Torresquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jaren geleden vond ik Torres echt een knappe voetballer.
Haha welke spelers vind jij leuk eruit zienquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mwa, mag jij vinden, maar ik krijg echt jeukende vuisten van zijn kutkop. Genoeg voetballers die er veel leuker uit zien
Haha Jan Kenquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Jan Oblak
Alle Jan's zouden automatisch Nederlander moeten zijn.
Lasse Schöne, David Villa en Ronaldinhoquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha welke spelers vind jij leuk eruit zien![]()
Schöne heeft een veel te oude uitstraling. De rest, neh.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lasse Schöne, David Villa en Ronaldinho
was over Ronaldinho ook super serieusquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Schöne heeft een veel te oude uitstraling. De rest, neh.
Zo lekker tussen die tanden klaarkomenquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
was over Ronaldinho ook super serieus
Echt hč, xcachet kan ook zo haar zadel bij hem omdoen en galopperen maarquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zo lekker tussen die tanden klaarkomen
Ik respecteer gewoon iedereen zijn/haar smaak.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
was over Ronaldinho ook super serieus
Snap ik, als je over NG heen hebt gekropen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik respecteer gewoon iedereen zijn/haar smaak.
Die ziet er prima uit, als ie zichzelf heeft verzorgt. Moet zeggen dat ik nu een flinke upgrade heb gekregen hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Snap ik, als je over NG heen hebt gekropen.
Ronaldinhoquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lasse Schöne, David Villa en Ronaldinho
Dit is een uitspraak voor VK in het zwartquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Snap ik, als je over NG heen hebt gekropen.
koekoekquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die ziet er prima uit, als ie zichzelf heeft verzorgt. Moet zeggen dat ik nu een flinke upgrade heb gekregen hoor.
Echt typisch dat jij weer op zo'n jochie valtquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:13 schreef xcachet het volgende:
Fischer is ook echt een knappe vent. Waar speelt die nu eigenlijk?
Hahaha misschien welquote:Op woensdag 20 februari 2019 23:16 schreef HPLC het volgende:
upgrade, je gaat echt te veel om met die vervelende babyface @:kiid
quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is een uitspraak voor VK in het zwart
Ik heb wat met schattige gezichtjes van 25+quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt typisch dat jij weer op zo'n jochie valt
ach you win some you lose somequote:Op woensdag 20 februari 2019 23:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vond je beter modereren. Maar vergiste mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |