superhandig die tags, hoef je ook niet meer achterbaks te zijn, maar krijgen ze gewoon een alertquote:
Goed gedaanquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
superhandig die tags, hoef je ook niet meer achterbaks te zijn, maar krijgen ze gewoon een alert
God wat ben jij saai gewordenquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:32 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik care om jou, daarom zoveel tekst. Ik heb medelij met je, want ik weet hoe je er uit ziet en snap je verleden. Maar jij mag haten als je je er goed door voelt 🤗😚
Fuck man, nu zie ik je voor me. Heb ook een ginger op werk, die lijken vaak op elkaar.quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, mensen zoals @:2NutZ, @:Driepink en @:xcachet kunnen er ook weinig van anders
haha het zijn net tweelingen en massagraven haahaquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:34 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Fuck man, nu zie ik je voor me. Heb ook een ginger op werk, die lijken vaak op elkaar.
Wow sickquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha het zijn net tweelingen en massagraven haaha
Ik gun je echt wat moois, want ik vind je nu een beetje zielig. Dm je nmr, keertje koffie doen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:34 schreef Flamarande het volgende:
[..]
God wat ben jij saai geworden
Word je nu weer nat van Hans?quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:36 schreef Flamarande het volgende:
Dat moment dat Hans sickere sneren uitdeelt dan stimotrol
quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:36 schreef Flamarande het volgende:
Dat moment dat Hans sickere sneren uitdeelt dan stimotrol
Ik laat mensen niet meeliftenquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:37 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Als jij lift lift ze met je mee. Overloper
Try.
Doe eens een dat ie eetquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Harde tepels gekregen. 10/10
Niet zo schijnheilig man je lijkt Aber welquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wie? Geen idee waar je het over hebt.
Aber? Wie is dat?quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:38 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Niet zo schijnheilig man je lijkt Aber wel
VERTEL ONS ALLESquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hallo
Heerlijk geneukt zeg
KOEKOEK
Is dat die ene van de wenkbrauw challenge?quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:38 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Niet zo schijnheilig man je lijkt Aber wel
Moira is leuker.quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Aber? Wie is dat?
Ik ken alleen Stimorol hier.
Ze had geen wenkies hoor? Of nou ja, potlood streepjequote:Op woensdag 20 februari 2019 20:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dat die ene van de wenkbrauw challenge?
echt hequote:Op woensdag 20 februari 2019 20:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat zijn jullie kankerzielig zeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |