abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_185141624
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 10:07 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ja uiteindelijk wel. Maar als je het over bescherming van je kind gaat, hadden ze daar imo eerder mee moeten beginnen. :Y
hehe iemand die mij begrijpt
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_185141643
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 10:06 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Echt die Franny moet in bescherming worden genomen, weet niet wat er vroeger met haar
gebeurt is dat ze dit bedrag nu heeft. Ze lijkt me 'n pleaser naar Tim toe. Oh hij is zo lief naar mij
laat ik maar lief en trouw terug doen dan blijft hij wel bij me. Of zie ik het verkeerd?
Ik denk dat als franny een relatie met Brandon had gekregen de ouders er misschien niet eens ZO erg op tegen waren, maar met Tim wel
De brief is denk een , zonder worden waarschuwing ,van he geen goed plan meissie, jij hebt niet door wat wij wel zien..
  donderdag 21 februari 2019 @ 10:10:24 #128
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_185141657
Mike wil naar huis.
pi_185141666
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 10:07 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ja uiteindelijk wel. Maar als je het over bescherming van je kind gaat, hadden ze daar imo eerder mee moeten beginnen. :Y
Was je erbij dan? Je hebt toch helemaal geen flauw idee wat die ouders allemaal hebben gedaan, dus dit verwijt aan die ouders raakt echt kant nog wal
pi_185141672
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 10:09 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Ik denk dat als franny een relatie met Brandon had gekregen de ouders er misschien niet eens ZO erg op tegen waren, maar met Tim wel
De brief is denk een , zonder worden waarschuwing ,van he geen goed plan meissie, jij hebt niet door wat wij wel zien..
die ouders laten zich beinvloeden door reacties . wat er op fb staat is iemand naar de klote helpen. hier ook vaak.. hij zou haar isoleren .. blijf van me lijf huis enzo. dat weten we helemaal niet internet kan iemand slopen
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_185141677
Shelly Slinger zegt dat ze niet goed met Jessie kan praten omdat ze altijd met Jessie in een discussie komt.
(En altijd verliest)
pi_185141685
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 10:10 schreef pecla het volgende:

[..]

Was je erbij dan? Je hebt toch helemaal geen flauw idee wat die ouders allemaal hebben gedaan, dus dit verwijt aan die ouders raakt echt kant nog wal
Kan ook niet om te gaan roeptoeteren dat hij haar zou slaan en isoleren
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_185141691
Lotus: Ik heb nog wat. Mike stond gisteren met Merel te praten bij de telefooncel. Toen ik vroeg waar het over ging zei hij: Over de ijsberg.
Toen ik Merel vroeg zei ze dat moet je Mike vragen. En dat heb ik gedaan en toen zei hij over de ijsberg. Merel zei: Ja ik wist dat hij dat ging zeggen.
Volgens Lotus ging het er over dat Mike heeft gezegd dat hij naar huis gaat.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_185141692
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 10:10 schreef pecla het volgende:

[..]

Was je erbij dan? Je hebt toch helemaal geen flauw idee wat die ouders allemaal hebben gedaan, dus dit verwijt aan die ouders raakt echt kant nog wal
:? Wat een reactie zeg. 8)7
Je ziet toch hoe Franny zich manifesteert.
pi_185141699
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 10:10 schreef BarryOSeven het volgende:
Mike wil naar huis.
Weet niet of het met situatie franny te maken heeft
Maar ik kan me goed voorstellen dat als je daar zit, je getuigen bent van hoe tim met franny omgaat, er vervolgens ook nog een waarschuwende brief van de ouders kom
Maar franny zelf het niet wil inzien wat je ook zegt of doet
Ik denk dat ik dan ook naar hyis zou willen omdat je machteloos aan het toekijken bent hoe iemand gemanipuleerd en kapot gemaakt word
pi_185141702
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 10:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

die ouders laten zich beinvloeden door reacties . wat er op fb staat is iemand naar de klote helpen. hier ook vaak.. hij zou haar isoleren .. blijf van me lijf huis enzo. dat weten we helemaal niet internet kan iemand slopen
En weer een onzinnige aanname. Wie zegt dat ze dat niet gewoon baseren op wat ze op de streams zien. Zo vreemd is dat niet want minstens 95% van de COS komt tot dezelfde conclusie
pi_185141703
Frutsel neemt haar antidepressiepillen niet regelmatig in, dat is best slecht
Make trouble not war
pi_185141704
Mike gaat naar huis?
pi_185141709
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 10:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

doet zelfmoord poging en laten haar in utopia 8)7 8)7 8)7 8)7
Ze heeft helemaal geen zelfmoordpoging gedaan.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_185141710
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 10:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

die ouders laten zich beinvloeden door reacties . wat er op fb staat is iemand naar de klote helpen. hier ook vaak.. hij zou haar isoleren .. blijf van me lijf huis enzo. dat weten we helemaal niet internet kan iemand slopen
Ze zien ws ook wel dat Tim rare fratsen uithaalt. :Y Het is geen ideale schoonzoon. :N
pi_185141716
Ik zeg FEBO sleur die franny naar achter voor een 8 uur durende psych sessie MET beeld materiaal over hoe tim naar franny doet
pi_185141718
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 10:11 schreef ZieHane het volgende:
Shelly Slinger zegt dat ze niet goed met Jessie kan praten omdat ze altijd met Jessie in een discussie komt.
(En altijd verliest)
Wel goeie analyse van haar was dat janky heul slim is en zij niet en dat ze t gevoel heeft dat hij haar soms voor lul wil zetten door (voor haar) moeilijke vragen te stellen
pi_185141721
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 10:13 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Weet niet of het met situatie franny te maken heeft
Maar ik kan me goed voorstellen dat als je daar zit, je getuigen bent van hoe tim met franny omgaat, er vervolgens ook nog een waarschuwende brief van de ouders kom
Maar franny zelf het niet wil inzien wat je ook zegt of doet
Ik denk dat ik dan ook naar hyis zou willen omdat je machteloos aan het toekijken bent hoe iemand gemanipuleerd en kapot gemaakt word
_O- _O- _O- _O- aub daarom wil mike niet naar huis niet alles is de schuld van tim
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_185141738
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 10:13 schreef pecla het volgende:

[..]

En weer een onzinnige aanname. Wie zegt dat ze dat niet gewoon baseren op wat ze op de streams zien. Zo vreemd is dat niet want minstens 95% van de COS komt tot dezelfde conclusie
klopt de 1 post iets denkt zo te zien meerdere gaan zien internet is gevaarlijk
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_185141743
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 10:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Kan ook niet om te gaan roeptoeteren dat hij haar zou slaan en isoleren
Ik heb nooit gezegd dat die haar zou slaan hoor, je blijft onzin verkondigen
pi_185141759
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 10:02 schreef yaello het volgende:
Tim vindt het een disneysprookje.
The Ugly and the Beast :Y
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  donderdag 21 februari 2019 @ 10:15:59 #147
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_185141761
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 10:13 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Weet niet of het met situatie franny te maken heeft
Maar ik kan me goed voorstellen dat als je daar zit, je getuigen bent van hoe tim met franny omgaat, er vervolgens ook nog een waarschuwende brief van de ouders kom
Maar franny zelf het niet wil inzien wat je ook zegt of doet
Ik denk dat ik dan ook naar hyis zou willen omdat je machteloos aan het toekijken bent hoe iemand gemanipuleerd en kapot gemaakt word
simpele oplossing: ttimoteef op de bank over 2 weken en eruit laten bonjouren door de nieuwe ^O^
... en huiver mee
pi_185141765
Franny weet niet wat ik moet schrijven.
tim zegt je gevoel je eigen mening
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_185141769
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 10:13 schreef Bramenstruik het volgende:
Frutsel neemt haar antidepressiepillen niet regelmatig in, dat is best slecht
Dan kan ze het net zo goed laten. 8)7
pi_185141771
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 10:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Franny weet niet wat ik moet schrijven.
tim zegt je gevoel je eigen mening
aka Tim's gevoel en mening
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')