quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
In Ierland voel ik me daarom veel meer thuis, veel minder buitenlanders
Die trekken allemaal uitkering van ons geldquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom heb je een hekel aan gingers?
Moet jij wetenquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet alles serieus nemen
Fok is online tijdsverdrijf, geen reality
Maar ik hoor in dit land en zij nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:26 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Die trekken allemaal uitkering van ons geld
Dat wijf van je is anders aardig triggered steeds hierquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet alles serieus nemen
Fok is online tijdsverdrijf, geen reality
Nls nationaliteit 😎😎😎😎😎😎quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar ik hoor in dit land en zij niet
Valt mee, maar met je oude username was je al zielig en nu nog zieliger. Toen lifte je ook al mee op andermans shit.quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:27 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Dat wijf van je is anders aardig triggered steeds hier
Wat is je punt?quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder werd ook weer uitgelachen achter het station
Het is lifttequote:Op woensdag 20 februari 2019 20:30 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Valt mee, maar met je oude username was je al zielig en nu nog zieliger. Toen lifte je ook al mee op andermans shit.
Irl ben jij vaak gepest he? Die mensen doen vaak mee, omdat ze bang zijn zelf aangevallen te worden. Maar lieverd, dit is maar fok. Het komt echt goed! Als je hulp nodig hebt laat me weten xoxo
Welk wijf? Ben al 15 jaar singlequote:Op woensdag 20 februari 2019 20:27 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Dat wijf van je is anders aardig triggered steeds hier
Zeggen niet te caren en dan met een betoog komen. Hiervoor hou ik van fokquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:30 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Valt mee, maar met je oude username was je al zielig en nu nog zieliger. Toen lifte je ook al mee op andermans shit.
Irl ben jij vaak gepest he? Die mensen doen vaak mee, omdat ze bang zijn zelf aangevallen te worden. Maar lieverd, dit is maar fok. Het komt echt goed! Als je hulp nodig hebt laat me weten xoxo
Ik care om jou, daarom zoveel tekst. Ik heb medelij met je, want ik weet hoe je er uit ziet en snap je verleden. Maar jij mag haten als je je er goed door voelt 🤗😚quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:31 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zeggen niet te caren en dan met een betoog komen. Hiervoor hou ik van fok
Nou ja, mensen zoals @2NutZ, @Driepink en @xcachet kunnen er ook weinig van andersquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:31 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Als medelander heb ik het alleenrecht op taalvoutjes.
Sowquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, mensen zoals @:2NutZ, @:Driepink en @:xcachet kunnen er ook weinig van anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |