abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 30 november 2000 @ 20:29:15 #1
374 beelzebub
master of disaster
pi_506835
Tafel moet Big Brother-huis uit


De stamtafel die door de deelnemers aan het tv-programma Big Brother wordt gebruikt ,om aan te lachen en te huilen, moet onmiddellijk het Big Brother-huis in Almere uit.

Dat heeft de Duitse producent 'E15 Design und Distributions' woensdag in een kort geding voor de rechtbank in Zwolle geëist. De tafel in het Big Brotherhuis zou zijn nagemaakt van een ontwerp dat het Duitse bedrijf heeft gemaakt. De gewraakte tafel wordt ook via de Big Brother-website verkocht, en ook daar moet volgens de Duitsers een eind aan komen. De tafel in het Big-Brother-huis is gemaakt door meubelfabriek Landerd uit Schaijk en die ontkent dat er sprake is van plagiaat.

Het weghalen van de tafel uit het Big-Brotherhuis in Almere is onmogelijk, zo liet een advocaat namens tv-producent John de Mol en Endemol weten. De bewoners van het huis mogen immers geen contact hebben met mensen van buiten De rechter doet uiterlijk op 8 december uitspraak.

bron: Omroep Flevoland


Zouden ze daarom buiten slapen?

  † In Memoriam † donderdag 30 november 2000 @ 20:32:15 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_506841
Zijn de komkommers in de aanbieding?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_506848
Dat die tafel iemand opvalt ??
En slapen doen ze er niet op hoor ! .

Dit topic had overigens ook perfect hier gekund :
http://www.fokforum.nl/showtopic/23484

Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 30 november 2000 @ 21:13:54 #4
374 beelzebub
master of disaster
pi_506919
Wat jij wilt ome Har.

Ik heb ff copypeest gedaan.
Ik ben al een ouwe man, en ik ga toch niet graven tot zaterdag 25 november?

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')