Die andere shit raakt ze aan de straatstenen niet kwijt, kan ze beter donerenquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zit weer naar lingerie te kijken. Verkoop eerst die andere shit eens
quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:02 schreef juul. het volgende:
Morgen komen de ouders en broer van Franny
Fran komt net bij de Febo vandaanquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:05 schreef schizolientje het volgende:
wanneer zouden ze dat te horen gekregen hebben dan, dat er bezoek in aantocht is???
Ik heb er echt hartkloppingen van zit me dood te irriteren...quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:05 schreef Koos1958 het volgende:
Ohoh Tim hou in godsnaam je grote smoel dicht echt die gozer verdiend klappen met zijn manipuleren van Franny, Hoe durf je tussen ouders en kind te stoken. Graftak die gozer.
Na alles wat Tim vandaag heeft uitgeroepen denk ik dat we misschien wel een Jessie familie scene gaan meemaken. Hoe laat is dat bezoek eigenlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:06 schreef snetje het volgende:
Morgen zegt Franny natuurlijk weer hele andere dingen tegen haar ouders..
Ik had er nu al gestaanquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:07 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind dat door alles wat er gezegd is helemaal niet vreemd dat die ouders komen.
Is geen foto van een bekende op dat bordquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vind dit niet echt netjes van Jessie, zet haar neer alsof ze 'n hoer is.......
quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:03 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Dan kan ik niet,ze komen maar op een andere dag terug
En maar volhouden dat ze haar eigen beslissingen neemt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:05 schreef Koos1958 het volgende:
Ohoh Tim hou in godsnaam je grote smoel dicht echt die gozer verdiend klappen met zijn manipuleren van Franny, Hoe durf je tussen ouders en kind te stoken. Graftak die gozer.
Ik hoop andersom dat die ouders ff 'n grote bek op zetten tegen Timquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:04 schreef danaqui het volgende:
Kijkenof Timtim morgen ook zo'n grote bek heeft tegen haar ouders als dat hij vanmiddag had
quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:06 schreef danaqui het volgende:
[..]
Fran komt net bij de Febo vandaan
Dat is toch helemaal niet aan Mike en Lotus om zich daarmee te gaan bemoeien?quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:09 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ik niet snap is dat Mike en Lotus niet een keer gezegd hebben van Tim hou je mond. Die idioot denkt nu dat ze er na vandaag wat ze gezien hebben er anders over denken. Die is echt psychisch gestoord. Endegeest hoort hij thuis.
Dat zegt Tim nu ook.quote:
Je kan iemand wel even waarschuwen met alles wat hij uitgeroepen heeft.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet aan Mike en Lotus om zich daarmee te gaan bemoeien?
Morgen om half twee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:11 schreef Sofia2019 het volgende:
Ouders van franny komen vandaag ??????
Dan nog is het niet aan Mike en Lotus. Ze kunnen misschien voorzichtig iets proberen te relativeren, hebben ze ook wel gedaanquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je kan iemand wel even waarschuwen met alles wat hij uitgeroepen heeft.
Drama achter SL's....quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:12 schreef Sofia2019 het volgende:
Yessssssd dat word drama. Genieten
wat is dit dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vind dit niet echt netjes van Jessie, zet haar neer alsof ze 'n hoer is.......
Wanneer komen die dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:07 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind dat door alles wat er gezegd is helemaal niet vreemd dat die ouders komen.
Hoop het niet. Hoe dan ook komt er drama want als ze vertrokken zijn zal franny niet blij zijnquote:
En ook om Lotus en Mike erbij te halenquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:09 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ik niet snap is dat Mike en Lotus niet een keer gezegd hebben van Tim hou je mond. Die idioot denkt nu dat ze er na vandaag wat ze gezien hebben er anders over denken. Die is echt psychisch gestoord. Endegeest hoort hij thuis.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Date voor Geile Gerrit met hoe heet ze ook alweer
Ze gaat steeds meer op "zo" te lijken....quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zin in bezoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze gaat steeds meer op "zo" te lijken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |