Agja hij moet toch met een club trollen. Dan een pakken die bijna niemand mag.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar daar zal hij ook niet kwaad zijn omdat zijn favoriet verliest.
Wat zou hij in het dagelijkse leven doen? Ik ben wel benieuwd wat voor persoon achter die posts schuilt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij meent hij het echt.
TR voor doxxingquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat zou hij in het dagelijkse leven doen? Ik ben wel benieuwd wat voor persoon achter die posts schuilt.
Er zijn foto's van.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat zou hij in het dagelijkse leven doen? Ik ben wel benieuwd wat voor persoon achter die posts schuilt.
Muah je moet wel oprechte emotie voelen om de energie daarvoor te vinden denk ikquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Agja hij moet toch met een club trollen. Dan een pakken die bijna niemand mag.
uh, okéquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat denken wij ook over jouw gewicht.
Dat juichen bij de 1-0 kan echt niet. Die man is seksueel gefrustreerd ofzo.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat heeft hij vandaag gedaan wat niet door de beugel kon?
De aandacht verleggen als je zojuist 90 minuten onzichtbaar bent geweest... doet ie wel vaker.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:51 schreef Bolasie het volgende:
Ronaldo as he swiftly made his way through Wanda mixed zone "I've got five Champions Leagues, you have none."
Ronaldo doet een Mourinhootje. Respect, respect, respect man, respect.
'suck my ...'quote:Op donderdag 21 februari 2019 07:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heeft iemand hiervan een gifje?
[ afbeelding ]
staat in de appquote:Op donderdag 21 februari 2019 07:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heeft iemand hiervan een gifje?
[ afbeelding ]
Die uitspraken waren niet zomaar gedaanquote:Op donderdag 21 februari 2019 00:51 schreef Bolasie het volgende:
Ronaldo as he swiftly made his way through Wanda mixed zone "I've got five Champions Leagues, you have none."
Ronaldo doet een Mourinhootje. Respect, respect, respect man, respect.
Geen leuke act dit.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Juve kreeg het op een haar na voor elkaar om een 0-3 nederlaag in Allianz om te draaien in Bernabéu. Geen haar op m'n hoofd die denkt dat het al voorbij is. Twee helften zijn nooit hetzelfde, twee wedstrijden ook niet.
Zeker omdat Juventus destijds te maken had met een Real Madrid zonder Ramos.quote:
met die vrouw van hem? Denk het nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 00:14 schreef franske19 het volgende:
[..]
Dat juichen bij de 1-0 kan echt niet. Die man is seksueel gefrustreerd ofzo.
het is leuker om te zien dan bijv het chelsea onder mourinhoquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:35 schreef Dejannn het volgende:
Ik heb over het algemeen niet zoveel met beide teams, vond het ook een wat evenwichtige pot, Atletico dat het toch moet hebben van de inzet, loeren op countertjes en dode spelmomenten en Juve dat aan de bal helemaal niets kan klaarmaken, dat middenveld mist me een creativiteit zeg. Tel daarbij op een aantal harde duels en veel aanstellen en ik denk dat je een goede samenvatting hebt van deze wedstrijd. Het spreekt boekdelen dat uitgerekend Godin en Giménez de goals maken
In de return zal het wel niet veel spectaculairder worden aangezien Atleti nu helemaal met de kont voor de eigen zestien gaat hangen. Eigenlijk ook de enige topclub die dat kan doen zonder dat mensen het hen verwijten, dat doen ze wel goed.
Juventus heeft wel bijvoorbeeld Pjanic en Higuain weg gekocht bij hun directe concurenten. Maakt de competite er niet leuker van als je de beste spelers bij de concurentie weggehaald. Zelfs de coach komt van een concurrent. Vandaar ook dat ze al 7(?) jaar op rij kampioen worden.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Juventus is zeker geen koopclub.
Wat een onzin, alleen om Ronaldo?
Tja krijg je ook he met Ronaldo haters.
Omdat een voorzitter van Juve dat ooit gedaan heeft jank jij daar nu nog over? Sneu.
twitter:SergioRamos twitterde op maandag 11-03-2019 om 12:52:03Was the yellow card in Amsterdam an error?Absolutely it was an error and I take the blame 200%. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |