Me beste vriend heeft 10 maand verkering met een hele leuke meid, maar ze woont in Breda. We kennen elkaar al 4/5 jaar en zijn altijd elkaars beste maatjes geweest. Hij zegt ook weleens, ik ben de enige die hem begrijpt onze vriendschap is dus heel goed.
Sinds de dag dat hij verkering heeft gekregen met die meid, zie ik hem heel duidelijk veranderen, maarjah, hij ziet dat niet, want hij is in love ()
Maar hij is gewoon hetzelfde gebleven tegenover mij, niet minder elkaar zien enzo, als ik hem wat vraag, doet hij het gewoon, want ik sta bij hem op een gedeelde 1e plek bij zijn vriendin.
Nu heb ik zelf geen vriendin, dus als hij bij haar is, of zij bij hem, mjah dan benk dus alleen (in dit gehucht heb je weinig mensen die je je vrienden mag noemen naar mijn mening
) Maargoed, als ik dan opbel dat ik alleen ben etc. kan ik zo komen, no problemo ook al is die vriendin bij hem (na 2/3 weken elkaar niet zien) Want jah, dan denk je ook, ze willen liever alleen zijn (
)
Maar ff ontopic houden, hoe is het met jullie vrienden/vriendinnen? zie je dat ze veranderd zijn en hun instelling tegenover jou?
Maar hoe gaan jullie ermee om als hij/zij wel veranderd is? zeg je het gewoon, of wacht je af totdat het goed is (heb het over je/jouw beste vriend/vriendin)
Ik zou het gewoon zeggen, dat hij veranderd, zo erg dat ik hem niet weer ken, en dat hij wel iets "normaler" kan gaan doen
[edit]typo[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Deva op 04-01-2003 21:36]
quote:Ben jij pas 4/5 jaar???
Me beste vriend heeft 10 maand verkering met een hele leuke meid, maar ze woont in Breda. We kennen elkaar al 4/5 jaar en zijn altijd elkaars beste maatjes geweest.
quote:Me beste vriend heeft 10 maand verkering met een hele leuke meid, maar ze woont in Breda. We kennen elkaar al 4/5 jaar en zijn altijd elkaars beste maatjes geweest.
Op zaterdag 4 januari 2003 21:44 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
er staat toch dat ze elkaar zo lang kennen
quote:Anders reageer je effe inhoudelijk.
Op zaterdag 4 januari 2003 21:46 schreef belsen het volgende:[..]
Me beste vriend heeft 10 maand verkering met een hele leuke meid, maar ze woont in Breda. We kennen elkaar al 4/5 jaar en zijn altijd elkaars beste maatjes geweest.
quote:Zeikerd...
Op zaterdag 4 januari 2003 21:46 schreef belsen het volgende:[..]
Het is heel normaal, hoor, dat je vriend verandert.
Dat is vaak maar zolang als de relatie duurt,
daarna is ie weer helemaal van jou.
Jullie vriendschap en wat hij met dat meisje deelt is niet te vergelijken,
en dat zou ik ook zeker niet gaan doen.
Laat hem, hij is nog steeds je vriend,
maar deelt ook een groot deel van zijn leven met haar.
Enneh...het is toch geen wedstrijd ofzo?
In mijn geval was de balans ongezond ver doorgeslagen naar de verkeerde kant. Dat hoeft niet altijd zo te zijn. Je komt in een dergelijke situatie al snel op de tweede plaats en dat is altijd jammer maar zoals shmoopy zegt: het zou geen wedstrijd moeten zijn.
Bedoel kan me van zo'n gast wel voorstellen dat hij toch wel steeds meer met haar gaat hangen..
quote:lol ben niet verliefd op hem
Op zondag 5 januari 2003 00:08 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ben je verliefd op em ofzoZoek meer vrienden en/of ook een vriendin
Bedoel kan me van zo'n gast wel voorstellen dat hij toch wel steeds meer met haar gaat hangen..
ennem vriendin zoeken, doek al hele tijd, maar geen suc6 nog
komt ooit nog wel een x , think
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |