waarom mogen ze daar nou wel met kanker schelden?quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:24 schreef Driepink het volgende:
Een ziekte beginnende met de k.
Die ongein post je maar in VBL ofzo
de sport zelf is ook pure k____quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom mogen ze daar nou wel met kanker schelden?
Schelden met keelontsteking is wel echt naar iddquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:24 schreef Driepink het volgende:
Nee mag ook niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb hier minder gevoelens bij op een of andere manier dan toen Bart Smit failliet ging.quote:
Dat vraag je maar aan de vbl mods (dat is overigens gewoon Haags)quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bart Smit werd toch overgenomen? Was niet echt failliet?quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb hier minder gevoelens bij op een of andere manier dan toen Bart Smit failliet ging.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:24 schreef Driepink het volgende:
is in de laatste paar maanden al gebeurd, veel switch games voor 15 euro enzoquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
Hopelijk lekker games in de aanbieding dan
Bart Smit is al lang failliet volgens mij.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bart Smit werd toch overgenomen? Was niet echt failliet?
Intertoys was mijn eerste werkgever toen ik 15 wasmooie herinneringen.
Omgebouwd tot Intertoys en verkocht iircquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bart Smit is al lang failliet volgens mij.
Nam je ook af en toe stiekem speelgoed mee?
@GGMM, @Sked, @onlogisch @volgensmijnogeennobodyquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:26 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Dat vraag je maar aan de vbl mods (dat is overigens gewoon Haags)
Oké wist ik niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omgebouwd tot Intertoys en verkocht iirc
Fuck man, ik ga HEEL snel naar de Intertoysquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze gaven recent games bijna weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |