Doe eens niet zo verstandig en redelijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat heb ik ook meteen de kop ingedrukt. Als er voldoende vraag is naar een tweede slowchat wil ik die rustig faciliteren, maar we gaan geen slowchat maken met whitelists en blacklists. Iedereen mag nu ook in de gewone SC komen.
Ik zie zelf de behoefte niet per se, maar ach, we kunnen het altijd eens proberen
Wat wil je nou?quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Doe eens niet zo verstandig en redelijk
Misschien wil hij je wel 100 euro per dag betalen om dat te doen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je er wel op voorbereid om straks honderden posts per dag van de VD-crew door te spitten?
wil eerst die 100 euro die hij me nog schuldig is zien voordat ik aan zulke taferelen ga denkenquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien wil hij je wel 100 euro per dag betalen om dat te doen?
ja dusquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar jij post er ook regelmatig
volgens mij zou je goed in de huidige SC passen, daar zeggen we dit soort dingen ook dagelijksquote:
Ik ben #ALTIJDREADYquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je er wel op voorbereid om straks honderden posts per dag van de VD-crew door te spitten?
Ja hoe gaan we die noemen danquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:38 schreef scrupuleus het volgende:
VK kan twee dingen doen.
Zichzelf overstijgen door de nieuwe sc te openen en het allemaal even aan te zien.
Of zichzelf niet te overstijgen en zijn meerdere trouw blijft, die uiteraard een goed en stevig onderbouwt verslag wil zien van zijn bevindingen omtrent de nieuwe sc.
Het is aan jou VK.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja hoe gaan we die noemen dan
Klaagkroeg?
heb je misschien geen naam die iets meer verwelkomend is voor de straight edge mensen onder onsquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja hoe gaan we die noemen dan
Klaagkroeg?
Nee, ik hoef die SC niet. Als jullie, de community hem wil hebben zullen jullie, de community, hem moeten dragen.quote:
Daar is iedereen dan ook heel domquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij zou je goed in de huidige SC passen, daar zeggen we dit soort dingen ook dagelijks
Homomeet klinkt ook weer zo lulligquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je misschien geen naam die iets meer verwelkomend is voor de straight edge mensen onder ons
Okay, ik draag.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, ik hoef die SC niet. Als jullie, de community hem wil hebben zullen jullie, de community, hem moeten dragen.
je bent zelf een homo, ik ben er al helemaal klaar meequote:Op donderdag 21 februari 2019 15:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Homomeet klinkt ook weer zo lullig
Ok, draai een goede OP in elkaar met een goede suggestie voor een naam. PM me die, en ik open hem met wat basisregels (voornamelijk: doe normaal, en niemand uitsluitenquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Okay, ik draag.
Komt ie nou nog... Getreuzel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |