Alsof ik tussen een groep marginalen wil zitten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:41 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dat was het oorspronkelijke idee maar na overleg met VK zijn we het er over eens dat ook jij en Kluun welkom zijn.
jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waren ze vroeger boeiender?
Ja.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Fixedquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen, gast?
Misschien is dat het echte probleem ook wel.quote:
Heb ik al eens gezegd dat jij tegenwoordig in mijn top 3 favoriete users staatquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is leuk om steeds een beetje met dezelfde mensen te klieren en de meeste KLB topics zijn even interessant als mijn seksleven en die heb ik niet
hou jij eens even je grote waffel dichtquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen?
gisteren zei je nog dat ik sinds 2014 geen goeie post heb gemaaktquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb ik al eens gezegd dat jij tegenwoordig in mijn top 3 favoriete users staat
quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hou jij eens even je grote waffel dicht
quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hou jij eens even je grote waffel dicht
Iedereen is welkom tenzij ban, net als in de rest van de topics uiteraard.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:41 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dat was het oorspronkelijke idee maar na overleg met VK zijn we het er over eens dat ook jij en Kluun welkom zijn.
sterk puntquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk dat wij best onze krachten samen kunnen voegen om eindelijk de strijd tegen de blauwen te winnen
Dat heb ik ook meteen de kop ingedrukt. Als er voldoende vraag is naar een tweede slowchat wil ik die rustig faciliteren, maar we gaan geen slowchat maken met whitelists en blacklists. Iedereen mag nu ook in de gewone SC komen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:40 schreef Quotidien het volgende:
Gister in FB gelijk de opmerking gekregen dat ik "bij voorbaat uitgesloten ben" bij een nieuwe slowchat.
graag vandaag nogquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat heb ik ook meteen de kop ingedrukt. Als er voldoende vraag is naar een tweede slowchat wil ik die rustig faciliteren, maar we gaan geen slowchat maken met whitelists en blacklists. Iedereen mag nu ook in de gewone SC komen.
Ik zie zelf de behoefte niet per se, maar ach, we kunnen het altijd eens proberen
We kunnen het ook in de andere sc proberen maar we kunnen ook die verwachte iteratie aan drama vermijdenquote:
Ja gaf aan het wel willen te proberen.quote:
Als er genoeg animo voor is, en een goede reden ja. Die reden heb je nog niet gegevenquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja gaf aan het wel willen te proberen.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:12 schreef scrupuleus het volgende:
Ja er moet een tweede sc komen voor de reguliere Klber.
De huidige is enkel voor infantiel uitschot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |