:25 schreef xcachet het volgende:
Maar waarom krijgen die kneusjes niet gewoon hun eigen SC? Als het dan niet meer loopt verwijdert men het toch gewoon weer?
Waarom zo'n semi auditie.
kop een schuursponsquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
juist wel, je bent op de goede weg.
Cachet die andere mensen uitmaakt voor kneus, ironisch he.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wil jij nooit, maar dan ook NOOIT meer mensen betichten van kliekjesvorming na deze post pls
Die post onder een andere user nuquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:27 schreef Goudenvis het volgende:
Noel Gallagher?die was ook niet helemaal 100
Is cachet haar ex ahahaquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:27 schreef Goudenvis het volgende:
Noel Gallagher?die was ook niet helemaal 100
Stuk voor stuk. Vooral Zosk en TARDIS.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vergeleken met Noel zijn dit topusers natuurlijk.
Hahaquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben wel een van de leukste users hier iddquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stuk voor stuk. Vooral Zosk en TARDIS.
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Cachet die andere mensen uitmaakt voor kneus, ironisch he.
Kan er alleen maar knapper op worden tochquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heel je gezicht naar de tyfus haha, is wel een note waardig denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |