Doe zelf ook eens wat luie zakquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:32 schreef Vanillekwark het volgende:
Klaagkroeg lijkt het te gaan worden. Wie gaat een leuke OP in elkaar flansen?
Nee, as said, ik hoef die tweede SC niet. De mensen die hem willen stoppen er maar wat moeite inquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe zelf ook eens wat luie zak
Je weet dat er geen knappe vrouwen een nieuwe SC willen he? Wat moet je er dan mee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Een linkje naar de onz sc zou een goede op zijn.
Filantropische insteek, ik deel mijn geweldigheid niet alleen voor een goed gezelschapquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je weet dat er geen knappe vrouwen een nieuwe SC willen he? Wat moet je er dan mee.
Catkiller heeft een wat lagere standaardquote:
Heb je em al bijna af?quote:
Jij hebt geen standaard nodig he met je driewielerquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Catkiller heeft een wat lagere standaard
4. En een 5.7 liter v8quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij hebt geen standaard nodig he met je driewieler
Mogen we zelf niet openen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:52 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja de slowchat is hier
KLB / [KLB SC] Met nieuwe losers
En als iemand nu ff een OP in elkaar draait en hier post kan ik ook nog een tweede openen
Ik wil, iig voor het eerste deel, even het een en ander verduidelijken in de OP.quote:
wat verwacht je voor OP kwarkje?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik wil, iig voor het eerste deel, even het een en ander verduidelijken in de OP.
Iemand anders mag ook, maar dan edit ik die meuk er wel gewoon bij in.
Die verduidelijking lijkt we wel genoeg als op toch?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik wil, iig voor het eerste deel, even het een en ander verduidelijken in de OP.
Iemand anders mag ook, maar dan edit ik die meuk er wel gewoon bij in.
Gewoon iets meer dan 'yo lets do this' zeg maarquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat verwacht je voor OP kwarkje?
Man man man ik maak 't zelf wel. Wanneer heeft @Goudenvis de paint klaar?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Oke iets van
Welkom in de (insert name) iedereen is hier welkom om te zeiken.
nou zeg daar heb ik mijn mooie hoofd over gebrokenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Man man man ik maak 't zelf wel. Wanneer heeft @:Goudenvis de paint klaar?
Bijnaquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Man man man ik maak 't zelf wel. Wanneer heeft @:Goudenvis de paint klaar?
is dat die van GV?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:19 schreef Vanillekwark het volgende:
Wat vinden we hiervan als banner?
[ afbeelding ]
kek +1quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:24 schreef Vanillekwark het volgende:
Of schuine lijnen want dat is zo lekker kek?
[ afbeelding ]
quote:
Red je het voor 21:00?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:28 schreef Goudenvis het volgende:
Godverdomme krijg die tekst niet gedraaid, stuur m zo wel kwark
moet die voor 21u open?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |