abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185128036
All,
Ik heb het plan om m’n keukenkastjes te gaan verven. Nu biedt Flexa twee opties:

Optie 1:
- Schoonmaken
- Schuren
- Gronden (grondverf) obv Expert-grondlak
- Schuren
- Verven (1 of 2x) obv Expert Houtlak Zijdeglans

Optie 2:
- Schoonmaken
- Schuren
- Verven (1 of 2x) obv Flexa Mooi makkelijk << keukenkastjes verf

Iemand die ervaring met verven van keukenkastjes heeft? Is gronden daadwerkelijk nodig, of voorziet optie 2?

Dank!
pi_185131788
Ligt eraan wat de nieuwe kleur wordt. Als die donkerder wordt zou ik het gronden laten zitten.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  woensdag 20 februari 2019 @ 19:56:07 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_185131932
Ligt aan de ondergrond.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 20 februari 2019 @ 20:01:07 #4
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_185132045
Een primer of grondverf is goed voor het hechten, verder, goed schoonmaken is in de keuken erg belangrijk, behalve met een sopje daarna ook met water met ammonia om vet echt goed weg te krijgen, daarna met gewoon water.
Bekijk ook de optie van plakplastic eens, geeft een beter resultaat dan onervaren met schilderen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_185132224
Ik wist niet dat dat bestond van Flexa, wel makkelijk! Alleen niet heel veel kleuren zo te zien en waarschijnlijk kan je het niet laten mengen maar als er een kleur bij zit die je graag wilt zou ik voor die optie (2) gaan, iets minder werk :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Feeeeble op 20-02-2019 20:15:33 ]
pi_185133519
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:09 schreef Feeeeble het volgende:
Ik wist niet dat dat bestond van Flexa, wel makkelijk! Alleen niet heel veel kleuren zo te zien en waarschijnlijk kan je het niet laten mengen maar als er een kleur bij zit die je graag wilt zou ik voor die optie (2) gaan, iets minder werk :)
All dan voor advies. De verf van optie twee verkopen ze als een combi van grondverf en lak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')