altijd de bruidsmeisjes nooit de bruidenquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:44 schreef mcspicy het volgende:
Christel en Hiske druk voor de date van Merel met JessiedeJunk
quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:44 schreef mcspicy het volgende:
Christel en Hiske druk voor de date van Merel met JessiedeJunk
Erger me kapotttttttttttttttttttttttttttttttttttttquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:29 schreef MariaElena2018 het volgende:
Niemand die zich ergert aan die Nw lach
uuuuuhhhhhhahahahaHAHAHAHAHAHUUUUAHAHAHAHAquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:46 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Erger me kapottttttttttttttttttttttttttttttttttttt
ik vind hem niet onaantrekkelijk, mag zn humor, maar tis echt een kwal, en zit altijd tegen het randje van idd oplichting, zn gedrag in Uto 1, denkt altijd dat hij meer recht op dingen heeft dan een ander, omdat hij hard kwaaktquote:
Ik vind hem heerlijk. Hij is mijn drug. I'm hooked.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind hem niet onaantrekkelijk, mag zn humor, maar tis echt een kwal, en zit altijd tegen het randje van idd oplichting, zn gedrag in Uto 1, denkt altijd dat hij meer recht op dingen heeft dan een ander, omdat hij hard kwaakt
quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
uuuuuhhhhhhahahahaHAHAHAHAHAHUUUUAHAHAHAHA
die is met zn dikke vette neus in zn eigen shit gedouwd met Sjelliequote:Op donderdag 21 februari 2019 14:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet weer dat de exclusiviteit een beetje wegvalt nu er een bekende van hem binnen is.
In Gerrit's wereld, draait alles om Gerritquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet weer dat de exclusiviteit een beetje wegvalt nu er een bekende van hem binnen is.
doe normaal ff jijquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind hem heerlijk. Hij is mijn drug. I'm hooked.
Hij is mijn enige drug.quote:
dat is wederzijds ook, en vind haar ook vrij irritant, en maar benadrukken, ik ben one of the guys, maar toch die wijven sporen daar ook nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze lacht zo hard en veel in de buurt van Jens, Jessie of Gerrit, niet bij anderen.
Ik had geen moeite om dat een paar dagen niet te doen, geen Jessie begon ik van te shaken.quote:
Daar past ze dan prima tussen. Maar gisteren was ze aan het miepen dat de vrouwen niet naar haar omkeken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat is wederzijds ook, en vind haar ook vrij irritant, en maar benadrukken, ik ben one of the guys, maar toch die wijven sporen daar ook niet
Brandon,ons rustpunt als er op de streams een irritante bewoner isquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:52 schreef Angelique61 het volgende:
Ben nu aan het luisteren naar Brandon.........ppffff maar dat gelach kan ik niet meer tegen
dat is ook zoquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar past ze dan prima tussen. Maar gisteren was ze aan het miepen dat de vrouwen niet naar haar omkeken.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had geen moeite om dat een paar dagen niet te doen, geen Jessie begon ik van te shaken.
Die begint ook weer irritant in zichzelf te geloven...alweer een tijdje klaar mee met hem.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Voor wie het nog niet wist; Greet is geweldig.
Als ik hem zo hoor.
Tja waar hij mee omgaat wordt hij mee besmet!quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die begint ook weer irritant in zichzelf te geloven...alweer een tijdje klaar mee met hem.
Heb hem ook niet meer aan zijn DJ-booth zien bouwen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die begint ook weer irritant in zichzelf te geloven...alweer een tijdje klaar mee met hem.
Als.........Bradons ex.......binnen.....was......gekomen.......had hij ......de boel.......aan gort getrapt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:55 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Brandon,ons rustpunt als er op de streams een irritante bewoner is
Maar of je hem nu verstaat of niet, er komt weinig zinnigs uitquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Als.........Bradons ex.......binnen.....was......gekomen.......had hij ......de boel.......aan gort getrapt.
Ik ben al "blij" als ik hem versta.
Het is als die vreselijke waarschuwingsfoto's op rookwaar, na een tijdje zie je het niet meer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:57 schreef Ranah het volgende:
brandon zou de hele boel kort en klein trappen als zijn ex zou binnenkomen
(wat irritant die rode waarschuwingsbalk in zicht)
dat toontje naar Mylene ook, zit je me in de weg geen Utopiia, dan krijg ik je weg, dan blijf ik je iedere dag pesten, zegt de looser die nog kruipt voor Sjellie die al een heel ding had opgezet om hem weg te stemmen, biggest loser ever!quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb hem ook niet meer aan zijn DJ-booth zien bouwen.![]()
Of is nu presenteren zijn passie?
Lezen is niet hun sterkste kantquote:
Hij heeft ook met Jens afgesproken om Jessie weer aan de drank te krijgen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet heeft countertactiekjes.![]()
Hij loopt te zeiken over Jessie, noemt hem hypocriet omdat Jessie in 1 ook dronk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |