Precies. Door de opkomst van de webwinkels wordt duidelijk welke bizarre marges sommige winkels maken op merkspeelgoed en vervolgens koopt men er zijn speelgoed niet meer. Als je een doos Lego of Playmobil een flink stuk goedkoper kunt bestellen zelfs inclusief verzendkosten, koop je toch niet meer in die winkel? Ik denk dat winkels als Intertoys nu worden afgerekend op het prijsbeleid wat ze al heel lang voeren. En dan kan Intertoys wel huilen dat webshops en de Kruidvat de Lego en Playmobil een stuk goedkoper verkoper, maar hoe kan dat dan? Je zou toch denken dat een organisatie als Intertoys veel betere inkoopprijzen kan bedingen dan goedkopelego.nl (ofzo) die niet rechtstreeks bij Lego kunnen inkopen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je bedoelt zo goed dat je er niet mee zit als je 20 euro meer betaald bij Intertoys ipv online? Ik heb zelfs verschillen tot 50 euro gezien. Intertoys is voor bepaald speelgoed (lego bv) zelfs duurder dan de officiele Lego websiteTsja...
Succes.quote:
Wie koopt games dan nog fysiek?quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:19 schreef Redbullkid het volgende:
Intertoys bij mij in de buurt doet het een beetje zelf. Als er nieuwe games uitkomen, en je gaat erheen. Dan grijp je gewoon mis.
Meestal hebben ze het spel gewoon niet op de dag van release.
Tsja, als dat 2x gebeurd met een A game dan bestel je hem de volgende keer online (en is dan nog goedkoper ook)
veel mensen met consoles?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wie koopt games dan nog fysiek?
Lepin is inferieure troep vergeleken met LEGO. Het is zo schandalig gekopieerd dat ze niet eens de moeite nemen om het te verbergen qua logo's en dozen enzo.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:13 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Nee idd niet te onderscheiden.
Had Intertoys dat niet beter kunnen verkope ?
dat mag niet (cooyrights enzo)quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:13 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Nee idd niet te onderscheiden.
Had Intertoys dat niet beter kunnen verkope ?
Brood-op-de-plank is nogal wereldvreemd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hoe dan?
-edit-
iemand was me al voor
De Chinese imitatiemerken en met name Lepin schijnen beter van kwaliteit te worden. Maar hoe zien de steentjes er over 10 jaar uit? Misschien heb je dan wel een bak met volledig verkleurde en kromgetrokken plastic. Maar misschien ook niet. Lego heeft wel bewezen dat de kwaliteit van de steentjes erg goed blijft,al zou ik die collectors item Millenium Falcon van 600 euro niet in de vensterbank in de zon zettenquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:43 schreef Poes. het volgende:
https://misterbricks.nl/l(...)N14bC1gaAhu5EALw_wcB
Deze bijvoorbeeld, voor ¤27,50 gekocht op Ali, van Lepin. Niet van echt te onderscheiden.
Dozen boeien me niet.
Was je ook zo depressief toen de paard en wagen industrie inkromp?quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:01 schreef paulgo het volgende:
Ja en dan nog doodleuk beweren dat het economisch zo goed gaat hier.
Omdat het leuk is om een verzameling doosjes te hebben misschien?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien stopten zn ouders dat jaarlijkse sinterklaasboek van ze weg.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:42 schreef loezzzje het volgende:
Nog nooit van de intertoys gehoord...hoe dan?
Er valt ook niet echt veel te veranderen aan het uiterlijk van een speelgoedzaak.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:53 schreef TATW het volgende:
Verbaast me een beetje dat dit nu pas gebeurt eigenlijk. Altijd als ik een Intertoys / Bart Smit winkel binnen loop, heb ik het gevoel zo 1995 binnen te lopen.
je kan de belevenis wel veranderen. Denk aan meer 'speel'hoeken waar mensen daadwerkelijk producten kunnen aanraken enzoquote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er valt ook niet echt veel te veranderen aan het uiterlijk van een speelgoedzaak.
Het grootste deel van de games word fysiek gekocht. En zolang men digitale games niet door mag verkopen zal dat ook zo blijven. Zeker als de prijzen voor fysieke games goedkoper blijven dan hun digitale variant.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik zie dat eigenlijk alleen bij de spellen, xbox etc etc. Verder wel wat speelgoed wat in het schap staat en je de knopjes e.d. van kan aanraken. Maar of dat het nou echt is..quote:Op zaterdag 23 februari 2019 10:01 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan de belevenis wel veranderen. Denk aan meer 'speel'hoeken waar mensen daadwerkelijk producten kunnen aanraken enzo
je kan van je eeuwige wandelpaden afwijken en het een meer "open" ervaring maken..
ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |