Bart Smit werd toch overgenomen? Was niet echt failliet?quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb hier minder gevoelens bij op een of andere manier dan toen Bart Smit failliet ging.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:24 schreef Driepink het volgende:
Een ziekte beginnende met de k.
Die ongein post je maar in VBL ofzo
is in de laatste paar maanden al gebeurd, veel switch games voor 15 euro enzoquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
Hopelijk lekker games in de aanbieding dan
Bart Smit is al lang failliet volgens mij.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bart Smit werd toch overgenomen? Was niet echt failliet?
Intertoys was mijn eerste werkgever toen ik 15 wasmooie herinneringen.
Omgebouwd tot Intertoys en verkocht iircquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bart Smit is al lang failliet volgens mij.
Nam je ook af en toe stiekem speelgoed mee?
@GGMM, @Sked, @onlogisch @volgensmijnogeennobodyquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:26 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Dat vraag je maar aan de vbl mods (dat is overigens gewoon Haags)
Oké wist ik niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omgebouwd tot Intertoys en verkocht iirc
Fuck man, ik ga HEEL snel naar de Intertoysquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze gaven recent games bijna weg!
Nog niet zeker want ik heb het niet opgezocht.quote:
Krijg toch de klierkoorts.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:24 schreef Driepink het volgende:
Een ziekte beginnende met de k.
Die ongein post je maar in VBL ofzo
Hey maat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
@:GGMM, @:Sked, @:onlogisch @:volgensmijnogeennobody
*knokkelkoortsquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Klierkoorts
quote:
Dat mag in VBL ook nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heyy
Waarom mag je wel met kanker schelden in VBL en hier niet?
Nou ja, we zien het af en toe wel eens staan, dus misschien zijn de mods minder actief of hebben minder de neiging om alles weg te gummen.quote:
caredquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |