Maar jij bent altijd moe zei je laatst nogquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Iig meer energie dan een uitkeringstrekker
en super onzeker dus die lul ben je sws kwijtquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
Volledig van de pot gerukt, zo een die je lul eraf hakt met een bot mes als ze je verdenkt van vreemdgaan
Energie verbruiken maakt je......?quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar jij bent altijd moe zei je laatst nog
Ben nog maagd..quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze jouw lul zat is
quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:19 schreef Vlaggenroof het volgende: [..] Ja, tardis. Is er 1 van Gr gr
Het houdt je jong hequote:Op woensdag 20 februari 2019 20:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker bezig pik het komt vanzelf
Oooh snoezig hoe je probeert mee te liften op andermans scheten 😊quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:13 schreef Flamarande het volgende:
Vraag me af of che en stimo zichzelf hebben gemycroft die twee zijn echt jaren belachelijk gemaakt lol
Vind het gewoon bewonderenswaardig dat een vrouw op het internet het al weken heeft over een een of andere leuterquote:
In Ierland voel ik me daarom veel meer thuis, veel minder buitenlandersquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
1 ginger tegen 2 buitenlanders, altijd een klassieker
Hou je bek dikzakquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:13 schreef Flamarande het volgende:
Vraag me af of che en stimo zichzelf hebben gemycroft die twee zijn echt jaren belachelijk gemaakt lol
Is dat B?quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hou je bek dikzak
[ afbeelding ]
Spoilerquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hou je bek dikzak
[ afbeelding ]
Nu ik weet dat je ginger ben zie ik je als southpark ginger.quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
In Ierland voel ik me daarom veel meer thuis, veel minder buitenlanders
quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee gewoon van het internet af geplukt.
waarom heb je een hekel aan gingers?quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nu ik weet dat je ginger ben zie ik je als southpark ginger.
Go Cartman.
Niet alles serieus nemenquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind het gewoon bewonderenswaardig dat een vrouw op het internet het al weken heeft over een een of andere leuter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |