Die plek is er, hier: KLB / [KLB SC] wens TARDIS. een vredige dag toequote:Op donderdag 21 februari 2019 10:35 schreef Goudenvis het volgende:
Een gezellig plekje voor de "echte" klb'er. Voor de duidelijkheid, niemand wordt buitengesloten maar hoe gaaf zou het zijn als wij klaagbaakers op een leuke manier met elkaar kunnen chatten. Ik denk dat het de sfeer ook ten goede komt.
Ik weet niet hoe anderen daar over denken maar naar mijn mening is het daar veelste giftig voor personen die niet tot het sc-kliekje behoren. Daarnaast zie je die lui ook nooit buiten de sc dus heeft wat mij betreft weinig met klb te maken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die plek is er, hier: KLB / [KLB SC] wens TARDIS. een vredige dag toe
Waar ik naar zoek is een reden om een tweede te openen
Ik heb je in DM imo een goede reden gegevenquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die plek is er, hier: KLB / [KLB SC] wens TARDIS. een vredige dag toe
Waar ik naar zoek is een reden om een tweede te openen
Ik wil ekkes openbare discussie snaptewaal?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik heb je in DM imo een goede reden gegeven
Mogen mods DM openbaren?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik wil ekkes openbare discussie snaptewaal?
Ik word ook geacht om te werken. Zal straks even een tekst typenquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee regels zijn er ook voor ons, typ gewoon even je mening hier lamme tak
quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:46 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik word ook geacht om te werken. Zal straks even een tekst typen
Wat maakt dat tweede slowchat geen nieuw groepje krijgt die in loop der tijd ook vast gaat roesten?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:47 schreef aloa het volgende:
Er is geen sc te vinden waar je nog tussenkomt. Vaak een vastgeroest groepje wat al jaren elke dag op hetzelfde bankje met elkaar een kopje koffie zit te drinken.
Ik zeg doen
Dat zal de tijd leren.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat maakt dat tweede slowchat geen nieuw groepje krijgt die in loop der tijd ook vast gaat roesten?
Omdat mensen elkaar al kennen van buiten de sc, dat is niet het geval bij de huidige sc omdat die lui alleen maar met hetzelfde groepje in die sc hangenquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat maakt dat tweede slowchat geen nieuw groepje krijgt die in loop der tijd ook vast gaat roesten?
Dat is in principe nog niet eens zo erg, mits de tweede SC ook op zichzelf levensvatbaar is, los van de eerste.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er worden daar met regelmaat ook nieuwe gasten verwelkomd hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:49 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Omdat mensen elkaar al kennen van buiten de sc, dat is niet het geval bij de huidige sc omdat die lui alleen maar met hetzelfde groepje in die sc hangen
Dus jouw input is: is niet nodig? Dan staat dat genoteerd, even kijken wat de rest van het forum vindtquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er worden daar met regelmaat ook nieuwe gasten verwelkomd hoor.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:51 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik zie trouwens weinig ideeen over een naamKLB SC 2 gaan we niet doen he
KlaagkroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werktijd VKquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hier kan ik wat mee.
Weinig animo verder wel
Als het ervoor zorgt dat alle bagger in KLB (lees: GTW*insert user*, honderden lemmings, ongelofelijke kuttopics) verminderd wordt dan juich ik het van harte toe.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus jouw input is: is niet nodig? Dan staat dat genoteerd, even kijken wat de rest van het forum vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |