Klopt, hij had ook tegen Christel gezegd dat hij alleen naar ze zou luisteren als hij het eens was met hun argumenten. Kortom, hij wilde voor de sier even een brief sturen maar wist toch al wel wat hij zou gaan doen. Hij hangt zo de perfecte schoonzoon uit, maar hij weet dondersgoed dat hij dat niet is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij had die nee blijkbaar niet verwacht en verdraagt het ook niet.
Oh, op die fiets. Zie ook niet echt waarom niet. Het nut zie ik ook niet echt, als de inzet is, trouwen; Dan zou ik ook niet samen op bezoek hoeven komen. Waarom? Ik zou het liever nu op zijn beloop laten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:19 schreef Ranah het volgende:
[..]
moeder en ouders hebben wel contact maar ouders van franny willen niet tegelijk met tims familie daar op bezoek komen
Nee indd want dan hoopt hij dat ze een kut avond heeft, oeh hij gaat flippenquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wanneer Franny nee zegt,luistert hij ook niet.
Wauw. Ik hoop dat die ouders dit meekrijgen en hem het huis niet binnenlaten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:23 schreef snetje het volgende:
Tim: Kinderen verneuken niet zich zelf...
en hij doet er nog een schepje bovenop, tis toch al verneuktquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Tim;Kinderen verneuken niet zichzelf.
Is ze ook niet...die heeft echt hulp nodig..quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:23 schreef DKUp het volgende:
Ik twijfelde nog over psycho, maar Tranny is psychisch ook niet in orde.
Vraag me af wie Tim verneukt heeft...quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:23 schreef snetje het volgende:
Tim: Kinderen verneuken niet zich zelf...
En hij valt steeds meer door de mand door zijn gedrag.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:22 schreef yaello het volgende:
[..]
Klopt, hij had ook tegen Christel gezegd dat hij alleen naar ze zou luisteren als hij het eens was met hun argumenten. Kortom, hij wilde voor de sier even een brief sturen maar wist toch al wel wat hij zou gaan doen. Hij hangt zo de perfecte schoonzoon uit, maar hij weet dondersgoed dat hij dat niet is.
Zichzelf en zijn "kutvriendin".......quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:24 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Vraag me af wie Tim verneukt heeft...
en tim geeft dus haar ouder er de schuld van,vind het nogal wat om zoiets te zeggen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:23 schreef DKUp het volgende:
Ik twijfelde nog over psycho, maar Tranny is psychisch ook niet in orde.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:22 schreef yaello het volgende:
[..]
Klopt, hij had ook tegen Christel gezegd dat hij alleen naar ze zou luisteren als hij het eens was met hun argumenten. Kortom, hij wilde voor de sier even een brief sturen maar wist toch al wel wat hij zou gaan doen. Hij hangt zo de perfecte schoonzoon uit, maar hij weet dondersgoed dat hij dat niet is.
Dus dat!quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:25 schreef krabje het volgende:
[..]
en tim geeft dus haar ouder er de schuld van,vind het nogal wat om zoiets te zeggen.
ja dat snap ikquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat antwoord viel hem nogal tegen.![]()
![]()
Hij probeert de band met haar familie ook nog even te slopen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:25 schreef krabje het volgende:
[..]
en tim geeft dus haar ouder er de schuld van,vind het nogal wat om zoiets te zeggen.
goeiequote:Op donderdag 21 februari 2019 15:24 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Vraag me af wie Tim verneukt heeft...
Dat lijkt me pas ziek.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:27 schreef Angelique61 het volgende:
Ik vind dit ook hele rare vormen gaan aannemen.................zou het allemaal gespeeld zijn, dat de familie er vana af weet?
als dat zo zou zijn dan is het programma dus ook ziek.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:27 schreef Angelique61 het volgende:
Ik vind dit ook hele rare vormen gaan aannemen.................zou het allemaal gespeeld zijn, dat de familie er vana af weet?
Zou dat geholpen hebben?quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:27 schreef Ranah het volgende:
en brandon had ook wel iets kritischer mogen zijn
ik denk toch dat we de echte tim zien, franny? geen idee daar kan ik geen peil op trekkenquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:27 schreef Angelique61 het volgende:
Tsja, het is hun eigen dochter die in het verhaal zit.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:26 schreef juul. het volgende:
En hij gaat maar door en door, ik heb echt te doen met de familie van Franny, die hebben hier ook niet om gevraagd, heel verdrietig
O krijgen we dat weer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:27 schreef Bramenstruik het volgende:
als ze met mij willen praten, dan komen ze maar naar mij!
de arrogantiequote:Op donderdag 21 februari 2019 15:27 schreef Bramenstruik het volgende:
als ze met mij willen praten, dan komen ze maar naar mij!
dat is ze volgens mij helemaal nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:29 schreef yaello het volgende:
Tim blijft herhalen dat zijn moeder WEL blij is.
Lekker belangrijk. Je hebt 2 familie's nodig voor een stabiele relatie anders is het doomed....quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:29 schreef yaello het volgende:
Tim blijft herhalen dat zijn moeder WEL blij is.
Herinner mij de trouwerij van Huub en Claire. Ook zo apart.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:28 schreef krabje het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn dan is het programma dus ook ziek.
nee maar ik kan me voorstellen dat hij ook wel wat bedenkingen heeftquote:
dat nu ook weer niet, maar DIT welquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Je hebt 2 familie's nodig voor een stabiele relatie anders is het doomed....
Tim is niet te beroerd om er een geheel eigen draai aan te geven.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat is ze volgens mij helemaal niet
Dat maakt het alleen maar griezeligerquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:30 schreef yvondenise het volgende:
Jessie.als het mijn dochter was zou ik de pan uit flippen,want ik weet dat het in de buitenwereld heel anders kan gaan.
Tim...ik ben hier hetzelfde als in buiten man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |