Knap kut voor ons limburgersquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:21 schreef xcachet het volgende:
Nederlands praten of oprotten naar je eigen land.
Terwijl jij eigenlijk de harde hand nodig hebt en iemand die zegt dat je eens je klep moet houden.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb wat met schattige gezichtjes van 25+
quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Terwijl jij eigenlijk de harde hand nodig hebt en iemand die zegt dat je eens je klep moet houden.
Blijf dan vooral in die provincie is mijn advies.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Knap kut voor ons limburgers
Zekers. Blijven jullie ook weg als de dijken doorbreken?quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Blijf dan vooral in die provincie is mijn advies.
Is ook kut als je moet vechten tegen iemand en hem kwaad toespreekt hahaquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Knap kut voor ons limburgers
watquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is ook kut als je moet vechten tegen iemand en hem kwaad toespreekt haha
quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Driepink liet zich weer helemaal gaan
[ afbeelding ]
Heb je nu ook zo'n doetje, Noel pakte jou denk ik weleens aan als hij niet onder invloed was dan denk ik.quote:
Ik ben ook heel schattig hoor. Ben ouder dan 30 en moest vandaag mijn ID laten zien om bier te kopen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat je altijd schattig klinkt
Netjes, heeft Remqo ook maar dan met 40quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben ook heel schattig hoor. Ben ouder dan 30 en moest vandaag mijn ID laten zien om bier te kopen.
Dan woon ik aan zee. No problem. Al zou ik misschien nog liever naar Duitsland verhuizen dan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zekers. Blijven jullie ook weg als de dijken doorbreken?
Je kunt geen schade oplopen op iets wat er nooit is geweest.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja toen de hersenschade nog niet zo groot was
Het is wel een dominant type.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je nu ook zo'n doetje, Noel pakte jou denk ik weleens aan als hij niet onder invloed was dan denk ik.
Niks mis met in Duitsland wonenquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan woon ik aan zee. No problem. Al zou ik misschien nog liever naar Duitsland verhuizen dan.
Doe je toch al??quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:37 schreef Vanillekwark het volgende:
Al lijkt het steeds waarschijnlijker dat ik in Belgie ga wonen
ga je daar ook huisjes melken?quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:37 schreef Vanillekwark het volgende:
Al lijkt het steeds waarschijnlijker dat ik in Belgie ga wonen
Op termijn misschien, maar het type huis wat ik graag wil hebben is daar gewoon veel goedkoper dan in NLquote:
Zou ik echt naar Duitsland gaan. Kun je voor goed geld nog een dikke auto rijden ook. Hoezo wil je verhuizen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niks mis met in Duitsland wonen![]()
Ben at the moment aan het kijken om naar Belgie of naar Duitsland te verhuizen (allebei dichtbij voor mij he)
Ik klaag niet op auto-gebiedquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou ik echt naar Duitsland gaan. Kun je voor goed geld nog een dikke auto rijden ook. Hoezo wil je verhuizen?
Touchequote:Op woensdag 20 februari 2019 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je kunt geen schade oplopen op iets wat er nooit is geweest.
Gaat dit over @Solotov, @KeukenKampioen, @NoelGallagher?quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je kunt geen schade oplopen op iets wat er nooit is geweest.
jaquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gaat dit over @:Solotov, @:keukenkampioen, @:NoelGallagher?
Klagen? Het is in Duitsland zoveel goedkoper. Voor hetzelfde geld rij je hier in een Kia Pikanto en daar in een dikke BMW. Of je moet niks om auto’s geven. Maar ik snap je wel ja. Ik verhuis naar het noorden hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik klaag niet op auto-gebied![]()
Belgie is echt debiel goedkoop qua huizen. Ik kan in Belgie veel rianter wonen dan in NL of DE, en dat maakt het erg aantrekkelijk om te verhuizen.
Nja, autorijden is in Duitsland goedkoper, wonen is in Belgie goedkoperquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klagen? Het is in Duitsland zoveel goedkoper. Voor hetzelfde geld rij je hier in een Kia Pikanto en daar in een dikke BMW. Of je moet niks om auto’s geven. Maar ik snap je wel ja. Ik verhuis naar het noorden hoor.
Eens wel.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nja, autorijden is in Duitsland goedkoper, wonen is in Belgie goedkoper![]()
De samenvatting is dat NL wat dat betreft kut is.
Alles went. Paar leuke dorpen net over de grens hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
In België heb je dan weer geen wegen en elektriciteit
'die huizen'quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:49 schreef UitStraling het volgende:
Die huizen in België daar wil Frans Bauer nog niet dood gevonden worden
Kwam er vaak, stap bijvoorbeeld ook eens een kledingwinkel binnen, maakt niet uit waar, mag zelfs in het rijke Knokke en je snapt dat België het land van de wansmaak is op vrij veel gebieden.quote:
En geen fatsoenlijke taal en een kaoloregeringquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
In België heb je dan weer geen wegen en elektriciteit
Ja en?quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam er vaak, stap bijvoorbeeld ook eens een kledingwinkel binnen, maakt niet uit waar, mag zelfs in het rijke Knokke en je snapt dat België het land van de wansmaak is op vrij veel gebieden.
Die dikke deken van wansmaak blijft toch een beetje aan je kleven na verloop van tijd.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja en?
Binnen 10 minuten ben ik in Nederland snap je.
amaiquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die dikke deken van wansmaak blijft toch een beetje aan je kleven na verloop van tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |